проблем с температурата

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.03.2006
Местоположение: Veliko Tarnovo

проблем с температурата

Мнение от иончев » 12 Дек 2007, 21:35

колеги днес ми се появи следния проблем,сутринта като тръгнах за работа изминах около 30км стрелката за температурата стигна до делението след синята зона и не мръдна от там,като вдигнах капака забелязах че горния маркуч е студен и парното в купето не беше както друг път.Аз се съмнявам че е термостат според вас от него ли е.Забелязах също че и разхода се вдигна.Някой знае ли как се сменя въпросния термостат
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: проблем с температурата

Мнение от bmwfena » 12 Дек 2007, 21:43

иончев написа:колеги днес ми се появи следния проблем,сутринта като тръгнах за работа изминах около 30км стрелката за температурата стигна до делението след синята зона и не мръдна от там,като вдигнах капака забелязах че горния маркуч е студен и парното в купето не беше както друг път.Аз се съмнявам че е термостат според вас от него ли е.Забелязах също че и разхода се вдигна.Някой знае ли как се сменя въпросния термостат
95%
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 12 Дек 2007, 21:53

Колега виж схемата

Изображение

За да смениш термостата (No 6 на схемата)
- сваляш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - отвива се надясно)
- разкачаш двата маркуча от фланеца (No 5 на схемата)
- почистваш идеално челото на фланеца и мястото на двигателя където ляга гарнитурата (No 8 на схемата) от стари парчета и евентуално силикон ако е слаган
- сменяш термостата (No 6 на схемата) заедно с О-пръстена (No 7 на схемата) и гарнитурата (No 8 на схемата)
- стягаш фланеца и закачаш маркучите
- завиваш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - завива се наляво)
- доливаш антифриз и обезвъздушаваш системата

:yes:

PS Само да допълня за отвиване на перката е необходим рязък удар с чук по ключа докато "тръгне" (ако тръгнеш да го отвиваш по нормалния начин превърта заедно със шайбата)

При това пази радиатора :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.03.2006
Местоположение: Veliko Tarnovo

Мнение от иончев » 12 Дек 2007, 22:13

[quote="tsb_bg"]Колега виж схемата

Изображение

За да смениш термостата (No 6 на схемата)
- сваляш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - отвива се ........ Колеги благодаря за бързия отговор.Искам да попитам мога ли да разбера по някакъв начин моя термостат от кои модел е,защото гледам че по каталог са два модела на 80 и 88 градуса
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 12 Дек 2007, 22:37

иончев написа:
tsb_bg написа:Колега виж схемата

Изображение

За да смениш термостата (No 6 на схемата)
- сваляш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - отвива се ........ Колеги благодаря за бързия отговор.Искам да попитам мога ли да разбера по някакъв начин моя термостат от кои модел е,защото гледам че по каталог са два модела на 80 и 88 градуса


Първо !!! Много важно ... Внимавай каква ти е капачката на термостата тоя тройник... Ако е пластмасов не сменяй гарнитурката ако е алумиева лесна работа ...Обърни внимание на това... Ако е алуминиев тройника вземи си и гарнитурка да не забравиш...Ефтина е някви левчета... Ако е пласмасова само със силикон... Със старата гарнитура...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 12 Дек 2007, 22:51

80 и 88 градуса се монтират до Септември 1992
има и 92 градуса и за това най-добре провери по VIN-а

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1503/

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: проблем с температурата

Мнение от bmwfena » 12 Дек 2007, 22:51

иончев написа:колеги днес ми се появи следния проблем,сутринта като тръгнах за работа изминах около 30км стрелката за температурата стигна до делението след синята зона и не мръдна от там,като вдигнах капака забелязах че горния маркуч е студен и парното в купето не беше както друг път.Аз се съмнявам че е термостат според вас от него ли е.Забелязах също че и разхода се вдигна.Някой знае ли как се сменя въпросния термостат
иако не си сигурен в монтьорските си способности-не се захващай :!:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.03.2006
Местоположение: Veliko Tarnovo

Мнение от иончев » 14 Дек 2007, 14:24

здравейте отново колеги,днес купих термостат,някакъв френски е марка VERNET някой може ли да даде отзив за тази марка и гледам че на него пише 80 градуса уж ми го вадиха по каталог,това проблем ли е ако моят е на по високи градуси,защото още не съм го свалял да видя на колко градуса е точно
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook