Няколко въпросчета за подръжката на ТДС
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Няколко въпросчета за подръжката на ТДС
Искам да се обърна към по-опитните от мен и да задам няколко въпросчета: значи колата е БМВ Е34 525ТДС 92г
1.На какъв пробег трябва да се сменя горивния филтър
2.На какъв пробег или време се сменя въздушния филтър
3.На какъв пробег си сменяте маслото-понеже като гледам индикатора на таблото за смяна на маслото долу горе излиза че на 15000км трябва да го сменям (много ли са),колата в момента се кара с Кастрол 5w40 и за около 10000км е изгорила около 0.5л а самата кола е на 321000км а преди около 20000км са и сменени сегментите.Дали маслото, с което карам е подходящо?
Благодаря предварително на отзовалите се.
1.На какъв пробег трябва да се сменя горивния филтър
2.На какъв пробег или време се сменя въздушния филтър
3.На какъв пробег си сменяте маслото-понеже като гледам индикатора на таблото за смяна на маслото долу горе излиза че на 15000км трябва да го сменям (много ли са),колата в момента се кара с Кастрол 5w40 и за около 10000км е изгорила около 0.5л а самата кола е на 321000км а преди около 20000км са и сменени сегментите.Дали маслото, с което карам е подходящо?
Благодаря предварително на отзовалите се.
- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Маслото каквото и да е,не го юркай до 15 000 км в никакъв случай...7-8 най-много...дизел си е и го цапа по-бързо...
Въздушния филтър също някъде толкоз - особено ако караш в София,от мръсния въздух става черен за 6-7000 км в най-добрия случай...не е зле да го сменяш и него,когато сменяш и маслото...
Въздушния филтър също някъде толкоз - особено ако караш в София,от мръсния въздух става черен за 6-7000 км в най-добрия случай...не е зле да го сменяш и него,когато сменяш и маслото...

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
7500км. сменям масло,въздушен,горивен,маслен филтър.Пистовите ремъци на 20000км. заедно с обтъгащото амортисьорче.Карам с 10W40 масло.
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
горивен на 7500км ??? това не е ли твърде малък пробег аз моя беше на 35 000км и никакъв дерт не правеше но го смених вече от втълпение че може да ме остави някъде 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
mla86 написа:горивен на 7500км ??? това не е ли твърде малък пробег аз моя беше на 35 000км и никакъв дерт не правеше но го смених вече от втълпение че може да ме остави някъде
ти и маслото да смениш на 35,000 пак може да не ти направи дерт, тва не означава че не трябва да го смениш


- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Кастрол 10W40 GTD , въздушен, горивен-10 000
поленов филтър -като спре да излиза въздух от духалките
Есен или пролет профилактика на радиаторите!
поленов филтър -като спре да излиза въздух от духалките

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани