Смяна гарнитури на ГНП
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
А сега и аз да си кажа мнението по проблема
.
Значи днес оправих моята помпа. Работата не е трудна ако се следват съветите на колегите от форума (благодаря на ivan, Wenzy и stambo_81dg за подкрепата
).
Но трябват инструменти пълен комплект и нещо с което да се режат болтовете ако неискат да се отвъртат, щото иначе ще се въртиш покрай колата като покрай голям камък и нищо няма да свършиш! Аз сменях гарнитурите на капака , на плочката и на двете капачки отстрани на помпата. Наложи се да режа болта на капака (онзи особения) и болтовете на капачката откъм ц.блок. Направих им срез със портативно ъглошлайфче и след това с отвертка и чук удрях докато тръгнат- после е лесно. за целта се свалят и всмукателните тръби и после ще ти трябват и гарнитурки за тях- 6 броя ( не са скъпи).
Има вариянт да не сваляш тръбите ако сменяш гарнитури само на капака и плочката! Подсуши и гледай внимателно откъде тече, ползвай малко огледало под помпата (при мен течеше дори и да не е запален двигателя - стига да е включена помпата в резервоара- на Е36 предпазител 18)
Последно ако нямаш много инструменти и свободно време , карай я в сервиз , човек който го е правил преди може да се справи за няколко часа!

Значи днес оправих моята помпа. Работата не е трудна ако се следват съветите на колегите от форума (благодаря на ivan, Wenzy и stambo_81dg за подкрепата

Но трябват инструменти пълен комплект и нещо с което да се режат болтовете ако неискат да се отвъртат, щото иначе ще се въртиш покрай колата като покрай голям камък и нищо няма да свършиш! Аз сменях гарнитурите на капака , на плочката и на двете капачки отстрани на помпата. Наложи се да режа болта на капака (онзи особения) и болтовете на капачката откъм ц.блок. Направих им срез със портативно ъглошлайфче и след това с отвертка и чук удрях докато тръгнат- после е лесно. за целта се свалят и всмукателните тръби и после ще ти трябват и гарнитурки за тях- 6 броя ( не са скъпи).
Има вариянт да не сваляш тръбите ако сменяш гарнитури само на капака и плочката! Подсуши и гледай внимателно откъде тече, ползвай малко огледало под помпата (при мен течеше дори и да не е запален двигателя - стига да е включена помпата в резервоара- на Е36 предпазител 18)
Последно ако нямаш много инструменти и свободно време , карай я в сервиз , човек който го е правил преди може да се справи за няколко часа!
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани