Проблем
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- angel_peev
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS, 94-та година
Проблем
Някой знае ли как се обтяга ангренажната верига и с колко килограма се стягат болтовете на главата?




- angel_peev
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS, 94-та година
Сутрин,когато е студено,ми светва лампа със символ дюза и когато подавам гас тя изгасва.Какво значи това?
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
525тдс
да не мислиш да правиш сам някъв ремонт,веригата си има обтегач,стягането на главата го има в аутодатата и питай в е36,там са по-активни
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
оптягането на веригата става от хидравличен оптегач които я опъва точно колкото трябва, а за главатавиж в ауто дата както каза и колегата.
за впросната лампа нека някои от колегите с дизели да кажат
за впросната лампа нека някои от колегите с дизели да кажат

- angel_peev
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS, 94-та година
- BMW fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: lovech
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 525TDSA
- Детайли за колата: СТРАШИЛИЩЕ! :)
преди да започнеш ремонт след свалянето на главата виж клапаните и гумичкитеобикновенно проблема е там при горене на масло. моя тдс е 92г. на 300000 км и трябва да ти кажа че сегментите , цилиндрите и разпределителния вал бяха просто перфектни за моя голяма радост. от където следва да похвалим баварските моторни заводи за качеството.
веригата не се обтяга с болт така че там няма какво да пипаш освен ако не искаш да я смениш с нова.
вземиси хубава гаринтура за главата препоръчвам гьотце малко е скъпа , аз я намерих за 150,80 лв ,но повярвай ми струва си и 80 ст.най- добрпе е да ти я стегне майстор, защото има определена последователност на затягане на болтовете и ти трябва динамометричен ключ иначе не е някаква философия

веригата не се обтяга с болт така че там няма какво да пипаш освен ако не искаш да я смениш с нова.
вземиси хубава гаринтура за главата препоръчвам гьотце малко е скъпа , аз я намерих за 150,80 лв ,но повярвай ми струва си и 80 ст.най- добрпе е да ти я стегне майстор, защото има определена последователност на затягане на болтовете и ти трябва динамометричен ключ иначе не е някаква философия


истината е една BMW се казва тя!
- angel_peev
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS, 94-та година
Колата я купих преди 1 месец.Главата и радиатора са сменени с нови преди 30000 км. и ме съмнява,че тази кола е прегрявана,защото страшно много духа от отдушника.Гори много масло-на 1000км. 1,5 литра.Отварях капака на клапаните за да проверя болтовете на главата.С какъв камък се развиват?Видях че веригата е много хлабава,което ме учуди много.Нормално ли е да е така хлабава?Сега смятам да сменя сегментите,за да намали духането.Иначе върви перфектно!Когато е студена пали перфектно.А когато е топла-подгрявам 2 пъти.
Благодаря на всички за съветите!Ако може помогнете с още нещо!Давайте съвети!

Благодаря на всички за съветите!Ако може помогнете с още нещо!Давайте съвети!



И със съвети се оправят нещата, поне частично.
Аз имах сходен проблем. Като купих колата и беше сипана охладителна течност само в радиатора, а блока беше празен. Това съответно го разбрах след като спука главата при изминати 5-6 км.
Молих се на "майстори" в града (от Самоков съм) но всеки се отказваше, под предлог, че е 24V и ремонта е сложен. Накрая се захванах сам, разглобих главата, направиха я (в София) и пак я сглобих, стъпка по стъпка от една книга. Наистина отне ми 2 седмици, но сега е върха. Мога да помогна с тази руска книга в PDF формат по която правих ремонта. Ако се интересуваш, дай мейл. Книгата е към 54 МВ. В нея пише и за автоматичния маслен обтегач на веригата, и за последователност на стягане болтовете на главата, и за сила на стягане, и т.н., и т.н. Само дай e-mail и чети
А между другото търся информация за предна броня - цена втора употреба и къде да я намеря



А между другото търся информация за предна броня - цена втора употреба и къде да я намеря
- angel_peev
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS, 94-та година
LBl,e-maila ми е angel_peev@abv.bg.Ще съм ти благодарен,ако ми пратиш тази книга!Предварително ти благодаря!
Приятели, малко ме е срам да пиша пак, но дължа обяснение.
Днес се порових по-основно в форума и най-вече в частта "Мултимедия (ново)". Там за мое учудване видях същата тая руска книга, даже и в по-богат вид. Това обезмисля изпращането й по мейл. Моля да ме извините за предишния пост. Ето книгата: http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... ual%20(Rus)%20-%20E34/
Това е за Е34.
Има и за др. модели: http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/
Извинявайте пак
Днес се порових по-основно в форума и най-вече в частта "Мултимедия (ново)". Там за мое учудване видях същата тая руска книга, даже и в по-богат вид. Това обезмисля изпращането й по мейл. Моля да ме извините за предишния пост. Ето книгата: http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... ual%20(Rus)%20-%20E34/
Това е за Е34.
Има и за др. модели: http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/
Извинявайте пак

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
А, ако погледнете заглавната страница на подфорум Е34 ще видите, че има цяла тема с линкове за ВАЖНИ неща





- angel_peev
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS, 94-та година
Смених си сам сегментите на колата за 2 дена с голям зор!Ако някой се интересува сегментите са 200 лева и са TMS.Гарнитурата на главата е испанска,заради което малко ме е страх и струва 80 лева.На картера ползвах старата гарнитура като я намазах със силикон.Сега бараката ми не пуши и топла пали перфектно!!!
Вече съм минал 200 км. и няма проблеми!!!
Ако някой знае дали тази гарнитура и сегменти са добри да пише!
Вече съм минал 200 км. и няма проблеми!!!
Ако някой знае дали тази гарнитура и сегменти са добри да пише!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
не е ли малко късно да питаш за отзиви, вече си монтирал.
а относно гарнитурата на картера е 15-20 лв
а относно гарнитурата на картера е 15-20 лв


14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани