Перка
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Перка
Здравейте колеги преди около 3 дена си купих така желаното от мен BMW 520 2.0 24V незнам дали е ванос или не ама както и да е много съм доволен особенно от возията голям и удобен автомобил въобще не се усеща скороста абе с една дума кеф.Обаче нещо загрява или поне така ми показва уреда на таблото как мога да разбера дали силиконовия съединител на перката е за смяна или е от нещо друго водна помпа или термостат и още един проблем на газ ми държи около 1500 оборота като ги намаля от изпарителя започва да работи неравномерно от какво може да е.Благодаря ви предварително.
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Честито,дълги и без аварийни километри.А сега за проблема,значи теста на силикона е много прост,когато прецениш ,че е загряло здраво отваряш предният капак и силно изфорсирваш ако виското е включило трябва силно да изсвири/като излитащ самолет/а ако перката се върти леко смисъл не с оборотите на двигателя значи си плаче за ново.Ако пък ти включва виското и пак ти загравя,провери дали температурата на радиаторав горният и долният край е еднаква.Ако е,запушена система ако не е неотварящ нормално/преебан/термостат.Щосе отнася до газовата,каква е ситуацията на бензин първо да чуем?Дано съм бил полезен.Успех!!! 

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
RORO написа:Честито,дълги и без аварийни километри.А сега за проблема,значи теста на силикона е много прост,когато прецениш ,че е загряло здраво отваряш предният капак и силно изфорсирваш ако виското е включило трябва силно да изсвири/като излитащ самолет/а ако перката се върти леко смисъл не с оборотите на двигателя значи си плаче за ново.Ако пък ти включва виското и пак ти загравя,провери дали температурата на радиаторав горният и долният край е еднаква.Ако е,запушена система ако не е неотварящ нормално/преебан/термостат.Щосе отнася до газовата,каква е ситуацията на бензин първо да чуем?Дано съм бил полезен.Успех!!!
На бензин си държи 1000 оборота въпреки че съм изключил дебитомера защото е преебан иначе и без деитомер си пали и върви на бензин но си държи 1000 оборота без грижи.Да благодаря ти беше много полезен като преценя че колата е загряла достатъчно ще проверя перката.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
BMW5820iA написа:моята държи около 700 об.
1000 ми се виждат множко
и аз съм на тва мнение множко са 1000
можеби тряабва да си провериш стъпковото моторче

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
stambo_81dg написа:BMW5820iA написа:моята държи около 700 об.
1000 ми се виждат множко
и аз съм на тва мнение множко са 1000
можеби тряабва да си провериш стъпковото моторче
Стъпковото моторче е проверено даже сложихме друга и пак същата работа споменаха ми нещо за автоматичния смукач дали не прави нещо беля.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
littlerock написа:stambo_81dg написа:BMW5820iA написа:моята държи около 700 об.
1000 ми се виждат множко
и аз съм на тва мнение множко са 1000
можеби тряабва да си провериш стъпковото моторче
Стъпковото моторче е проверено даже сложихме друга и пак същата работа споменаха ми нещо за автоматичния смукач дали не прави нещо беля.
че тва да не е карбуратор че да има автоматичен смукач


тва моторче нали е затва
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
виж да не би да ти заяжда дроселовата клапа нещо и да не се затваря докрай
това може да е причина за да ти се вдигнат оборотите на 1000
това може да е причина за да ти се вдигнат оборотите на 1000

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
BMW5820iA написа:виж да не би да ти заяжда дроселовата клапа нещо и да не се затваря докрай
това може да е причина за да ти се вдигнат оборотите на 1000
Всичко се оправи и нормализира след като махнах плюса от акумулатора защото монтирахме музиката след това всичко стана перфектно на бензин държи около 700-800 оборота и на газ е същата работа.Благодаря ви за това че се отзовахте със съвети.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани