Проблем с дебитомер на Е34 М20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: София

Мнение от ivan888 » 19 Яну 2007, 9:48

Сложих един втора ръка за проба, на ниски обороти колата работеше добре но като подам газ тръгваше да гасне. въобще не можеше да качи оборотите, и не ми се рискува да купа някой прецакан от морга! А доколкото знам (може и да не съм прав) ако се опитам да си оправа стария едва ли ще успея да го настроя като нов или поне като работещ добре.
cherven888

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Яну 2007, 15:49

Е това е неприятно - при мен проблема с трудното палене не му обръщам особено внимание, защото поне като запали се реже супер и не ми дреме особено, но ако не може да се форсира добре си е неприятно. И ако се случеше на мен не знам как бих подходил, защото не знам къде правят истинска диагностика (фрашкано е с тъпаци, оторизирани сервизи и кви ли не). Дебитомера е един вариант, тръбата до дебитомера е друг вариант, дюзите да са се задръстили? Помпта да не прави дебит или налягане? Компютъра да е натрупал някакви грешки и да не праща правилни команди до системата? Също и прегледай разните маркучета по двигателя да не би да има някой закъсан, напукан, изваден. Не знам регулатора на налягане на горивото има ли нещо общо, но ако не работи добре и колата се дави? Свещите как са? А кабелите? :lol:
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: София

Мнение от ivan888 » 19 Яну 2007, 16:38

amd написа:Е това е неприятно - при мен проблема с трудното палене не му обръщам особено внимание, защото поне като запали се реже супер и не ми дреме особено, но ако не може да се форсира добре си е неприятно. И ако се случеше на мен не знам как бих подходил, защото не знам къде правят истинска диагностика (фрашкано е с тъпаци, оторизирани сервизи и кви ли не). Дебитомера е един вариант, тръбата до дебитомера е друг вариант, дюзите да са се задръстили? Помпта да не прави дебит или налягане? Компютъра да е натрупал някакви грешки и да не праща правилни команди до системата? Също и прегледай разните маркучета по двигателя да не би да има някой закъсан, напукан, изваден. Не знам регулатора на налягане на горивото има ли нещо общо, но ако не работи добре и колата се дави? Свещите как са? А кабелите? :lol:
Моита кола също си работи добре само дето харчи 20!!! Скапа се когато смених дебитомера с друг за да видя дали ще падне разхода но с този другия колата въобще не работеше и аз си върнах стария. иначе свещи кабели всико съм сменил. дано да намера работещ дебитомер да го сложа и да видя как е разхода. Ако не падне трябва да търся проблема другаде!!! :(
cherven888

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Яну 2007, 17:07

И при мен полапва гориво, но като че ли се нормализира за размера на мотора и колата. Последното нещо, за което се сетих, че ни понижи разхода - охладителната система изправна ли е? Защото беше счупен термостата при нас и не щеше да загрява, което караше компютъра да пръска повече гориво за да обогатява сместа. Ако ти загрява колата сравнително бързо значи и това не е. Труден е този разход, ама не ми идва идея!
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: София

Мнение от ivan888 » 19 Яну 2007, 17:51

Ми май си загрява нормално. Не съм забелязал някакъв проблем! И аз не знам вече!
cherven888

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 23 Яну 2007, 21:07

на първо време, отвори горната капачка на дебитомера и пръсни смело върху графитената писта със спрей за електрически контакти
(примерно има едни холандски в метро ги продават...) после радвижи на ръка внимателно!!! палеца от край до край.
ще се очудиш каква разлика ще има в работата на колата след това, а и как разходомера седи доста по-вляво ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: София

Мнение от ivan888 » 25 Яну 2007, 13:22

:P Ще го пробвам! Все пак си записах час в Боша в Обеля да я погледнат защото в Дару не ме убедиха много че е от него! Беше им прецакан компа. Ама в Боша ми записаха час чак за 01.02. :( Та ще изчакам до тогава и ако и там не помогнат почвам да действам сам! :D :D :D
cherven888

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: София

Мнение от ivan888 » 25 Яну 2007, 15:04

А за нов дебитомер да ми поръчат от вънка щото тука няма ми искат некви 1300 лева :kuku:
cherven888

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook