прецаках си колата
Модератор: Технически модератори
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
прецаках си колата
е 34  535i 1989г. смених водна помпа, обезвъздуших я пробвах покарах я и беше добра. вечерта тръгнах на път и на магистралата след около 150км при скорост 130км/ч тръгнах да изпреварвам камион свалих на 4 скорост увеличих с 20 -25 км/ч и когато погледнах стрелката на температурата беше на червеното а преди това бвеше на нормална температура. изчаках да изтине долях вода и тръгнах с включено парно, карах още около 150км. на светофара темературата се вдига за секунди и като тръгна пак е на нормална тем. клапаните се разтропаха. какви са последствията според вас?
			bmw mania
		- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: прецаках си колата
plamen01 написа:е 34 535i 1989г. смених водна помпа, обезвъздуших я пробвах покарах я и беше добра. вечерта тръгнах на път и на магистралата след около 150км при скорост 130км/ч тръгнах да изпреварвам камион свалих на 4 скорост увеличих с 20 -25 км/ч и когато погледнах стрелката на температурата беше на червеното а преди това бвеше на нормална температура. изчаках да изтине долях вода и тръгнах с включено парно, карах още около 150км. на светофара темературата се вдига за секунди и като тръгна пак е на нормална тем. клапаните се разтропаха. какви са последствията според вас?
може помпата да е нещо фалш
може да не си я обезвъздушил както трябва
(моита адски трудно се обезвъздушава)
термостата нещо и тои може да се е спекъл и затва да го прави
клапаните може да са се разтропали щото от високата темп. маслото става рядко и затва тропат ина4е няма от кво да се разтропат
последствията-може да са изкривена глава изгоряла гарнитура
пукната глава може и нищо да и няма
покараи я виж ако надува и пак дига темп. значи нещо се е сговнясало
ремонта ако не е спукана главата
гарнитури масла шлаифане и тн.200-300лв+маистор ако не си я правиш ти

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
penio написа:При мене беше изгоряла гарнитура и надуваше здраво щеше да излезе 200лв материали и работа, но след това в сервиза ми счупиха и разпределителния вал и така отиде на 400. Та най-добре в сервиз кадето са виждали БМВ макар и да струва малко повече.
200 лв ако сложиш няква ефтина гарнитура
 
 
аз си сложих гарнитура "реинц" струваше 140 лв
но поне е качествена
на мене ми доиде 300 лв при положение че аз си я правих но всичко купувах качествено

- kiko`mpower
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 29
- Регистриран на: 5.10.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
братле на мене лятото ми го напраи сащия проблем с темпе. сащо мислех,че е гарнитурата,ма долях вода,оставия да работи и я обезваздуших,тва ми отне 30 мин искарване на въздух от радиатора и са неам никав проблем,пробвай дано стане,иначе и на мене ми загряваше на 2-3 пати както ис карам,ма са е чук  успех
 успех
			 успех
 успехKogato sum prav,sum prav,no kogato gresha,moje da sum bil prav,zatova pak sum prav,zashtoto moje da sam gre6al... !!!Синьо-бял пламък в очите... !!!
		
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
