Виско ли ?
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
dango написа:Да по степените на перката всичко си е Ок,ся пак се зачудих от какво е щото си прав би трябвала да вкл 2-рата степен и да не допусне стрелката да се отлепи от средата.Няма значение сменям виско и я застопорявам пак- този път на закрито и чакам дали пак ще ми направи тоя номер.
Колега относно загряването - и виско и перка на климатика да въртят на max, ако не е отворен 2-рия кръг нищо не правят. Моя съвет е да провериш пак термостата защото сума ти и ментета се въртят по пазара и радиатора да не е запушен. Освен това понякога пространството между радиатора на охладителната система и този пред него на климатика (кондензатора) се задръства с боклуци и просто няма достатъчен достъп на въздушен поток през тях, както в движение, така и принудително (от перките). Този проблем се проявява повече през лятото а не при минусови температури но......
dango написа:... педала на спирачките забелязах че стои ли повече от 30 мин колата и ми става твърд,все едно съм го помпал с крак ?
zvetiko е много прав за сервото на спирачките, но ако ти го прави този номер постоянно има вариант с времето да са се раздули спирачните маркучи или да задържат спирачните цилиндърчетата и да не позволяват като пуснеш педала на спирачката да падне налягането.
dango написа:... след 30-на км в як студ и после спрях и оставих колата на обороти загасих фарове и си викам нека зареди малко акумулатора че беше паднал нацяло....
Не знам какво точно имаш предвид като казваш "оставих колата на обороти", но на празен ход на място тока генериран при тези обороти на генератора общо взето стига само за електрониката по колата и запалването и почти не зарежда, особено ако "акумулатора е паднал нацяло". Според мен е излишно да се опитваш да съживиш по този начин акумулатора, освен ако не е за момента да се придвижиш или прибереш.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Специално за акумулатора бях пускал една тема скоро че нещо ми падна и ми мени напрежението..Но го свалих и отивам унас да го зареждам и гледам той е абсолютно сух...Почти нямаше течност в него...Долях му вода и го заредих...Това го направих с умисъл да изкара примерно до края на месеца... Да си купя нов...И без това тоя беше на 3 години и нещо...Направих това сложих го и сега е страшен...Върти та си е..ало мамата... Та ще го видим колко ше издаяни..Поне до лятото все си мисля че ще стане работата... Според мене колегата да си види акумулатора също..Че влачи доста неща след себеси...
А иначе колега казах ти най-лесния начин да си провериш виското...Хващаш перката на спрял мотор...Мърдаш я напред и назад съответно към радиатора и мотора...И ако има луфт значи е заминала...Цветинко също мисля ти даде идея как да провериш... Термостатите са по 20тина лева...Като ше сменяш виското вземи смени термостата така и така ше разглабяш...Гарнитурка за фалнеца също си вземи че в комплекта на Валер няма... Това е моя съвет и ще спре да ти ги прави тия неща... Може да не е обезвъздушена системата...Но провери си тия неща първо...
А иначе колега казах ти най-лесния начин да си провериш виското...Хващаш перката на спрял мотор...Мърдаш я напред и назад съответно към радиатора и мотора...И ако има луфт значи е заминала...Цветинко също мисля ти даде идея как да провериш... Термостатите са по 20тина лева...Като ше сменяш виското вземи смени термостата така и така ше разглабяш...Гарнитурка за фалнеца също си вземи че в комплекта на Валер няма... Това е моя съвет и ще спре да ти ги прави тия неща... Може да не е обезвъздушена системата...Но провери си тия неща първо...
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани