"Коледен" проблем.
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
"Коледен" проблем.
Първо - Честито Рождество на всички, които през празниците ще прочетат това!
Автомобилът е Е34 129кс, 02/90г с климатик и газ.Вчера ми се случи следното: паля на газ на студен мотор, изминавам около 500 м до кварталния магазин, където спирам без да гася мотора за около 4 мин. Влизам в колата и гледам че стрелката на темп. е отишла на 2 мм от червената зона. Притесних се, но тръгнах все пак. Точно след 50 м видях как стрелката плавно се върна в почти синята зона и колата след малко зи загря нормално и достигна работната температура. И така си продължи...
Някой преживвявал ли е подобно нещо и как е реагирал ?
Имам съмнения в: термостат, водна помпа (по-скоро в ремъка и ролката й), "въздух" в охлад.с-ма.
Тъй или иначе колата отива в сервиза в 1-вия раб. ден, ама кажете все пак някакъв съвет, нещо което мога DIY.
Автомобилът е Е34 129кс, 02/90г с климатик и газ.Вчера ми се случи следното: паля на газ на студен мотор, изминавам около 500 м до кварталния магазин, където спирам без да гася мотора за около 4 мин. Влизам в колата и гледам че стрелката на темп. е отишла на 2 мм от червената зона. Притесних се, но тръгнах все пак. Точно след 50 м видях как стрелката плавно се върна в почти синята зона и колата след малко зи загря нормално и достигна работната температура. И така си продължи...
Някой преживвявал ли е подобно нещо и как е реагирал ?
Имам съмнения в: термостат, водна помпа (по-скоро в ремъка и ролката й), "въздух" в охлад.с-ма.
Тъй или иначе колата отива в сервиза в 1-вия раб. ден, ама кажете все пак някакъв съвет, нещо което мога DIY.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
- bate borko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
на бмвто почне ли стрелката да играе,значи е водна помпа,много рядко термостат,но мисля че в твоя случаи термостат не е-не е имала жреме да загрее толкова,водна помпа по вероятно,и все пак си виж антифриза
- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
Значи антифриза не съм го сменял откак имам колата, т.е. - 3 години. Само е доливано концентрат.
Не знам дали "взема" въздух отнякъде, нямам никакви течове от системата. Как мога да разбера дали е от това ?
За водната помнпа - ами само при влажно време, като се намокри, чувам просвирване а ремък, но дали е точно нейния - не знам.
Значи - като начало да сменя антифриза ? Друго ?
Дали не е самия термодатчик ? Като сме я закачали на диагностиката, комп. отчита норм раб.температура, а стрелката на таблото си стои на 3 мм преди средата.
Не знам дали "взема" въздух отнякъде, нямам никакви течове от системата. Как мога да разбера дали е от това ?
За водната помнпа - ами само при влажно време, като се намокри, чувам просвирване а ремък, но дали е точно нейния - не знам.
Значи - като начало да сменя антифриза ? Друго ?
Дали не е самия термодатчик ? Като сме я закачали на диагностиката, комп. отчита норм раб.температура, а стрелката на таблото си стои на 3 мм преди средата.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
аз имах са6тото и сам имал са6тия проблем1-2 пати ми се е слу4вало ама като бе6е доста студено явно термостата ми заяйда6е за6тото марку4а дето излиза от радиатора бе6е студен при -8 6тях да я прегрея ама стигна по4ти до 4ервеното и после си се варна нямал сам пове4е проблеми
- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
Здравейте!
Искам да споделя че вчера смених антифриза и (да чукна на дърво! ) се нещата са наред. Загрява малко побързо от преди, няма никакво колебание на температурата, парното почти веднага след старт на студен мотор тръгва. Бях остави следния списък на момчетата от сервиза:
1. Смяна на антифриз
2. Преглед и евентуална сняма на термостат
3. Преглед на ремък и шайби на водна помпа.
Термостата и в.помпа работели добре. Друго което ми казаха (най-лошия възможен вариянт): избила гарнитура на главата.
Казаха че в сервиз на БМВ (Найс Кар, напр.) имало уред, с които се измервало съдържание на отлагания в охлад.течност и така ставало ясно дали ще се отваря мотора.
Спред вас как мога да разбера дали имам такъв проблем ? Не ми се ходи в Найс Кар ...
Искам да споделя че вчера смених антифриза и (да чукна на дърво! ) се нещата са наред. Загрява малко побързо от преди, няма никакво колебание на температурата, парното почти веднага след старт на студен мотор тръгва. Бях остави следния списък на момчетата от сервиза:
1. Смяна на антифриз
2. Преглед и евентуална сняма на термостат
3. Преглед на ремък и шайби на водна помпа.
Термостата и в.помпа работели добре. Друго което ми казаха (най-лошия възможен вариянт): избила гарнитура на главата.
Казаха че в сервиз на БМВ (Найс Кар, напр.) имало уред, с които се измервало съдържание на отлагания в охлад.течност и така ставало ясно дали ще се отваря мотора.
Спред вас как мога да разбера дали имам такъв проблем ? Не ми се ходи в Найс Кар ...
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Казаха че в сервиз на БМВ (Найс Кар, напр.) имало уред, с които се измервало съдържание на отлагания в охлад.течност и така ставало ясно дали ще се отваря мотора.
Спред вас как мога да разбера дали имам такъв проблем ? Не ми се ходи в Найс Кар ...[/quote]
е кав ти е проблема???
нали вси4ко си е нормално.
ХОРА СТИГАТЕ С ТЕ ПАРАНОИ ВЕ!!!
в те сервизи само да те усетят 4е не6то не разбира6 мно мноо
слу4аи знам хиляди
на мен да ми запоят 2 жи4ки на електронната диуза ми искаха 150лева това и бе6е проблема АЗ СИ ГИ ЗАПОИХ а те ми казаха 4е била за ремонт и това струвало 150лв ДА БЕ ДА.
ОТИДОХ И СЕ НАПРАИХ НА ПРОСТ ТА ДА ГИ ВИДЯ КО 6 МИ КАЖАТ.
ТА ВНИМАВАИТЕ!!!!!
Спред вас как мога да разбера дали имам такъв проблем ? Не ми се ходи в Найс Кар ...[/quote]
е кав ти е проблема???
нали вси4ко си е нормално.
ХОРА СТИГАТЕ С ТЕ ПАРАНОИ ВЕ!!!
в те сервизи само да те усетят 4е не6то не разбира6 мно мноо
слу4аи знам хиляди
на мен да ми запоят 2 жи4ки на електронната диуза ми искаха 150лева това и бе6е проблема АЗ СИ ГИ ЗАПОИХ а те ми казаха 4е била за ремонт и това струвало 150лв ДА БЕ ДА.
ОТИДОХ И СЕ НАПРАИХ НА ПРОСТ ТА ДА ГИ ВИДЯ КО 6 МИ КАЖАТ.
ТА ВНИМАВАИТЕ!!!!!
Последна промяна stambo_81dg на 30 Дек 2006, 13:25, променена общо 1 път
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
зна4и уреда е за измерване дали има газове в охладителната система
признаците за изгориала гарнитура са:
масло вав охл. те4ност.охлайда6та те4ност вав маслото
при студфен двигател като отвори6 капа4ката за доливане на масло и има по нея кондензат т.е. бяло вапреки 4е не е гаранция за повредена гарнитура ако е мноо бялото тогава.
като вземе да загрява над нормалното ти из4езне парното
ако надува, като загрее над нормалното марку4ите стават тварди мнооо
признаците за изгориала гарнитура са:
масло вав охл. те4ност.охлайда6та те4ност вав маслото
при студфен двигател като отвори6 капа4ката за доливане на масло и има по нея кондензат т.е. бяло вапреки 4е не е гаранция за повредена гарнитура ако е мноо бялото тогава.
като вземе да загрява над нормалното ти из4езне парното
ако надува, като загрее над нормалното марку4ите стават тварди мнооо
- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
в те сервизи само да те усетят 4е не6то не разбира6 мно мноо
.....
на мен да ми запоят 2 жи4ки на електронната диуза ми искаха 150лева [/quote]
Е за тва не искам в Найс Кар
.....
на мен да ми запоят 2 жи4ки на електронната диуза ми искаха 150лева [/quote]
Е за тва не искам в Найс Кар

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани