моля ви помогнете
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: моля ви помогнете
Pesho_1 написа:моля ви помогнете,взех си Е 34 но имам проблем сутрин в студа с паленето.един път след като колата е запалила пали от четвърт завъртане на двигателя.на какво се дължи това това![]()
![]()
![]()
Не бързай да сменяш свещите.Колега ако са свещи ще пуши черно и ще усетиш как някои цилиндри влачат другите,след ,което колата изведнъж става нормална.Погледни прозрачният горивопровод ,след филтъра преди да си въртял и виж дали има въздух в него.След това дай 23 бушон на + и виж дали ще се промени нещо в маркуча за 15-20 сек.После опитай да запалиш и кажи какво се е случило.
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Pesho_1 написа:ок ще пробвам утре да видя има ли подобрение
Ако случайно е въздух в горивопроводите и не ти се търси къде е ,слагаш един възвратен клапан преди филтъра и колата пали на първият зъб при -20 градуса.


- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани