Фарове
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
Фарове
От както захладня като запаля колата и като пусна фаровете, и те започват да се мърдат нагоре - надолу сами. Колкото е по - студено, толкова по дълго време го правят.
това нормално ли е ?
или ми казват, че нещо не е наред ?
това нормално ли е ?
или ми казват, че нещо не е наред ?
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- Methodius
- Митоди яде мисо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Вдигаш капака, откачаш моторчетата на фаровете и нямаш проблеми повече ..
бързо, лесно и ефикасно .. 



- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Наистина се появява такъв проблем с моторчетата. Асен_Х беше взел едни за да ги тури на Е30ката, пробвахме ги при мен. Едното постоянно ходеше напред-назад. Така и не разбрахме каква е причината. Гадно е, но наистина на първо време най-добре е да откачиш кабелите когато фаровете са в долно положение.

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
И моето се опита да ми ги върти такива, обаче го хванах докато правех нещо отпред, че бях се ядосал и то кат почна бла - бла нагоре надолу, ми дойде в повече и взех та го изтрясках с дръжката на отверката и от тогава май не се е проявявало. Та идеята е, че може накй кабелче вътре да е прокъсано и да шашка маторчето. Така че отваряш и гледаш. Трябва да има и крайни изключватели и те да се поебват. Драсни два реда после да кажеш от какво е било.
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
при мен не го правят постоянно, ами само отначало докато позагрее малко колата - примерно около 2 минутки.
или поне аз несъм успял да ги усетя и по време на каране да го правят.
интересното е че докато беше по-топло времето не го правиха , ами от няколко месеца откакто позахладня !
но май че взех вече да се съмнявам във копчето на таблото, че то не им подава един и същ сигнал и затова се движат.
или поне аз несъм успял да ги усетя и по време на каране да го правят.
интересното е че докато беше по-топло времето не го правиха , ами от няколко месеца откакто позахладня !
но май че взех вече да се съмнявам във копчето на таблото, че то не им подава един и същ сигнал и затова се движат.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
BMW5820iA написа:но май че взех вече да се съмнявам във копчето на таблото, че то не им подава един и същ сигнал и затова се движат.
Ми, бръкни му в окото на туй копче де

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
днес най после намерих малко свободно време за да се позанимавам с този проблем.
оказах се прав - проблема беше в копчето:
като го разглобих видях, че има две пластинки ( закрепени за колелцето на копчето ) , които съответно се плъзгат по две полукръгли писти.
проблема беше , че тези пластинки играят ролята и на пружинки , които ги притискат към тези писти.
след като поизкривих въпросните пластини проблема се оправи.
освен това има и един палец който е на пружинка ( той кара копчето да прави " щтрак "
като е поставено в най-горно положение ).
и неговата пружинка пооправих малко и сега всичко е ОК.
ПП: Внимавайте като разглабяте самото копче, че въпросния палец изхвръква - и няма да ви казвам какво търсене пада
необходими инструменти:
- малка отверчица.
време за работа:
- 15 минутки
- + 20 минутки за търсене на палеца ( мам.... му
)
оказах се прав - проблема беше в копчето:
като го разглобих видях, че има две пластинки ( закрепени за колелцето на копчето ) , които съответно се плъзгат по две полукръгли писти.
проблема беше , че тези пластинки играят ролята и на пружинки , които ги притискат към тези писти.
след като поизкривих въпросните пластини проблема се оправи.
освен това има и един палец който е на пружинка ( той кара копчето да прави " щтрак "

и неговата пружинка пооправих малко и сега всичко е ОК.

ПП: Внимавайте като разглабяте самото копче, че въпросния палец изхвръква - и няма да ви казвам какво търсене пада

необходими инструменти:
- малка отверчица.
време за работа:
- 15 минутки
- + 20 минутки за търсене на палеца ( мам.... му

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани