ПРОБЛЕМ С ОКАЧВАНЕТО Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: София

Мнение от XXL525 » 11 Окт 2006, 10:35

Благодаря за отговорите, започвам с диагностиките първо пък да видим в крайна сметка какво трябва да се прави и какво може да се пропусне. Ще пиша какво се е получило!

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: София

Мнение от XXL525 » 17 Окт 2006, 16:41

Здравейте отново!

Положението се оказа критично, т.е. всичко е за смяна. Сега говорих с майсторите и ми казаха цени за Febi Bilstein, не знам дали са добри частите, за това питам, а и цените не знам как са:

Амортисьори(могло да се използва кожуха на старите) от 112 до 130 лв. за бройка
Носачи - 2 Х 97 лв. и 2 х 84 лв.
Къси щанги - 4 Х 18 лв.
Дълга щанга - 142 лв.

това са цените и частите, могло да излезе и още нещо, могло и да се окаже, че дългата щанга не е за смяна, та въпроса ми е, как ви звучи и какво може да е останало скрито и да ме изненада, когато се разглоби всичко?

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 17 Окт 2006, 17:11

Само като ориентировъчно инфо ще ти кажа колега колко ми излезна подмяната на Цялата ходова част+амортисьорите,прашниците и тампоните,спирачните дискове(предни и задни+накладки).Цялата сума+работата стигна 1700лв.при 1 приятелче в Пловдив
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 19 Окт 2006, 17:07

XXL525 написа:Здравейте отново!

Положението се оказа критично, т.е. всичко е за смяна. Сега говорих с майсторите и ми казаха цени за Febi Bilstein, не знам дали са добри частите, за това питам, а и цените не знам как са:

Амортисьори(могло да се използва кожуха на старите) от 112 до 130 лв. за бройка
Носачи - 2 Х 97 лв. и 2 х 84 лв.
Къси щанги - 4 Х 18 лв.
Дълга щанга - 142 лв.

това са цените и частите, могло да излезе и още нещо, могло и да се окаже, че дългата щанга не е за смяна, та въпроса ми е, как ви звучи и какво може да е останало скрито и да ме изненада, когато се разглоби всичко?

Бате сложи си Febi и точно след месец два най много ще споменаваш тези майстори с добро!!!
Когато гледах моята кола преди покупката момчето ми извади сервизна книжка от сервиз Omega и пишеше че са сменили една биелетка и още други работи!Биелетката наистина беше сменена с въпросните Febi и въпросната биелетка тропаше а пишеше че е сменена преди 15 дни някъде!А самата биелетка лъщеше та знае ли се!!!
Тка че както казах сложи си феби да се видиш в окачване!!!
BMW Service Team

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: София

Мнение от XXL525 » 19 Окт 2006, 21:43

Мерси много, няма да е Febi явно. Вече започвам да се питам не може ли да се рециклира това окачване. Цените в дару са безумни, долен носач алуминиев стува 436лв., отделно са всички тампони и нещица. Та се питам дали не може да се сменят само тампоните, или да се вземе част втора употреба. Не съм сигурен, че въобще е разумно втора ръка окачване, но предпочитам да остана с оригиналните си части. Освен това как мога да разбера дали шарнирите на носачите са се скапали наистина.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook