Проблем с паленето на М50
Модератор: Технически модератори
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- (OO==[][]==OO)
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 101
 - Регистриран на: 19.12.2007
 - Местоположение: София
 
Проблем с паленето на М50
От няколко дни се появи проблем с паленето...
-Сутрин в студа пали от раз!
-Ако я загася за половин един час при загрял двигател - пак пали нормално!
-Проблема се появява когато двигателят престои 3 - 4 часа, тоест почти напълно изстинал! В този случай пали претриса и гасне веднага, а от втория път си пали
 
Каква може да е причината
Нямам АГУ!
			
		-Сутрин в студа пали от раз!
-Ако я загася за половин един час при загрял двигател - пак пали нормално!
-Проблема се появява когато двигателят престои 3 - 4 часа, тоест почти напълно изстинал! В този случай пали претриса и гасне веднага, а от втория път си пали
Каква може да е причината
Нямам АГУ!
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
- Vasko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 898
 - Регистриран на: 24.10.2007
 - Местоположение: София/Асеновград
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
 - Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
 
Според мен е кофти бензин колега или запушен горивен филтър . Аз така на 2-ри януари такъе го ядох с този бензин .Преди Нова година на 31-ви се пребирах от морето и ми свърши ГАЗ-та и карах на бензин и понеже не исках да е оставям на празен резервоар сложих от някаква измислена бензиностанция . После на 2-ри в големият сняг ,когато температурата беше - 10 ,сутринта като врътнах колата запали и двигателя веднага угасна и после се скъса да върти -все едно няма бензин , а не може да запали . Беше засмукала вода сигурно ..Наложи се после да ходя с туби до ЛУКОЙЛ-а добре ,че си бях в града та да пълня целият резервоар чак до горе за да може горивната помпа цялата да се потопи в бензин и да се размеси гадният с хубавият бензин и после бях хванал един човек постоянно да лашка върху задницата за да може да се разтресе колата и помпата да засмуче хубав бензин и когато най-после засмука хубавият бензин -веднага обърнах на ГАЗ и веднага в сервиза -оказа се вода в бензина .... Така ,че колеги пак Ви казвам в стремежа си да си спестите някоя и друга стотинка - НЕ СЛАГАЙТЕ БЕНЗИН ОТ БЕНЗИНОСТАНЦИИ,СЪС СЪМНИТЕЛНО РЕНОМЕ . За мен най-добри си остават ОМВ-то и за бензин и за ГАЗ. Това разбира се си е лично мое мнение ...
			
		- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
въпросния клапан не задържа налягането на горивото 
 и докато помпата нагнети иска въртене и то здраво 
			
- маречков
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 867
 - Регистриран на: 21.02.2006
 - Местоположение: гр. Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
 
Явор ти го каза, ама не, ти пак т`ва стъпковото търсиш.
Клапана е на шината на дюзите от към купето и има един вакум на него.
			
		Клапана е на шината на дюзите от към купето и има един вакум на него.
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
