усилие на затягане на болтове на глава е34
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- petarv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: пред компа и зад волана :)
усилие на затягане на болтове на глава е34
Здравейте,
Рових се в търсачката, но за този проблем не удпях да намеря решение за последователността за затягане на болтовете и силата за глава на м50. Четох че на гарнитурата пишело, но от тези надписи нещо не е много ясно. Е това пише на гарнитурата
Рових се в търсачката, но за този проблем не удпях да намеря решение за последователността за затягане на болтовете и силата за глава на м50. Четох че на гарнитурата пишело, но от тези надписи нещо не е много ясно. Е това пише на гарнитурата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей живота си и карай BMW
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: усилие на затягане на болтове на глава е34
На новата гарнитура бре
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: усилие на затягане на болтове на глава е34
Остави какво пише на гарнитурата, гледай TIS-a:
http://tis.bmwcats.com/document/torque/E34/g11:a3000:w13010/t1112/
http://tis.bmwcats.com/doc25034/
http://tis.bmwcats.com/document/torque/E34/g11:a3000:w13010/t1112/
http://tis.bmwcats.com/doc25034/
Excellent! Steven is my name!
- saleene
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: усилие на затягане на болтове на глава е34
Здравей , колега дано това ти помогне въпреки че не те съветвам да го правиш сам .
PS. болтовете за главата задължително трябва да са нови !!! (по принцип са усукващи се и са само за едно слагане)
PS. болтовете за главата задължително трябва да са нови !!! (по принцип са усукващи се и са само за едно слагане)
Re: усилие на затягане на болтове на глава е34
petarv написа:Здравейте,
Рових се в търсачката, но за този проблем не удпях да намеря решение за последователността за затягане на болтовете и силата за глава на м50. Четох че на гарнитурата пишело, но от тези надписи нещо не е много ясно. Е това пише на гарнитурата
Въобще не се притеснявай! На гарнитурата и да не личи на болтовете си пише-12.9 . Това сигурно са кг на затягане . Много яка тема .
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: усилие на затягане на болтове на глава е34
ico318 написа:petarv написа:Здравейте,
Въобще не се притеснявай! На гарнитурата и да не личи на болтовете си пише-12.9 . Това сигурно са кг на затягане . Много яка тема .
Колега... Това е клас на якост на болта. Няма общо с момента на затягане. Първото число х 100 дава якостта на опън в МРа, а второто х 10 - границата на провлачане в %. Двете дават изчилителната якост на болта МРа. В случая:
12 х 100 х 0.90 = 1080 MPa.
Четете TIS-a, всичко останало са свободни съчинения по картинка.
Excellent! Steven is my name!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: усилие на затягане на болтове на глава е34
Верно ли, ние понеже не купуваме нови гарнитури, досега колко матори стегнахме на 12,9 и все си работят Мажеш с грес гарнитурата да запече и стягаш яко.
Re: усилие на затягане на болтове на глава е34
няма ли някой да раздаде банани за подвеждаща информация в технически раздел?
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: усилие на затягане на болтове на глава е34
Понякога обаче се чудя, как ви е кеф да пишете само глупости ...
Разберете че има хора, които технически не разбират много нещата ..
Защо трябва всичко да е спам и т.н. ?!
Разберете че има хора, които технически не разбират много нещата ..
Защо трябва всичко да е спам и т.н. ?!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: усилие на затягане на болтове на глава е34
В първия ми пост информацията не е подвеждаща. Ако си беше купил нова гарнитура, сега нямаше да я има темата.
Re: усилие на затягане на болтове на глава е34
на самата гарнитура не пише нищо за затягането на болтовете, а го пише на листовка към новата гарнитура (обикновено)
не подвеждайте човека
не подвеждайте човека
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: усилие на затягане на болтове на глава е34
Borymeckata написа:ico318 написа:petarv написа:Здравейте,
Въобще не се притеснявай! На гарнитурата и да не личи на болтовете си пише-12.9 . Това сигурно са кг на затягане . Много яка тема .
Колега... Това е клас на якост на болта. Няма общо с момента на затягане. Първото число х 100 дава якостта на опън в МРа, а второто х 10 - границата на провлачане в %. Двете дават изчилителната якост на болта МРа. В случая:
12 х 100 х 0.90 = 1080 MPa.
Четете TIS-a, всичко останало са свободни съчинения по картинка.
Връзката е дотолкова че новия сет болтове трябва да е със същия клас на якост или по голям .
Казвам го по принцип защото може да има разлика през годините и производителя на болтовете .
.Верно ли, ние понеже не купуваме нови гарнитури, досега колко матори стегнахме на 12,9 и все си работят Мажеш с грес гарнитурата да запече и стягаш яко
Греста е точно за обратното , не запича и после излиза цяла без да се късат парченца от промазването .
Зя стари гарнитури незнам колко изкарват 2-3 или повече пъти ,но знам че губи еластичност от стягането .Измерете със шублера една стара и една нова гарнитура , разликата е милиметър че и повече при по дебели гарнитури.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- petarv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: пред компа и зад волана :)
Re: усилие на затягане на болтове на глава е34
Да купих нова гарнитура от по-дебелите, че главата беше стъргана с 0.5 мм. Взех и нови болтове. Стегнах, ток и жица е сега. Гледах клипове как се слага тая глава и няма нищо сложно с тоя ванус. Преди с колко майстори говорих, аааа мани го тоя интернет, нищо няма да направих, вануса не можеш да го зацепиш, и други токива умнотии.
Верно за пръв път се занимавам с това, но човек като има желание всичко става. Ето ной-новия инструмент ръчно направен от дръжка от стара ютия с който сложих вануса.
Вместо тая кръглата лапа дето върти запчатката с веригата на вануса на изпускателния вал. Само че с това дърпам веригата вместо да въртя зъбното колело. Същата работа върши като съм я вързал с дебела тел за веригата. Вместо тая писалката дето зацепва маховика една бургия 9 мм върши същата работа. Само тия пластинти дето блокират валовете не съм ги правил, но с още един човек като държи вала с ключ и става. Преди настройката слагам една линийка на квадратите на валовете дето трабва да са пластините, като ги подравнявам точно на една линия и работата стана.
Сега това БМВ не може да държи пътя. Мноо яко е като ги има всичките 150 магарета
Купих и високотемпературен силикон за гарнитурата на капака дето на места се слага и така.
Верно за пръв път се занимавам с това, но човек като има желание всичко става. Ето ной-новия инструмент ръчно направен от дръжка от стара ютия с който сложих вануса.
Вместо тая кръглата лапа дето върти запчатката с веригата на вануса на изпускателния вал. Само че с това дърпам веригата вместо да въртя зъбното колело. Същата работа върши като съм я вързал с дебела тел за веригата. Вместо тая писалката дето зацепва маховика една бургия 9 мм върши същата работа. Само тия пластинти дето блокират валовете не съм ги правил, но с още един човек като държи вала с ключ и става. Преди настройката слагам една линийка на квадратите на валовете дето трабва да са пластините, като ги подравнявам точно на една линия и работата стана.
Сега това БМВ не може да държи пътя. Мноо яко е като ги има всичките 150 магарета
Купих и високотемпературен силикон за гарнитурата на капака дето на места се слага и така.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей живота си и карай BMW
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани