Проблем с IHKA контролния панел
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с IHKA контролния панел
Здравейте, имам 520 с климатроник. Реших да си сменя крушката на контролния панел (тази, която е за пепелника) и от тогава в централната конзола и отдясно на вратата духа горещо. Единственото което съм направил е да разпоя изгорялата и да запоя новата крушка. До преди това климатика работеше перфектно.
Искам да помоля ако някой се е сблъсквал с този проблем и е намерил решението да сподели с мен защото направо се пържа вътре и е много неприятно. Благодаря!
Искам да помоля ако някой се е сблъсквал с този проблем и е намерил решението да сподели с мен защото направо се пържа вътре и е много неприятно. Благодаря!
Re: Проблем с IHKA контролния панел
Да разбирам, че от шофьорската духалка и от левите централни духалки си духа студено?
Ако е така съм почти сигурен, че си предизвикал проблем не в контролния панел, а в контролния модул, който седи зад прасето на парното.
Вариантът да го тестваш и евентуално временно да си решиш проблема е с тънка и еластична жичка да свържеш пиновете за лява и дясна зона в буксата на клапаните на парното. Трябва да си сигурен обаче какво правиш, за да не окъсиш грешния пин.
По този начин климатроника става еднозонов и се контролира от работещата страна, която при теб явно е шофьорската.
Контролният модул, аз поне не намерих кой да ми го ремонтира.
Ако е така съм почти сигурен, че си предизвикал проблем не в контролния панел, а в контролния модул, който седи зад прасето на парното.
Вариантът да го тестваш и евентуално временно да си решиш проблема е с тънка и еластична жичка да свържеш пиновете за лява и дясна зона в буксата на клапаните на парното. Трябва да си сигурен обаче какво правиш, за да не окъсиш грешния пин.
По този начин климатроника става еднозонов и се контролира от работещата страна, която при теб явно е шофьорската.
Контролният модул, аз поне не намерих кой да ми го ремонтира.
Re: Проблем с IHKA контролния панел
Днес реших да махна крушката с идеята, че може да окъсява някоя писта. Махнах крушката и за момент дойде климатика, но пак почна да духа топло. Тогава реших, че проблема не е в крушката и се разрових повече и открих проблема. Оказа се, че моторчето, което движи клапата отляво му се е счупила основата на която се захваща. Отдясно пък лостчето, което влиза в клапата се беше измъкнало от самата клапа. Признавам, че не го очаквах понеже преди две години свалих цялото табло и смених клапите понеже са проблемни. Проблема с крушката се оказа просто съвпадение. Благодаря за отделеното време!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани