бензинова помпа - идеи ???
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
cvetoslav написа:И калая ще ги замаже. Не случайно тука са медни пластинки то ако ставаше да е едно цало парче желязо то така да са го направили. Всяко секторче от това чудо подава ток на различна част от ротора та по тоя начин се получава въртенето като запоиш или съединиш няколко секторета и бум няма и да се върти изобщо. Нова му е майката та ако ще и италянска. Все пак има майстори на такива по малки ел. мотори и може и да е възстановимо но мисля че не си заслужава.



- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
сложих новата помпа и
- колато пали почети веднага щом врътна ключа, за разлика от преди
- преди имах едно претрисане на празен ход, то не сменях свещи , бобини, лули , да смуче въздух съм я проверявал хиляди пати неможах да го отстраня , а сега изчезна
- естествено вече има разлика и във вървенето и като цяло в работата на мотора ....
направо нямам думи

- колато пали почети веднага щом врътна ключа, за разлика от преди
- преди имах едно претрисане на празен ход, то не сменях свещи , бобини, лули , да смуче въздух съм я проверявал хиляди пати неможах да го отстраня , а сега изчезна
- естествено вече има разлика и във вървенето и като цяло в работата на мотора ....
направо нямам думи

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
след като изправиш кожуха, вадиш капачето и колелцето
после вземаш едно дървено трупче ама да е от по-меко дърво и почваш да чукаш по пластмасата отгоре където са клемите и щуцера
малко по малко започва да слиза надолу и така докато я изкараш
аз бях накарал един приятел да я държи, че да не се подбие отдолу кожуха като чукам
после сглабянето по обратния ред - чукаш от долната страна докато пластмасата опре в горния ръб на кожуха.
внимавай с четките - те са на едни пружинки- отгоре до клемите има 2 черни капачета покрити с една пластина - махаш пластинката, махаш и капачетата ( внимавай че ако не ги държиш хубаво - ще изхвръкнат заедно с пружинките ) като ги махнеш ще освободиш четките и те ще останат вътре в направляващите ги канали и няма да има опасност да ги счупиш !
после вземаш едно дървено трупче ама да е от по-меко дърво и почваш да чукаш по пластмасата отгоре където са клемите и щуцера
малко по малко започва да слиза надолу и така докато я изкараш
аз бях накарал един приятел да я държи, че да не се подбие отдолу кожуха като чукам
после сглабянето по обратния ред - чукаш от долната страна докато пластмасата опре в горния ръб на кожуха.
внимавай с четките - те са на едни пружинки- отгоре до клемите има 2 черни капачета покрити с една пластина - махаш пластинката, махаш и капачетата ( внимавай че ако не ги държиш хубаво - ще изхвръкнат заедно с пружинките ) като ги махнеш ще освободиш четките и те ще останат вътре в направляващите ги канали и няма да има опасност да ги счупиш !
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
моята си е оригиналната - BOSCH
тя не излиза лесно, ама малко по малко с чукчето и трупчето става работата
тя не излиза лесно, ама малко по малко с чукчето и трупчето става работата

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Значи какво направих, горе от страната на щуцера и регулатора, кожуха е изкривен за да държи основната част, оправих го..
След това от долната част почнах да я чукам
(там където трябва да влиза бензина, ама неще пущинята да излезе
Искам да вида кво и се разваля, не за друго
След това от долната част почнах да я чукам


Искам да вида кво и се разваля, не за друго

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
явно помпите са ни различни - при мен регулатора не е при помпата
и моята се отваря отдолу, а твоята отгоре
имай впредвид че между корпуса и това отвътре е плътно оплътнено за да може помпата да създава налягане
затова не излиза лесно......
и моята се отваря отдолу, а твоята отгоре
имай впредвид че между корпуса и това отвътре е плътно оплътнено за да може помпата да създава налягане
затова не излиза лесно......
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Да аз мойта я отворих, беше пълна с ГНЯС, но стана!
Подадох ток и тръгна остава да я пробвам на колата
Подадох ток и тръгна остава да я пробвам на колата

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани