отопление на купето
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
отопление на купето
Колеги имам следния проблем, когато колата работи на място с пуснат съответно вентилатор на парното и стрелка на 12ч., духа студено.Когато потегля няма проблем, започва да духа топло.Когато спра, отново почва да духа студено.Просто на място нямам парно.Някой има ли подобен проблем и ако го е разрешил да помогне!
Не че е кой знае какво но ако закъсам някъде ще умра от студ.
Не че е кой знае какво но ако закъсам някъде ще умра от студ.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
bmwfena написа:помпата е пътник-ако има въздух нема изоб6то да има парноzlobicar написа:Или водна помпа.
Тя ако е пътник нали на място като му поработи колата 1 минута и ще иде в лютеницата въздух в системата или запушени маркучи към радиятора на парното или самото радиаторче

- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
приятели аз ам патил и затуи ви обяснявам как се решава проблема за винаги
и така щом по време на движение имате топло а на мято изтива то това е въздух.качвате колата с предницата напред на някои канал но така че радиатора да стане наи високата точка на колата.наливате малко антифриз и я загрявате хубаво след това вдигате оборотите на 2000 и ги задържате постоянно като през това време отвивате пробчицата на радиатора горе която служи за обезваздушаване и задържате така че да потече течност и не бързаите да затваряте.повторете така 2-3 пъти и след туи парно д0а изгорите.
после ще черпите.така се обезвъздушава BMW
и така щом по време на движение имате топло а на мято изтива то това е въздух.качвате колата с предницата напред на някои канал но така че радиатора да стане наи високата точка на колата.наливате малко антифриз и я загрявате хубаво след това вдигате оборотите на 2000 и ги задържате постоянно като през това време отвивате пробчицата на радиатора горе която служи за обезваздушаване и задържате така че да потече течност и не бързаите да затваряте.повторете така 2-3 пъти и след туи парно д0а изгорите.
после ще черпите.така се обезвъздушава BMW
- turieca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 19.03.2004
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
r
същия проблем го имаше мои познат
оказа се че има електрическа помпа която върти водата през парното на ниски обороти на двигателя
а като знам ковко сме обезвъздушавали и в багажника нямаше въздух даже
провери това миля е някъде до клапаните за парното
оказа се че има електрическа помпа която върти водата през парното на ниски обороти на двигателя
а като знам ковко сме обезвъздушавали и в багажника нямаше въздух даже
провери това миля е някъде до клапаните за парното
ljubo72 написа:приятели аз ам патил и затуи ви обяснявам как се решава проблема за винаги
и така щом по време на движение имате топло а на мято изтива то това е въздух.качвате колата с предницата напред на някои канал но така че радиатора да стане наи високата точка на колата.наливате малко антифриз и я загрявате хубаво след това вдигате оборотите на 2000 и ги задържате постоянно като през това време отвивате пробчицата на радиатора горе която служи за обезваздушаване и задържате така че да потече течност и не бързаите да затваряте.повторете така 2-3 пъти и след туи парно д0а изгорите.
после ще черпите.така се обезвъздушава BMW
а извиняваи да те питам само ако знаеш къв е моя случаи, значи духа топло към стъклата и краката а към купето не, каквото и да правя там само студено си знае ако е въздух да знаеш много ще те черпя
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани