Нещо много интересно с таблото

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 9.12.2006

Нещо много интересно с таблото

Мнение от hr.i_v » 24 Фев 2007, 12:19

От два месеца ходя по диагностики на БМВ Е34 М50 Б20 за преоблеми с оборотите и прекъсване след палене. Всичко покаваше, че няма никакви проблеми. А проблема беше. че като запаля оборотите падат и преди да огасне се стабилизира, като запаля фаровете пак същото и след 1-2 мин. всичко се оправя и колкото и да паля и да гасся всичко си е наред. От известно време какво открих случайно. Качих се в колата, затворих вратата и запалих получи се същото, както вимаги запали и почти да огасне се стабилизира. Запалих фаровете об. паднаха пак под 500 и пак се вдигнаха. Ядосах се и затворих силно вратата, слвд удара за малко да изгасне и започна да прекъсва, отворих и затворих силно и се оправи, ударих таблото и пак ги промени. Откакто се появи този проблем при незагрял двигател об. бяха м/у 700 и 800, а при загрял 1000, но като си вкл. нагр. на задното стъкло си ги връщах обратно или на светофар след леко форсиране. Пак днес след като загря до 90 гр. си държеше 1000 ол. но като ударих 2,3 пъти вратата и таблото се върнаха на прибл. 700 и така си останаха. Ако някой знае нещо по проблема, моля да ми помогне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 24 Фев 2007, 14:47

стъпковото мотор4е или дат4ика на дроселовата клапа,при мен бе6е не6то подобно но не съм си трескал вратата ;) , и един ден извадих стъпковото мотор4е по4истих го и след това недърже6е ниски дажеобратното 1000об. и се сетих за да4ика на дроселовата клапа махнах буксата и оборотите паднаха на 700.смених го с здрав и сега си4ко си е наред,оборотите при превклиючване падат бързо и то до 700,преди ми бе6е като при теб при студена кола са 500 при загряла 1000-1100,сега няма и помен да се опита да изгасне колицатаи си4ко си е на 6 ;)
така 4е първо изклю4и замалко дат4ика на дросела да види6 как 6те смени оборотите ако ги стабилизира зна4и е тои.
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 9.12.2006

Мнение от hr.i_v » 24 Фев 2007, 15:04

Блаодаря ти DEO! Веднага проверявам и ще кажа дали има резултат. Това което пишеш за стъпковото е така защото преди време и аз го измих с кореселин и оборотите тогава се вдигнаха на 1000.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: .

Мнение от rado_rf » 24 Фев 2007, 15:46

DEO написа:стъпковото мотор4е или дат4ика на дроселовата клапа,при мен бе6е не6то подобно но не съм си трескал вратата ;) , и един ден извадих стъпковото мотор4е по4истих го и след това недърже6е ниски дажеобратното 1000об. и се сетих за да4ика на дроселовата клапа махнах буксата и оборотите паднаха на 700.смених го с здрав и сега си4ко си е наред,оборотите при превклиючване падат бързо и то до 700,преди ми бе6е като при теб при студена кола са 500 при загряла 1000-1100,сега няма и помен да се опита да изгасне колицатаи си4ко си е на 6 ;)
така 4е първо изклю4и замалко дат4ика на дросела да види6 как 6те смени оборотите ако ги стабилизира зна4и е тои.


Де се намира тоя датчик :?: :uups:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 24 Фев 2007, 19:10

на дросела където е след дебитомера,отстрани му се вижда буксата,тои следи за степпента на отвореност на клапата.
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook