температура tds

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

температура tds

Мнение от fatix » 30 Юли 2007, 10:46

Колеги искам да ви попитам,понеже аз правих какво ли не и колата не се оправя!Става въпрос за 2.5tds значи колата на място не загрява както и при бавно каране дори в жегите в задрустванията седи преди средата,но във високите обороти или на дълго след 140км/ч както и в баир минава средата!Махнах пластината на виското,чистих радиатора на мотора и на климатика,смених термостат,датчика за температурата,водната помпа е сменена в сервиз защото миналата година спука глава и помпата беше станала на парчета,но несъм сигурен че е метална!Слагах добавка за почистване на системата ефекта е минимален почти незначителен!Въпроса ми е имате ли представа какво и е на колата и има ли неща които пропускам?


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 30 Юли 2007, 10:57

Надуват ли се маркучете на колата като загрее много може въздух да има в ситемата.Провери пак помпата дали е наред може да е някой ментак и ако не е с метална турбина я смени лично мое мнение.И тогава ако не се оправи ще му мислим.Виското при високи скорости не играе роля ако е от него ще ти загрява при бавно движение.Според мен е помпа :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 30 Юли 2007, 11:22

Не споменаваш нищо за промяна на мощността, на разхода, какви пушеци изпуска в нормален и в натоварен режим на работа на двигателя?
Възможно е проблема да е и в ЕГР клапана, чиято основна функция е и да намалява тепмпературата в цилиндрите на двигателя. Провери си го, ето една тема по въпроса
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55688
В нея има линк към подобна, по-широка, на dinozab.
Но при всички положения проблема е комплексен за да ти вдига температурата при скорост над 140км/ч и на баир. Виж радиатора на кулера, нивото на маслото го докарай на макс., както писа и колегата - скапана водна помпа, провери и обезвъздушаването (има теми и във форума на Е39), а ако не можеш да я засилиш над 150 км./ч - може и горивната система (ГНП-то) да има проблем.
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
Детайли за колата: E34 520i 24v

Мнение от Роджър » 30 Юли 2007, 20:33

Ако наистина водната помпа се е натрошила в блока по магистралите на охлаждащата течност и в радиатора може да са останали парчета и от това да загрява.
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 30 Юли 2007, 23:37

Не ми надува маркучите,изпушва при подаване на пълна газ и то замалко!EGR клапана е изолиран както беше описал колегата dinozab колата върви безпроблемно вдига 200 без проблем но веднага качва температурата и стига почти до червено но при връщане на газта моментално охлажда и пада на средата и я държи там при скорост до 140/160км.ч и ако има лек баир или подам газ почва да се колебае между средата и червения сектор!
Преди ремонта понеже явно съм я купил със спукана глава губеше мощност и влизаше в авариен режим(педала на газта не реагираше и скоростта падаше до 80км/ч)охлаждаше и пак тръгваше!Ще сменя помпата,но си мисля че главата не е направена като хората и от нея е цялата работа!

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 30 Юли 2007, 23:54

fatix написа:Не ми надува маркучите,изпушва при подаване на пълна газ и то замалко!EGR клапана е изолиран както беше описал колегата dinozab колата върви безпроблемно вдига 200 без проблем но веднага качва температурата и стига почти до червено но при връщане на газта моментално охлажда и пада на средата и я държи там при скорост до 140/160км.ч и ако има лек баир или подам газ почва да се колебае между средата и червения сектор!
Преди ремонта понеже явно съм я купил със спукана глава губеше мощност и влизаше в авариен режим(педала на газта не реагираше и скоростта падаше до 80км/ч)охлаждаше и пак тръгваше!Ще сменя помпата,но си мисля че главата не е направена като хората и от нея е цялата работа!
ти да не караш с заваряна глава :?: :?: :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 31 Юли 2007, 0:16

fatix написа:Не ми надува маркучите,изпушва при подаване на пълна газ и то замалко!EGR клапана е изолиран както беше описал колегата dinozab колата върви безпроблемно вдига 200 без проблем но веднага качва температурата и стига почти до червено но при връщане на газта моментално охлажда и пада на средата и я държи там при скорост до 140/160км.ч и ако има лек баир или подам газ почва да се колебае между средата и червения сектор!
Преди ремонта понеже явно съм я купил със спукана глава губеше мощност и влизаше в авариен режим(педала на газта не реагираше и скоростта падаше до 80км/ч)охлаждаше и пак тръгваше!Ще сменя помпата,но си мисля че главата не е направена като хората и от нея е цялата работа!


Превъртаща пластмасова турбина на водната помпа,поради лош контакт с оста и.Когато вдигнеш оборотите и почва да превърта.Направи каквото ти казва колегата dinozab.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 31 Юли 2007, 22:38

Да заварявана е!Помпата е нова,но незнам каква са сложили след ремонта и дали е пластмасова или метална!Ще я сваля за да видя каква е и ако е наред и след всичките сменени неща само да не се окаже калпаво заварена глава!! :bcry:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 31 Юли 2007, 22:40

fatix написа:Да заварявана е!Помпата е нова,но незнам каква са сложили след ремонта и дали е пластмасова или метална!Ще я сваля за да видя каква е и ако е наред и след всичките сменени неща само да не се окаже калпаво заварена глава!! :bcry:
да ти кажа ли нещо--ами намери си друга глава и няма да имаш проблем :!: :!: --никакъв
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook