Пак за резистора на парното
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
BMW5820iA написа:въпросния резистор може да стои и от ляво над педала на гаста , но може да стои и от дясно.
аз бях пуснал една тема точно за това но понеже се разяриха едни спорове и караници в нея модераторите я заключиха и така и неможах да я довърша.Щях и снимчици да сложа ама ...
начин за ремонт има и не е сложен стига да умееш да запояваш
Колега, да беше погледнал последното мнение на Пенчев


- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
ами аз ти бях писал босче ама ти не отключи темата тогава.
снимки мога да намеря вече само от книгите за обслужване на БМВ като ги подредя по подходящия начин - стъпка по стъпка.
като го направя ще ти пиша
само време да намеря
снимки мога да намеря вече само от книгите за обслужване на БМВ като ги подредя по подходящия начин - стъпка по стъпка.
като го направя ще ти пиша
само време да намеря

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло


- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
не си ми отговарял на ЛС
аз изчаках няколко дена и като не се отключи темата и изтрих снимките.
сигурно се е изгубило из нета
а пък сега всеки може да прочете от книжката как се маха жабката, кората от ляво на нея и след това резисторния блок се намира точно зад жилата за парното и точно над мястото където свършва предния ляв край на постелката на пода.
дано да сте ме разбрали ....
абе не е трудно да се намери - след като махнеш жабката и кората до нея - търсиш една букса с 4 или 5 кабела ( не се сещам вече
). издърпваш я и после има две болчета за развиване и си готов.
когато резисторите са отляво е по - лесно само се маха кората над педалите и пак се търси въпросната букса
мога само да кажа, че ако не са изгорели резисторите, вземате спрейче за контакти напръсквате за да се почистят медните пластини около нитовете и после запоявате.
аз изчаках няколко дена и като не се отключи темата и изтрих снимките.
сигурно се е изгубило из нета

а пък сега всеки може да прочете от книжката как се маха жабката, кората от ляво на нея и след това резисторния блок се намира точно зад жилата за парното и точно над мястото където свършва предния ляв край на постелката на пода.
дано да сте ме разбрали ....

абе не е трудно да се намери - след като махнеш жабката и кората до нея - търсиш една букса с 4 или 5 кабела ( не се сещам вече

когато резисторите са отляво е по - лесно само се маха кората над педалите и пак се търси въпросната букса
мога само да кажа, че ако не са изгорели резисторите, вземате спрейче за контакти напръсквате за да се почистят медните пластини около нитовете и после запоявате.
Днеска махнах корите около педалите ама пак нищо не направих
!! Еми трудно ми е да го намеря тва нещо, дърпам тук дърпам там ама нищо не излиза и не успях нищо да направя
.
Мога да поя, правил съм си усилватели. Веднъж да го изкарам тва пусто нещо ще се ориентирам.
Абе някой да знае за какво е онзи датчик дето стои отгоре на таблото в големия отвор за свеж въздух до предното стъкло ??


Мога да поя, правил съм си усилватели. Веднъж да го изкарам тва пусто нещо ще се ориентирам.
Абе някой да знае за какво е онзи датчик дето стои отгоре на таблото в големия отвор за свеж въздух до предното стъкло ??
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
Днеска махнах корите около педалите ама пак нищо не направих !!
пробвай от другата страна , като махнеш жабката и т.н. .....
За последно.
Колеги, май не четем добре или поне не редовно във форума! Писах преди време, че имам този проблем и след това, че съм го решил, ама нейсе. Сега, ако колата ти е с климатик, а не климатроник, т.е. врътки, които се въртят като часовник, проблема се свежда до 10лв. И да ме извинява колегата преди мен, ама "меча" контролира скоростите на вентилатора, освен температурата на входящия въздух. Щом си в Меи-то, значи ще е малко по-лесно. Та скапват се четирите транзистора, които са заляти с епоксидна смола върху тоя "меч". Писах подробно как съм ги сменил и с какви могат да се заместят. Ако не се справиш, пиши и ще го оправим. Затова сме тук. И една молба към колегите. Нека не изказваме мнение, ако не сме сигурни. Така не помагаме, а напротив.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
ian190 Пуснато на: 18 Мар 2007, 11:48 Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
BMW5820iA написа:
Цитат:
Днеска махнах корите около педалите ама пак нищо не направих !!
пробвай от другата страна , като махнеш жабката и т.н. .....
АБЕ НЕ Е ОТ КЪМ ЖАБКАТА РЕОСТАТА!!!
там е "меча" за командването на климатика!!!
Моя блок с резистори е от към жабката. Климатик нямам и "Меч' нямам !!!
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани