клапани
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
0.30мм
ама моите 6те ги правя 0.25 ся 4е нешто не ме кефят
така 6тото те малко или много имат малко износване
и 0.25 мисля 4е 6те се компенсира това износване
по тихо 6те работи.
ама моите 6те ги правя 0.25 ся 4е нешто не ме кефят
така 6тото те малко или много имат малко износване
и 0.25 мисля 4е 6те се компенсира това износване
по тихо 6те работи.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
sachs написа:извинявам се за тъпия въпрос.
ако колата е е28 клапаните са 0.35 на 0.35 при топъл мотор.
ако е е34 са 0.30 на0.30 на студено.
амм колега то е28 е 34 не сали с м21 и двата модела
то е един и са6т матора
stambo_81dg написа:sachs написа:извинявам се за тъпия въпрос.
ако колата е е28 клапаните са 0.35 на 0.35 при топъл мотор.
ако е е34 са 0.30 на0.30 на студено.
амм колега то е28 е 34 не сали с м21 и двата модела
то е един и са6т матора
еднакви са моторите да,само 4е аз не съм инжинер от Бавария и да ги решавам тия неща.така си пише в ESI TRONIK-а бате
Re: клапани
Nikolai написа:колко трябва да хлабината на клапаните,зада мога да ги реголирам след шлаифането на главата

Ще можеш ли да дадеш малко инфо с колко е намалена главата след шлайфането и какъв е резултата ?? т.е. върви ли всичко нормално след това.
Питам защото ми се очертават едни проблеми с главата, а по ВСИЧКИ бумаги пише че на М21 главата не подлежи на шлайфане - няма оставен допуск за такова т.е. като е изкривена малко само нова те оправя няма шлайфане.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: клапани
Nick написа:Nikolai написа:колко трябва да хлабината на клапаните,зада мога да ги реголирам след шлаифането на главата
Ще можеш ли да дадеш малко инфо с колко е намалена главата след шлайфането и какъв е резултата ?? т.е. върви ли всичко нормално след това.
Питам защото ми се очертават едни проблеми с главата, а по ВСИЧКИ бумаги пише че на М21 главата не подлежи на шлайфане - няма оставен допуск за такова т.е. като е изкривена малко само нова те оправя няма шлайфане.
нищо подобно няма един приятел 2-пати я 6лаифа
а предитова е 6лаифана поне о6те 1-пат и няма проблеми вари си
идеално.
моята я шлаифах лятото.надуваше кат изруд и мислех 4е е спукана
но се оказа 4е е крива главата от тогава нямам дертове.
то маи гарнитурите там не6то са по дебели ли ко като се 6лаифа
се слага по дебела гарнитура.
аз си зех на "гиотце" с три дупки наи дебелата т.е.
ам няма неможе все пак сме в балгария си4ко може

.

Това звучи добре, че бях започнал да се притеснявам откъде ще търся читава глава.
Между другото, някой може ли да каже все пак колко материал се отнема с 1 типично шлайфане - 0.1мм; 0.2мм ??
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
ми ас моята я шлаифах 0.30 и няма проблем преди пак е била шлаифана но незнам с колко (обаче мисля че това и е последното шлаифане защото клапаните почти се изравниха с шлаифаната повърхност на главата)а има и опциа ако се покажат клапаните да се вкопаят в леглата и пак да продължи да праи пушек




- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
ами забележи че едните са при топъл а другите при студен ДВГsachs написа:извинявам се за тъпия въпрос.
ако колата е е28 клапаните са 0.35 на 0.35 при топъл мотор.
ако е е34 са 0.30 на0.30 на студено.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани