ПРОБЛЕМ С ОКАЧВАНЕТО Е34
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Здравейте отново!
Положението се оказа критично, т.е. всичко е за смяна. Сега говорих с майсторите и ми казаха цени за Febi Bilstein, не знам дали са добри частите, за това питам, а и цените не знам как са:
Амортисьори(могло да се използва кожуха на старите) от 112 до 130 лв. за бройка
Носачи - 2 Х 97 лв. и 2 х 84 лв.
Къси щанги - 4 Х 18 лв.
Дълга щанга - 142 лв.
това са цените и частите, могло да излезе и още нещо, могло и да се окаже, че дългата щанга не е за смяна, та въпроса ми е, как ви звучи и какво може да е останало скрито и да ме изненада, когато се разглоби всичко?
Положението се оказа критично, т.е. всичко е за смяна. Сега говорих с майсторите и ми казаха цени за Febi Bilstein, не знам дали са добри частите, за това питам, а и цените не знам как са:
Амортисьори(могло да се използва кожуха на старите) от 112 до 130 лв. за бройка
Носачи - 2 Х 97 лв. и 2 х 84 лв.
Къси щанги - 4 Х 18 лв.
Дълга щанга - 142 лв.
това са цените и частите, могло да излезе и още нещо, могло и да се окаже, че дългата щанга не е за смяна, та въпроса ми е, как ви звучи и какво може да е останало скрито и да ме изненада, когато се разглоби всичко?
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Само като ориентировъчно инфо ще ти кажа колега колко ми излезна подмяната на Цялата ходова част+амортисьорите,прашниците и тампоните,спирачните дискове(предни и задни+накладки).Цялата сума+работата стигна 1700лв.при 1 приятелче в Пловдив
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
XXL525 написа:Здравейте отново!
Положението се оказа критично, т.е. всичко е за смяна. Сега говорих с майсторите и ми казаха цени за Febi Bilstein, не знам дали са добри частите, за това питам, а и цените не знам как са:
Амортисьори(могло да се използва кожуха на старите) от 112 до 130 лв. за бройка
Носачи - 2 Х 97 лв. и 2 х 84 лв.
Къси щанги - 4 Х 18 лв.
Дълга щанга - 142 лв.
това са цените и частите, могло да излезе и още нещо, могло и да се окаже, че дългата щанга не е за смяна, та въпроса ми е, как ви звучи и какво може да е останало скрито и да ме изненада, когато се разглоби всичко?
Бате сложи си Febi и точно след месец два най много ще споменаваш тези майстори с добро!!!
Когато гледах моята кола преди покупката момчето ми извади сервизна книжка от сервиз Omega и пишеше че са сменили една биелетка и още други работи!Биелетката наистина беше сменена с въпросните Febi и въпросната биелетка тропаше а пишеше че е сменена преди 15 дни някъде!А самата биелетка лъщеше та знае ли се!!!
Тка че както казах сложи си феби да се видиш в окачване!!!
BMW Service Team
Мерси много, няма да е Febi явно. Вече започвам да се питам не може ли да се рециклира това окачване. Цените в дару са безумни, долен носач алуминиев стува 436лв., отделно са всички тампони и нещица. Та се питам дали не може да се сменят само тампоните, или да се вземе част втора употреба. Не съм сигурен, че въобще е разумно втора ръка окачване, но предпочитам да остана с оригиналните си части. Освен това как мога да разбера дали шарнирите на носачите са се скапали наистина.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани