проблем с температурата
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с температурата
колеги днес ми се появи следния проблем,сутринта като тръгнах за работа изминах около 30км стрелката за температурата стигна до делението след синята зона и не мръдна от там,като вдигнах капака забелязах че горния маркуч е студен и парното в купето не беше както друг път.Аз се съмнявам че е термостат според вас от него ли е.Забелязах също че и разхода се вдигна.Някой знае ли как се сменя въпросния термостат
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: проблем с температурата
95%иончев написа:колеги днес ми се появи следния проблем,сутринта като тръгнах за работа изминах около 30км стрелката за температурата стигна до делението след синята зона и не мръдна от там,като вдигнах капака забелязах че горния маркуч е студен и парното в купето не беше както друг път.Аз се съмнявам че е термостат според вас от него ли е.Забелязах също че и разхода се вдигна.Някой знае ли как се сменя въпросния термостат

Колега виж схемата
За да смениш термостата (No 6 на схемата)
- сваляш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - отвива се надясно)
- разкачаш двата маркуча от фланеца (No 5 на схемата)
- почистваш идеално челото на фланеца и мястото на двигателя където ляга гарнитурата (No 8 на схемата) от стари парчета и евентуално силикон ако е слаган
- сменяш термостата (No 6 на схемата) заедно с О-пръстена (No 7 на схемата) и гарнитурата (No 8 на схемата)
- стягаш фланеца и закачаш маркучите
- завиваш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - завива се наляво)
- доливаш антифриз и обезвъздушаваш системата
PS Само да допълня за отвиване на перката е необходим рязък удар с чук по ключа докато "тръгне" (ако тръгнеш да го отвиваш по нормалния начин превърта заедно със шайбата)
При това пази радиатора

За да смениш термостата (No 6 на схемата)
- сваляш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - отвива се надясно)
- разкачаш двата маркуча от фланеца (No 5 на схемата)
- почистваш идеално челото на фланеца и мястото на двигателя където ляга гарнитурата (No 8 на схемата) от стари парчета и евентуално силикон ако е слаган
- сменяш термостата (No 6 на схемата) заедно с О-пръстена (No 7 на схемата) и гарнитурата (No 8 на схемата)
- стягаш фланеца и закачаш маркучите
- завиваш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - завива се наляво)
- доливаш антифриз и обезвъздушаваш системата

PS Само да допълня за отвиване на перката е необходим рязък удар с чук по ключа докато "тръгне" (ако тръгнеш да го отвиваш по нормалния начин превърта заедно със шайбата)
При това пази радиатора

[quote="tsb_bg"]Колега виж схемата
За да смениш термостата (No 6 на схемата)
- сваляш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - отвива се ........ Колеги благодаря за бързия отговор.Искам да попитам мога ли да разбера по някакъв начин моя термостат от кои модел е,защото гледам че по каталог са два модела на 80 и 88 градуса

За да смениш термостата (No 6 на схемата)
- сваляш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - отвива се ........ Колеги благодаря за бързия отговор.Искам да попитам мога ли да разбера по някакъв начин моя термостат от кои модел е,защото гледам че по каталог са два модела на 80 и 88 градуса
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
иончев написа:tsb_bg написа:Колега виж схемата
За да смениш термостата (No 6 на схемата)
- сваляш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - отвива се ........ Колеги благодаря за бързия отговор.Искам да попитам мога ли да разбера по някакъв начин моя термостат от кои модел е,защото гледам че по каталог са два модела на 80 и 88 градуса
Първо !!! Много важно ... Внимавай каква ти е капачката на термостата тоя тройник... Ако е пластмасов не сменяй гарнитурката ако е алумиева лесна работа ...Обърни внимание на това... Ако е алуминиев тройника вземи си и гарнитурка да не забравиш...Ефтина е някви левчета... Ако е пласмасова само със силикон... Със старата гарнитура...
80 и 88 градуса се монтират до Септември 1992
има и 92 градуса и за това най-добре провери по VIN-а
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1503/
има и 92 градуса и за това най-добре провери по VIN-а
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1503/
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: проблем с температурата
иако не си сигурен в монтьорските си способности-не се захващайиончев написа:колеги днес ми се появи следния проблем,сутринта като тръгнах за работа изминах около 30км стрелката за температурата стигна до делението след синята зона и не мръдна от там,като вдигнах капака забелязах че горния маркуч е студен и парното в купето не беше както друг път.Аз се съмнявам че е термостат според вас от него ли е.Забелязах също че и разхода се вдигна.Някой знае ли как се сменя въпросния термостат


здравейте отново колеги,днес купих термостат,някакъв френски е марка VERNET някой може ли да даде отзив за тази марка и гледам че на него пише 80 градуса уж ми го вадиха по каталог,това проблем ли е ако моят е на по високи градуси,защото още не съм го свалял да видя на колко градуса е точно
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани