Плафон от Е46 на Е34 свързване
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: Алпина
Плафон от Е46 на Е34 свързване
Здравейте, колеги. Имам един плафон от Е46 фейслифт, който искам да свържа на Е34ката. На 36цата си го вързах без проблем, даже и централния бутон угася ламбите, но тук ударих на камък. На Е34 има 4 кабела, за жалост обаче тока по тях не се държи както на 36цата. На 2 от кабелите има постоянно +, който не спира дори и да отварям затварям врати. И освен това не откривам на кой кабел идва ток след контакт, а е факт, че някъде трябва да има, защото лупичките работят само на контакт. Като вържа оригиналния плафон си работи идеално, вероятно самата инсталация за плафоните на Е34 е изградена по друг начин. Може би прави някакви мостове вътре в плафона. Някой има ли идея или връзвал ли е въобще плафон от Е46/Е39 в Е34? 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Плафон от Е46 на Е34 свързване
При 34 е така:
Червен с бяла ивица ти е постоянен плюс от батерията, а не само на контакт. Отговаря за всички крушки на предния плафон, ръчно и ауто. Важи и за задните / но крушките за аутофункцията/, същия кабел от същия бушон.
Жълт/синя е затварящ веригата /активиращ/ към водещия плафон от релейния модул, при избрана ауто-функция.
Кафяв с червена е затварящ веригата и към задните съответни крушки при горното положение.
Масата е кафявия.
А до задните лупи /ако са новите плафони/ идва захранване само при контакт - първа степен, те са и през друг бушон.
Червен с бяла ивица ти е постоянен плюс от батерията, а не само на контакт. Отговаря за всички крушки на предния плафон, ръчно и ауто. Важи и за задните / но крушките за аутофункцията/, същия кабел от същия бушон.
Жълт/синя е затварящ веригата /активиращ/ към водещия плафон от релейния модул, при избрана ауто-функция.
Кафяв с червена е затварящ веригата и към задните съответни крушки при горното положение.
Масата е кафявия.
А до задните лупи /ако са новите плафони/ идва захранване само при контакт - първа степен, те са и през друг бушон.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани