Който е сменял гарнитури на ГНП-то да помага!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Който е сменял гарнитури на ГНП-то да помага!

Мнение от pit55 » 27 Дек 2007, 22:13

Такаааа дойде време и аз да изрева :evil: Сипах малко Радекс да прочистя кюнците и кво стана - нищо , само дето протече помпата! Сега поръчах гарнитури ама дойдоха едни различни - направо цилиндрични :D . Моя човек се кълне че номера по еси-то на бош е 2 467 010 002 (и на сън мога да го изпея вече) и аз сега незнам кво да правя щото явно този номер не е верен (в сервиз нема да се ходи :mhihi: ). Молбата ми към zvetiko, dinozab , ivan и другите знаещи дизели е да ми кажат верният номер на пълния комплект гарнитури :D

О и честито рождество христово на всички!!! :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 28 Дек 2007, 1:04

Аз съм чувал щот са ми казвали
ма не предендирам че е така
доколкото знам никаде не са продават и ги няма като резервна част
инпровизация или нова :mhihi:
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 28 Дек 2007, 7:40

Пиши ЛС на shnitzera, той сменя миналия месец и ще ти обясни (може и номера да е запомнил даже)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Който е сменял гарнитури на ГНП-то да помага!

Мнение от dinozab » 28 Дек 2007, 10:49

pit55 написа:Такаааа дойде време и аз да изрева :evil: Сипах малко Радекс да прочистя кюнците и кво стана - нищо , само дето протече помпата! Сега поръчах гарнитури ама дойдоха едни различни - направо цилиндрични :D . Моя човек се кълне че номера по еси-то на бош е 2 467 010 002 (и на сън мога да го изпея вече) и аз сега незнам кво да правя щото явно този номер не е верен (в сервиз нема да се ходи :mhihi: ). Молбата ми към zvetiko, dinozab , ivan и другите знаещи дизели е да ми кажат верният номер на пълния комплект гарнитури :D

О и честито рождество христово на всички!!! :D

Е тоя номер е по БОШ незнам да ли е верен като оригинална част ги няма.Откъде ти протече помпата колега :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 28 Дек 2007, 15:23

Някой имали представа за м21д24 механично ГНП дали има като резервна част уплатнение дифтулки и те такива
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 28 Дек 2007, 19:43

Благодаря на всички отзовали се! Ами тече от капака , но незная ...може да се окаже че и долната на плочката тече, то всичко олива от горе и е трудно да се каже, ще сменя само на капака и ако се окаже че и другите са за смяна почвам по пътя на вашия опит колеги.
Аз поръчах тези гарнитури , хората ми ги пратиха залепени в пликче всички дифтунги и о-пръстени със жълтото номерче 2467010002 обаче вместо двете правоъгълни гарнитури за плочката, в комплекта имаше две цилинрични на големина колкото правоъгълните но по-меки и по-тънки. Опитах да ги сложа (от отчаяние щото преди това и кривият болт ми беше разказал играта :D ) - ми то тая нафта рукна като из ведро! Колата ми трябва всеки ден , чудя се дали ако изрежа от гума със съответната дебелина една гарнитурка за капака ще ми свърши работа за 1-2 седмици докато намеря точните?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 28 Дек 2007, 20:46

denko написа:Някой имали представа за м21д24 механично ГНП дали има като резервна част уплатнение дифтулки и те такива


има ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 30 Дек 2007, 18:36

Колеги филма продължава и върви към трилър! Дойдоха новите гарнитури номер 2 467 010 003. Смених тази на капака и на плочката (без да махам колектора). Опитах да запаля да ама явно акумулатора беше вече капнал - врътна веднъж и край. Заредих го и днес бягам да стартирам и какво стана - неще да запали- въртя 3-4 секунди , пали работи меко около 1 секунда и тъкмо тръгне да вдига обороти над 1000 и гасне и така много пъти. Също забелязах че капе доста и от най-долната точка на помпата - от там сменяй веднага и о-пръстена на капачката отстрани, но все още капе- явно и другият (от ляво) е за смяна но немога да го стигна. Да речем че някакси го сменя и него ами ако продължи да капе и след това?
Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят
Изображение.
и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте! :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 30 Дек 2007, 18:37

Колеги филма продължава и върви към трилър! Дойдоха новите гарнитури номер 2 467 010 003. Смених тази на капака и на плочката (без да махам колектора). Опитах да запаля да ама явно акумулатора беше вече капнал - врътна веднъж и край. Заредих го и днес бягам да стартирам и какво стана - неще да запали- въртя 3-4 секунди , пали работи меко около 1 секунда и тъкмо тръгне да вдига обороти над 1000 и гасне и така много пъти. Също забелязах че капе доста и от най-долната точка на помпата - от там сменяй веднага и о-пръстена на капачката отстрани, но все още капе- явно и другият (от ляво) е за смяна но немога да го стигна. Да речем че някакси го сменя и него ами ако продължи да капе и след това?
Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят
Изображение.
и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте! :confused:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook