Проблем с Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.03.2013
Местоположение: Петрич/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 540iE39 now, BMW 520iE34 before
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: Ноу яка!

Проблем с Е34

Мнение от HurricaneRR » 09 Юни 2014, 20:21

Колеги, колата е 520i и проблемът се състои в това, че не загрява, не държи температурата в средата както попринцип трябва да бъде ... Винаги е около едно деление под средното. Възможно ли е термостатът да е за сменяване и от него да се получава това отклонение ??? Дори и без виското пак не ще да развие нормалната температура :dunno: Помагайте :help: :help: :help:
1) E34 520i M50B20; 2) E38 740i M62B44; Сега E39 540iA M62B44TU & F30 320d N47D20T

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с Е34

Мнение от ивчо » 10 Юни 2014, 20:46

Това да не е с механичното табло ?
И те питам защото аз на моята и го смених, и преди тази смяна беше същото положение като при теб ..
Сега го няма това, а съм сменил само таблото ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.03.2013
Местоположение: Петрич/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 540iE39 now, BMW 520iE34 before
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: Ноу яка!

Re: Проблем с Е34

Мнение от HurricaneRR » 10 Юни 2014, 20:57

Да, колега със старото (механичното) табло съм, което има фетиш към неотчитане на коректните стойности и на бензина в резервоара, а чат пат даже и оборотомера откава да работи (явно решава, че излиза в обедна почивка и по някое време пак включва :lol: :lol: :lol: ). Дали ако пробвам със смяна на таблото ще реша проблема ?? Ориентирайте ме към какво табло да се насоча, кое би било съвместимо ? Ще съм благодарен на отзовалите се :)
1) E34 520i M50B20; 2) E38 740i M62B44; Сега E39 540iA M62B44TU & F30 320d N47D20T

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Проблем с Е34

Мнение от The Heartlistener » 11 Юни 2014, 16:13

ивчо написа:Това да не е с механичното табло ?
И те питам защото аз на моята и го смених, и преди тази смяна беше същото положение като при теб ..
Сега го няма това, а съм сменил само таблото ...


:yes: Така е. И аз съм си с "механиката" сток открай време, винаги е една идея преди средата. Приел съм го като знак за добре функционираща охладителна система. По-скоро би ме притеснило "залепването" на средата :lol:
Между другото - наскоро поставих за проба едно дигитално табло /на загрял двигател/ и стрелката веднага се залепи на центъра :smoke:.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с Е34

Мнение от ивчо » 11 Юни 2014, 16:58

Ами по някакво непотвърдено инфо - тези с аналоговият брояч отчитат много "нервно" градус два и веднага го отчита на уреда ...
Докато новите "цифрови" са като тези тип VW - м/у 85 и 105 все си седи на едно и също място !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.03.2013
Местоположение: Петрич/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 540iE39 now, BMW 520iE34 before
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: Ноу яка!

Re: Проблем с Е34

Мнение от HurricaneRR » 11 Юни 2014, 19:46

Предполагам, че тези по-новите дигитални табла могат да заменят без проблем старите механични (смисъл буксите отзад са същите) ?
1) E34 520i M50B20; 2) E38 740i M62B44; Сега E39 540iA M62B44TU & F30 320d N47D20T

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с Е34

Мнение от zvetiko » 12 Юни 2014, 8:09

HurricaneRR написа:Да, колега със старото (механичното) табло съм, което има фетиш към неотчитане на коректните стойности и на бензина в резервоара, а чат пат даже и оборотомера откава да работи (явно решава, че излиза в обедна почивка и по някое време пак включва :lol: :lol: :lol: ). Дали ако пробвам със смяна на таблото ще реша проблема ?? Ориентирайте ме към какво табло да се насоча, кое би било съвместимо ? Ще съм благодарен на отзовалите се :)


Колега, преди да го смениш е добре да видиш реалната температура на двигателя и дали отговаря на показанията на таблото. ;) Също така причината за проблема може да е датчик за температурата на антифриза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Проблем с Е34

Мнение от Stoqnov_ » 13 Юни 2014, 23:13

Най-лесният вариант, колега -- отиваш до произволен сервиз, където имат техника поне от миналият век,, не от по-миналият, /като почти всички в моят район, между другото :) / казваш, че имаш малък проблем и ако може - да ти пуснат една "стрела" - да премерят отвън температурата на охладителната течност в радиатора. Просто е ,, уреда е с лъч, насочва се към всяко ребро на радиатора, така се хващат и проблеми в самият радиатор, освен всичко друго. Та реално ще знаеш за какво става въпрос, а както сподели колега по-горе --- това е характерно за по-старите БМВ-та-уреда в таблото показва с голяма амплитуда, почти не мърда при разлики от над петнайсетина градуса на охладителната течност.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.03.2013
Местоположение: Петрич/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 540iE39 now, BMW 520iE34 before
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: Ноу яка!

Re: Проблем с Е34

Мнение от HurricaneRR » 02 Апр 2015, 22:34

Прави бяхте ! Сложих си новото ел. табло и работата заспа - стрелката се изправи на 90 градуса. Явно старите механични джаджи така са ги сметнали в Мюнхен и не отчитат коректно. А тук се сещам и да задам още един въпрос - 5 дена се порадвах на новото табло и пикселите ми изпърдяха. Не знам вече пробега, не мога да засичам километри. На Е39 слушам, че ги правели. На нашите 5тици тази манипулация прави ли се ? :conf:
1) E34 520i M50B20; 2) E38 740i M62B44; Сега E39 540iA M62B44TU & F30 320d N47D20T

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: Проблем с Е34

Мнение от 325_TDS » 18 Апр 2015, 18:41

Да прави се, може и сам да си го направиш: http://www.bmwfanzone.com/price.html
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.03.2013
Местоположение: Петрич/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 540iE39 now, BMW 520iE34 before
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: Ноу яка!

Re: Проблем с Е34

Мнение от HurricaneRR » 30 Май 2015, 0:08

Благодаря ти, колега ! При първа възможност ще се сдобия с лентов кабел и ще пиша за резултата ! :bchug:
1) E34 520i M50B20; 2) E38 740i M62B44; Сега E39 540iA M62B44TU & F30 320d N47D20T

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook