Да украсим колата като коледна елха
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Да украсим колата като коледна елха
След като най-после си намерих от мъничките ламби за таблото днеска с голям ентусиазъм извадих таблото и тръгнах да ги сменям. Сложих на 2 празни места, смених още една две дето бяха изгоряли и после като вкл
чих колата и таблото светна като лампичките дето се слагат по елхите
. Че ABS-а ще светне не ме учуди защото той не работи, обаче светна и лампата за AIRBAG-а, която даже си мига първите 1-2 минути. Най-много обаче се учудих като светна и ламбата за накладките, а спирачките си работят перфектно, даже не скърцат. Няма и вибрации, когато спирам с висока скорост. Възможно ли е датчика да е преебан
? А другия ми въпрос е къде да ходя да видят AIRBAG-овете?
Случка номер 2 , обаче не искам да пускам друга тема. Наскоро смених термостат защото имах съмнения, че колата загрява твърде бавно. След смяната обаче разлика абсолютно никаква! Или аз се бъркам нещо и ми работеше и стария и новия термостат или майстора ме излъга, че го е сменил(щото не бях там като го сменяше) . Та днеска към 10-11 пуснах колата да загрява на място. Трябваше й точно 11 минути (без форсиране) за да застане стрелката на горния(по-топлия) праг на синьото. На вън температурата според няколко сайта беше около 0-1С. Според вас това нормално ли е? Моторетката е M50B20. Следях през цялото време 2-та маркуча които свързват термостата с радиатора и след 2-3мин работа горния(който влиза отгоре в радиатора) се затопли а долния (който влиза в долната част на радиатора) си беше винаги студен, дори и когато стрелката беше застанала почти на средата. А за да застане там, трябваше още няколко минути да форсирам до 3-4К оборота двигателя на място.
чих колата и таблото светна като лампичките дето се слагат по елхите


Случка номер 2 , обаче не искам да пускам друга тема. Наскоро смених термостат защото имах съмнения, че колата загрява твърде бавно. След смяната обаче разлика абсолютно никаква! Или аз се бъркам нещо и ми работеше и стария и новия термостат или майстора ме излъга, че го е сменил(щото не бях там като го сменяше) . Та днеска към 10-11 пуснах колата да загрява на място. Трябваше й точно 11 минути (без форсиране) за да застане стрелката на горния(по-топлия) праг на синьото. На вън температурата според няколко сайта беше около 0-1С. Според вас това нормално ли е? Моторетката е M50B20. Следях през цялото време 2-та маркуча които свързват термостата с радиатора и след 2-3мин работа горния(който влиза отгоре в радиатора) се затопли а долния (който влиза в долната част на радиатора) си беше винаги студен, дори и когато стрелката беше застанала почти на средата. А за да застане там, трябваше още няколко минути да форсирам до 3-4К оборота двигателя на място.

Това, че се е появила индикация за нередности след като си сменил крушките не е странно - може би просто повредата си я имало и преди но нищо не я индикирало.
На празните места не е трябвало да слагаш крушки, защото на определени модели просто липсват някои от индикаторите (не би трябвало да пречи ако има крушка но ...)
Ако си с 2 AIRBAG-а, най-често индикацията светва от датчика на пасажерската седалка, ако си с един
(виж дали всичко е закачено по волана и лентовия кабел. Диагностиката ги хваща тези грешки.
За втората случка - двигателя по принцип се препоръчва да се загрява в движение, на ниски и средни обороти безз натоварване, а не на място (не е фатално но все пак да не практика, а изключение)
като време не мога да кажа много ли е или не, но би трябвало да си постигне нормалната работна температура и без форсиране. Дали е сменен термостата (и дали не се е оказал менте) никой не може да ти каже, но виж поне дали е обезвъздушена като хората
На празните места не е трябвало да слагаш крушки, защото на определени модели просто липсват някои от индикаторите (не би трябвало да пречи ако има крушка но ...)
Ако си с 2 AIRBAG-а, най-често индикацията светва от датчика на пасажерската седалка, ако си с един

За втората случка - двигателя по принцип се препоръчва да се загрява в движение, на ниски и средни обороти безз натоварване, а не на място (не е фатално но все пак да не практика, а изключение)
като време не мога да кажа много ли е или не, но би трябвало да си постигне нормалната работна температура и без форсиране. Дали е сменен термостата (и дали не се е оказал менте) никой не може да ти каже, но виж поне дали е обезвъздушена като хората
Да знам, че ги е имало повредите, просто ламбите бяха изгоряли или липсваха. С 2 airbag-a съм, явно трябва да ходя на диагностика да се види от какво е.
За термостата обикновено си загрявам двигателя в движение. Днеска пробвах на място за да засека за колко време. Щото ако някой се навие и той да пробва за колко му загрява колата на място, така ще се получи най-точно сравнение, защото иначе в движение зависи колко газ даваш, при какви обороти сменяш скоростите, в какъв трафик карат и т.н. много са факторите. Затова и споменах температурата според сайтовете каква беше. Иначе системата мисля, че е обезвъздушена, пък и ако не е обезвъздушена тогава мисля, че двигателя ще загрява, а няма да загрява бавно.
Виско - възможно ли е да е от него ?
За термостата обикновено си загрявам двигателя в движение. Днеска пробвах на място за да засека за колко време. Щото ако някой се навие и той да пробва за колко му загрява колата на място, така ще се получи най-точно сравнение, защото иначе в движение зависи колко газ даваш, при какви обороти сменяш скоростите, в какъв трафик карат и т.н. много са факторите. Затова и споменах температурата според сайтовете каква беше. Иначе системата мисля, че е обезвъздушена, пък и ако не е обезвъздушена тогава мисля, че двигателя ще загрява, а няма да загрява бавно.
Виско - възможно ли е да е от него ?
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
и кви са тия Майстори,дето трябва да стоиш и да им подаваш инструмента,че да ти оправят колата?
ако е сменен ще си личи,старият би трябвало да ти е в багажника(при коректно отношение)
или вие много се вживявате с тия коли,или Майсторите ви са такива:хем да е наблизо,хем евтино,хем бързо...
ако е сменен ще си личи,старият би трябвало да ти е в багажника(при коректно отношение)
или вие много се вживявате с тия коли,или Майсторите ви са такива:хем да е наблизо,хем евтино,хем бързо...

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
нормалното е за около 3-5 мин да загрее до средата дори и на място . всичките ми бмв та досега са били така. Но това е34 тдс прави като твоето . и аз мислех че е термостат но съм решил да не го пипам . до сега 2 години. лятото стои на средата дори и в жегите а това ме устроива . разход 8.5-9 само градско. малко парното не стига в началото но е поносимо.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани