Проблем с паленето и работата на М51

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 14 Яну 2008, 13:55

Други ден е големия ден за колата. Настройване на ГНП и ще им кажа да проверят и тея неща.
Дано да се оправи всичко и накрая да си карам 6-така и да си "виркам".
Мерси за съвета ще погледна за дърпане на въздух от някъде.
Но симптомите са точно каквито каза ти и според мен (непали защото няма гориво).Можеби ще е играчка докато се намери :)
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 14 Яну 2008, 16:28

ludia написа:Други ден е големия ден за колата. Настройване на ГНП и ще им кажа да проверят и тея неща.
Дано да се оправи всичко и накрая да си карам 6-така и да си "виркам".
Мерси за съвета ще погледна за дърпане на въздух от някъде.
Но симптомите са точно каквито каза ти и според мен (непали защото няма гориво).Можеби ще е играчка докато се намери :)
Смени или натегни малко горивния филтер,наи-4есто дърпа въздух от 0-пръстена в горния му краи или от дифтулката на капака на пло4ката(за излишното гориво),за да познаеш дали проблема е в недостиг на гориво хвани някои да върти на стартер,ако излиза някакъв пушек от ауспуха=има гориво и отиваш за свещи,ако няма пушек си оправи горивопровода.Успех


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 15 Яну 2008, 13:22

ivan. написа:
ludia написа:Други ден е големия ден за колата. Настройване на ГНП и ще им кажа да проверят и тея неща.
Дано да се оправи всичко и накрая да си карам 6-така и да си "виркам".
Мерси за съвета ще погледна за дърпане на въздух от някъде.
Но симптомите са точно каквито каза ти и според мен (непали защото няма гориво).Можеби ще е играчка докато се намери :)
Смени или натегни малко горивния филтер,наи-4есто дърпа въздух от 0-пръстена в горния му краи или от дифтулката на капака на пло4ката(за излишното гориво),за да познаеш дали проблема е в недостиг на гориво хвани някои да върти на стартер,ако излиза някакъв пушек от ауспуха=има гориво и отиваш за свещи,ако няма пушек си оправи горивопровода.Успех


А ми да тоя варянт ще го проверя с ауспоха.
Но забелязах че като преседи далго време там където е прозрачния маркуч си има нафта. Няма балончета или пак има само едно много малко (колкото и време да седи).
Незнам това дали е критерий.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 15 Яну 2008, 16:01

Вакуум в резервоара или неработещ възвратен клапан.
Като отвориш капачката за горивото - резервоара цъска ли?
Тва с балончетата или гълта въздух или ти пада горивото.
Аз бях се сблъскал с този проблем и го реших като сложих на отиващата нафта (на маркуча отдоли,до резервоара) 8мм. възвратен клапан
цялата работа:
- 15 мин време
- 10 лв за клапана
- около лев за скобички 8-12мм.

Ако искаш можеш да пробваш и този вариант.Рано или късно горивото ти ще тръгне да пада обратно в резервоара - бъди готов :lol:


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 15 Яну 2008, 19:33

Wenzy написа:Вакуум в резервоара или неработещ възвратен клапан.
Като отвориш капачката за горивото - резервоара цъска ли?
Тва с балончетата или гълта въздух или ти пада горивото.
Аз бях се сблъскал с този проблем и го реших като сложих на отиващата нафта (на маркуча отдоли,до резервоара) 8мм. възвратен клапан
цялата работа:
- 15 мин време
- 10 лв за клапана
- около лев за скобички 8-12мм.

Ако искаш можеш да пробваш и този вариант.Рано или късно горивото ти ще тръгне да пада обратно в резервоара - бъди готов :lol:

Последните 2 месеца палня през ден и несъм забелязал дали има вакум.
Но мисля че преди това имаше.
А за балончето то е само едно и то рядко.Ако може да покажеш този клапан който си монтирал и да кажеш по точно на кой маркуч че нерезбрах.А как може да пада горивото. При положение че като отворя сутрин капака на трабичката която е прозрачна от горивния филтър до помпата има нафта?
Искаш да кажеш че може от маркуча за излишната нафта да пада нивото на горивото и сутрин да няма в дюзите (докато непробвам 2 3 пати да запаля)?
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 15 Яну 2008, 20:26

Не говорих за излишната нафта,а за тая от резервоара към ГНП
Другото което може да направиш както ти каза Ванката е да видиш дали не гълта въздух от пръстена на филтъра, или ако си сменял старият,жълт,запечен маркуч - задължително сложи скобички и ги стегни много дорбре.
Аз пробвах без скобички но уви - много въздух ;)


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 15 Яну 2008, 20:33

Изкаш да кажеш че може да връща гориво от ГНП то към филтъра и затова да няма нафта в ГНП то а ми да като се замисли човек е възможно.
Но пък като погледна мъркуча сутрин в него си има нафта (въпреки че това непречи в ГНП то да няма).
Ще го проверя това.
Почвам да търся наклонен участък за да пренощува колата няколко вечери :mhihi:
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 18 Яну 2008, 19:15

Здраве да е
наи лесно ще провериш дали ти се разтоварва системата (и наи евтино ) едо пласмасово шише от кола му пробиваш капачката и пъхаш маркуч подобен на този от горивната система вътре.
Другия краи към помпата.
Шишето го пълниш с нафта 200 грама стига и го вдигаш на по високо от помпата.Системата ще се обезвъздуши сама.
Въртиш и ако си плавне от раз ok ако не пеглед на всички връзки от резервоара до помпата.
Good luck

Извини ме че не ти отговорих на съобщенито. :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 18 Яну 2008, 19:36

Луд, какво стана с майсторите взе ли си колата?
Как е сега?

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: перник

Мнение от гроздан » 18 Яну 2008, 23:41

:?: има ли развитие ,сигурно не съм само аз който чете и поглежда през проэореца жално летната си кола
можач


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 19 Яну 2008, 0:16

Има развитие и то не добро. :(
Седя 4 дни на маистор и утре утивам да я взема.
Казаха ми че немогат нещо да я оправят. Много ме е яд. Маистор от Юве викаха и той също каза че неможе. Трябвало да се отваря помпата да се сваля да се праща до пловдив после там някъв да я прави, нещо било хлабаво вътре. Много ми е кофти, ще търся други варянти.А и на всичкото одгоре утре 100лв. трябва да дам :(
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook