Вдигане налягане турбо тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Вдигане налягане турбо тдс

Мнение от Tipche » 01 Юли 2015, 12:21

Как по точно се вдига налягането на турбото на тдс на къде да въртя оста по посока на червената или на зелената стрелка на снимката
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Вдигане налягане турбо тдс

Мнение от alchohol » 01 Юли 2015, 18:01

Ако искаш да увеличиш усилието, респективно налягането, трябва да я натегнеш по посока на зелената стрелка.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Re: Вдигане налягане турбо тдс

Мнение от Tipche » 01 Юли 2015, 19:44

Колега по зелената стрелнка за да увелича баровете на налягане нали така........ утре ще я пипна и ще споделя мнение :)
П.С. Не знаех че има разлики в турбините на е39 и е34
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Вдигане налягане турбо тдс

Мнение от alchohol » 02 Юли 2015, 18:03

Внимавай какво правиш да не я строшиш. То не става само с въздух, трябва и гориво.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Вдигане налягане турбо тдс

Мнение от vladobate » 02 Юли 2015, 18:48

Около три витки отговаря на 0.2 бара , ама това е около :mhihi: . Картите ще покрият повечето въздух няма да пусне кой знае колко пък и на 1.5 бара еку се намесва и ако ги задържиш дава контра на гнп тъй , че ще разбереш кога ти забива муцуната от пренадуване. И да имат разлика с Е34 , по-големки са на стария кошник :mhihi: , нямам идея защо но факт . Тъй че може да се ъпгрейдва Е39 с турбина от стария боен кон . По- разумно е бустконтрол с манометърче .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Вдигане налягане турбо тдс

Мнение от alchohol » 02 Юли 2015, 20:19

Е то на старите коли всичко им е както трябва. Миналата седмица разглабях една турбина от Е46, то като детска играчка в сравнение с моя кютук :mhihi:
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Re: Вдигане налягане турбо тдс

Мнение от Tipche » 02 Юли 2015, 20:46

С е39 съм и с турбина от е34 .....пуснах повече гориво от плочката .....днес навих но само почти оборот минимална разлика към+ вървеж .....
генерацията е права няма спънки :mhihi: ....за сега механика само се пипа по натам чип че без него няма да има голям успех :kuku: :mhihi: и кулер съм замислил челен но не незнам дали ще стане от 525д или3,0д :roll: требва да се смята :conf:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Вдигане налягане турбо тдс

Мнение от alchohol » 02 Юли 2015, 20:50

Гледаш размерите, нагласяш и така...
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Вдигане налягане турбо тдс

Мнение от vladobate » 02 Юли 2015, 21:57

Tipche написа:С е39 съм и с турбина от е34 .....пуснах повече гориво от плочката .....днес навих но само почти оборот минимална разлика към+ вървеж .....
генерацията е права няма спънки :mhihi: ....за сега механика само се пипа по натам чип че без него няма да има голям успех :kuku: :mhihi: и кулер съм замислил челен но не незнам дали ще стане от 525д или3,0д :roll: требва да се смята :conf:

Тя е от Е34 ама Митцубиши . Е те те са мънинките :mhihi: . Без майтап , много хора го плюят Гарета ама в случая за по-висока мощност е по-подходящ че и топла и студена част са по-големи. Мицуто се развърта по-пъргавко и дава ряз в ниските с усещане за вървеж ама по-натам леко затапва в сравнение с другата или поне не понася повече буст . Смисъла на чипа е да се дигне границата заложена в еку за макс буст и да се кара на 1.6 примерно , това със сток гнп дюзи и т.н. По-голям кулер със Мицу турбинка не е много смислено , компресорното търкало и е малко както и правата генерация е прекалена за малкия A/R на топлия охлюв . Това което замисляш има смисъл ако сложиш турбо с променлива геометрия от примерно 3d , защото там има голяма топла част (турбинната перка е с голяма пропускливост по-просто казано) и във по-високи обороти ще е лудница , както и повече нагнетен въздух заради малко по-голямата компресорна част което ще пълни успешно големия кулер. Само остава успешно решение на управлението на геометрията.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Re: Вдигане налягане турбо тдс

Мнение от Tipche » 02 Юли 2015, 22:42

Колега колата е е39 турбината я сменях и сега с по голямата "гарет" (мицубишито го счупих :) )ще слага и кулер от е34 че днес забелязах че моя е доста топъл ( на е39 е под десния калник) мисля че това ще е достатъчно по механиката и след това вече отиваме на чип че аз съм с Мап и дебитомер а е34 с топлинен датчик и Мап .....по нет така съм го замислил ...отворен съм към всякакви идеи :)
П.С. Темата не случаино е публикувана тук :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30+е34
Мечтае да кара: е30+е34+е38
Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!

Re: Вдигане налягане турбо тдс

Мнение от кичоне » 03 Юли 2015, 9:04

Аз съм с кулер от е65 3.0д.Монтирал съм го на мястото на оригиналния.Аз също бях взел челен универсален,но след това взех и м-паркета и реших,че няма да режа бронята,за това рових в нета търсих размери на различни кулери(гледах само бмв)щото вход и изход си гледат на къде си требе....По този начин си използвах и пътеките на турбото,като само минах на по голямо Ф -входа ми е 59мм изхода 63мм...Aма не знам на е39 дали ще има къде да го навреш...
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook