Загуба на антифриз, вода от ауспуха при форсиране

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i

Загуба на антифриз, вода от ауспуха при форсиране

Мнение от Diavollo » 14 Дек 2014, 21:19

Привет,

Имам следния проблем с моята e34, M50B20 двигател с обикновена газова. Напоследък почна да губи антифриз без видим теч, като забелязах, че при форсиране тече вода от ауспуха. Първоначално мислех, че е конденз от студеното време, но и при загряла кола, карана с километри белия пушек от ауспуха е обилен. Губи по около 500 мл. антифриз на 100 км.

Помислих, че гарнитурата на главата е заминала, но маслото не е пресечено, бистро е. На бензин водата от ауспуха е по-малко, но пак го има. Няма загуба на мощност, няма тресене на оборотите и двигателят работи добре.

Маркучите на радиатора са меки, парното е зверско. Помислих, че може изпарителят да е прецакан, но като навих докрай болта, регулуращ колко газ да влиза в плочката, и по този начин елиминирах входа на газ и евентуално вода от изпарителя към всмукателя. При това положение на бензин при форсиране пак изтича вода от ауспуха.

Вече не знам какво да мисля. Чудя се дали не може да влиза антифриз във всмукателния колектор от подгрева на дросела.
Ако някой е имал подобен проблем и го е решил, ще се радвам да сподели.

Поздрави.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Загуба на антифриз, вода от ауспуха при форсиране

Мнение от KPETEH » 14 Дек 2014, 23:54

Как ще влиза вода в колектора бре... Мани таа работа. Кат набичиш парното гледай отдолу под колата около скоростите дали не тече от там. Може да е радиаторчето на парното. Иначе за да си сигурен във всички връзки и маркучи трябва да свалиш целия колектор. Подгряване дросел и възд. филтър, изпарител, парно, клапани + ел. помпа.... много са връзките. И радиатора и термостата... Гърнетата за ся не ги гледай...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Загуба на антифриз, вода от ауспуха при форсиране

Мнение от dbanchev » 15 Дек 2014, 11:34

В това мъгливо и студено време и мойта пуши яко отзад пара, на газ направо димки правя по улиците. Виж първо всички съединения, маркучи и радиаторите как са ти колега. Почни от малкия дявол, стари коли са си почват да сгъват водните съединения, маркучи и тн.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Загуба на антифриз, вода от ауспуха при форсиране

Мнение от michev » 15 Дек 2014, 13:56

Не е задължително при издухана гарнитура на главата да смеси водата с маслото, така че може и там да е проблема. То няма и къде другаде да е ако нямаш видим теч, че 0,5 л за 100 км въобще не са малко. Сутрин при първото стартиране нарежда ли веднага и 6-те цилиндъра?
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: Загуба на антифриз, вода от ауспуха при форсиране

Мнение от 325_TDS » 15 Дек 2014, 19:01

А водната помпа прегледа ли дали не тече?
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Загуба на антифриз, вода от ауспуха при форсиране

Мнение от Jordana » 15 Дек 2014, 20:47

Теча може и да е по радиатора , водната помпа както се каза по нагоре и връзките на парното към клапаните купе , радиатора в купето .Ако е обаче радиаторчето на парното мъглата и мазните петна по стъклото са почти задължителен атрибут .
по останалите места трябва добре да се огледа не за капки под автомобила а за мокри петна в тия зони .Като работи двигателя може само тогава да отърва и заради топлината бързо изсъхва .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook