Здачка закачка-"Син пушък"
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Извинявам се за късния отговор.
Промяната в наляганията в картера зависи от количеството на масло в него (количество, температура и свободен обем е зависимоста).По малко масло по лесно се изпарява количеството влага което се е получило при кондензата на парите, повече свободен обем за картерните газове , повече масло по малко свободен обем за газовете в картера-тук некои ще ме контрира за ПЦВ клапана , но по дефиниция тои е с калибриран отвор за да пропуска определено калибрирано количествио "пари"(и когато станат повече вече не е достатъчен)- дори по новите са с два изхода преди и след дроселната клапа за да може да се изпомпват(изсмукват) при ралични натоварвания "парите".
КОнструктивно се промениха и двигателте(една от причините е маслото именно)-по скоро щеките за измерване на маслото- при по старите мин макс беше един литър сега е 0,5литра(и не само за това но ще разводня много темата.(консуматзия на масло 0.100 л на 1000 км мин макс 1 л смяна на 10000 км, това преди сега 0.075 -0.100лна 1000 км мин макс 0.5л смяна на 15-20к и т,н в този ред, дано да стана ясно))
Тези разлики при нашите двигатели за пренебрежими, и затова не се отчитат почти никога,(просто количеството на маслото е малко-ако катрера е 7000 литра там вече нещата стоят по друг начин- аз до скоро обслужвах такива моторетки
10500kW ).
Драмата с картерното налягане се увеличава при големите дизелови мотори които са с цилиндрови втулки, и в повечето случаи поради кавитация и слаба химична обработка на охлаждащата течност втулките кавитират и протичат. Водата си тече директно в картера , после се изпарява и повишава налягането в картера макар и там да има нещо катао ПЦВ които обаче не може да поеме цялото налягане .
Картерите на тези мотори са обурудвани и с предпазителни клапани , ако поради една или друга причина се повиши налягането да се разтовари това налягане.(маи доста се увлякох днес,
)
Good luck
Извинявам се за късния отговор.
Промяната в наляганията в картера зависи от количеството на масло в него (количество, температура и свободен обем е зависимоста).По малко масло по лесно се изпарява количеството влага което се е получило при кондензата на парите, повече свободен обем за картерните газове , повече масло по малко свободен обем за газовете в картера-тук некои ще ме контрира за ПЦВ клапана , но по дефиниция тои е с калибриран отвор за да пропуска определено калибрирано количествио "пари"(и когато станат повече вече не е достатъчен)- дори по новите са с два изхода преди и след дроселната клапа за да може да се изпомпват(изсмукват) при ралични натоварвания "парите".
КОнструктивно се промениха и двигателте(една от причините е маслото именно)-по скоро щеките за измерване на маслото- при по старите мин макс беше един литър сега е 0,5литра(и не само за това но ще разводня много темата.(консуматзия на масло 0.100 л на 1000 км мин макс 1 л смяна на 10000 км, това преди сега 0.075 -0.100лна 1000 км мин макс 0.5л смяна на 15-20к и т,н в този ред, дано да стана ясно))
Тези разлики при нашите двигатели за пренебрежими, и затова не се отчитат почти никога,(просто количеството на маслото е малко-ако катрера е 7000 литра там вече нещата стоят по друг начин- аз до скоро обслужвах такива моторетки

Драмата с картерното налягане се увеличава при големите дизелови мотори които са с цилиндрови втулки, и в повечето случаи поради кавитация и слаба химична обработка на охлаждащата течност втулките кавитират и протичат. Водата си тече директно в картера , после се изпарява и повишава налягането в картера макар и там да има нещо катао ПЦВ които обаче не може да поеме цялото налягане .
Картерите на тези мотори са обурудвани и с предпазителни клапани , ако поради една или друга причина се повиши налягането да се разтовари това налягане.(маи доста се увлякох днес,

Good luck
Последна промяна bat Jeko на 16 Фев 2008, 2:01, променена общо 1 път
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Бат Жеко, не си се увлякъл ,направо ме изкефи човеко
много се радвам като се пишат толкова сериозни неща тука
Втория абзац се отнася за въпросните "вентилаторчета" от по 15 000 к.с. (кажи за какво са тези идиотски агрегати)
За леки автомобили вода в картера е недипостимо и вариант при дефектиране на гарнитурата на главата само
В случай на високо ниво какво точно се случва та налягането отново е високо
Георги Пенчев

много се радвам като се пишат толкова сериозни неща тука

Втория абзац се отнася за въпросните "вентилаторчета" от по 15 000 к.с. (кажи за какво са тези идиотски агрегати)



В случай на високо ниво какво точно се случва та налягането отново е високо

Георги Пенчев
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Еи хора стига с тези поклончета че ще ме откажете да пиша тук.
Аз просто имах възможноста а и все още имам да се занимавам с двигатели нищо повече(Diesel Engineer over 3000 kW).Въпросните "Моторетки" са монтирани на една плаваща електроцентрала в Санто Доминго, Доминикан Републик където аз бях последните 6 години(Wartsila 18V38 =18 цилиндъра 38см диаметър на буталата).Сега съм в Бг един от малкото "заблудили" се Българи върнали се в Бг след успешна кариера навън ,но никои не знае какво ще му донесе утрешният ден.
Нека си представим че буталото като се движи към ДМТ то дефакто си помпи в картера(има и такова което отива нагоре -аз говоря за общ случаи)и към това помпене прибавим и количеството на изгорелите газове които по една или друга причина попадат в картера колкото и малко да са те, при високо ниво свободният обем е по малко и + високите обороти какво става(повишава се налягането), избиват семеринги, гарнитури и т.н.
Вода в маслото може да попадне и от ризите на двигателя ако се охлаждат разбира се, но като първа и основна причина гарнитура на главата.
лека нощ че ще ме бият вече
Good luck
Горенаписаното прочетох и за достоверноста му се подписвам bat Jeko
Еи хора стига с тези поклончета че ще ме откажете да пиша тук.
Аз просто имах възможноста а и все още имам да се занимавам с двигатели нищо повече(Diesel Engineer over 3000 kW).Въпросните "Моторетки" са монтирани на една плаваща електроцентрала в Санто Доминго, Доминикан Републик където аз бях последните 6 години(Wartsila 18V38 =18 цилиндъра 38см диаметър на буталата).Сега съм в Бг един от малкото "заблудили" се Българи върнали се в Бг след успешна кариера навън ,но никои не знае какво ще му донесе утрешният ден.
Нека си представим че буталото като се движи към ДМТ то дефакто си помпи в картера(има и такова което отива нагоре -аз говоря за общ случаи)и към това помпене прибавим и количеството на изгорелите газове които по една или друга причина попадат в картера колкото и малко да са те, при високо ниво свободният обем е по малко и + високите обороти какво става(повишава се налягането), избиват семеринги, гарнитури и т.н.
Вода в маслото може да попадне и от ризите на двигателя ако се охлаждат разбира се, но като първа и основна причина гарнитура на главата.
лека нощ че ще ме бият вече

Good luck
Горенаписаното прочетох и за достоверноста му се подписвам bat Jeko
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25

бат Жеко, за пореден път ни остави умислени ....
Страхотна тема, за която сигурен съм всички ти благодарим

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
EEEE верно беее ,Бат Жеко искам да се видя с теб на живо, да си поговорим човеко
А понеже едни бутала слизат надолу в процеса на пълненето,други се изкачват нагоре и ако мислено се направи една диаграма ,като тази на рекламата на Мтел
ще се получи нещо такова май
В едни зони рязко се покачва налягането,в други се разтоварва поради тези бутала които се качват нагоре ,но вътре всичко е на рязки пулсации с пикови стойности на налягането в зоните под 6-те бутала
Не е толкова сложно бе,аз вчера и брат ми питах какво мисли по този въпрос ,но и той беше доста уморен и не можа да отлепи
Попита ме "ма кой те вкарва в тоя филм?"
Георги Пенчев

А понеже едни бутала слизат надолу в процеса на пълненето,други се изкачват нагоре и ако мислено се направи една диаграма ,като тази на рекламата на Мтел


В едни зони рязко се покачва налягането,в други се разтоварва поради тези бутала които се качват нагоре ,но вътре всичко е на рязки пулсации с пикови стойности на налягането в зоните под 6-те бутала



Георги Пенчев
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани