Смяна гарнитури на ГНП

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 06 Яну 2008, 17:48

А сега и аз да си кажа мнението по проблема :D .
Значи днес оправих моята помпа. Работата не е трудна ако се следват съветите на колегите от форума (благодаря на ivan, Wenzy и stambo_81dg за подкрепата ;) ).
Но трябват инструменти пълен комплект и нещо с което да се режат болтовете ако неискат да се отвъртат, щото иначе ще се въртиш покрай колата като покрай голям камък и нищо няма да свършиш! Аз сменях гарнитурите на капака , на плочката и на двете капачки отстрани на помпата. Наложи се да режа болта на капака (онзи особения) и болтовете на капачката откъм ц.блок. Направих им срез със портативно ъглошлайфче и след това с отвертка и чук удрях докато тръгнат- после е лесно. за целта се свалят и всмукателните тръби и после ще ти трябват и гарнитурки за тях- 6 броя ( не са скъпи).
Има вариянт да не сваляш тръбите ако сменяш гарнитури само на капака и плочката! Подсуши и гледай внимателно откъде тече, ползвай малко огледало под помпата (при мен течеше дори и да не е запален двигателя - стига да е включена помпата в резервоара- на Е36 предпазител 18)

Последно ако нямаш много инструменти и свободно време , карай я в сервиз , човек който го е правил преди може да се справи за няколко часа!

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook