Турбо Тдс
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Турбо Тдс
Мдааа истина козата си сака пръч
. След позатягане на скобите по турбопътищата и малко магария със хардуерно премахване на егр турбинката радва много. Развърта се вече една идея по-бързо и дига налягане доста пъргаво особено с по-висока скорост като я ритнеш. Така или иначе автомата си я спъва много и софтуера също я прави още по-спокойна. Имайки предвид че не съм и чистил обстойно и кулера в крайна сметка резултат е прилично добър , ако искам напълно да си покаже капацитета таз турбина трябва си ръчка. ПС: И нещо друго за което обяснение нямам. Монтирал съм си бустконтролер с манометър и странно от турбината директно отчитам по-ниско налягане в сравнение от колекторите
както и го качва по-бавно. Това се потвърди и след като закачих и мапа към турбото директно, веднага стана по-мудна колата т.е. факт от студения охлюв дава по-ниско налягане отколкото в колекторите, в което не виждам логика.


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Турбо Тдс
Я раздуй кво значи "директно " закачена ?
Това не е странно а невъзможно .
Ако искаш да и дадеш още малко ряз , сложи един потенциометър около 100ком на сигнала от мапа към компа . Лъжеш компа че е малко по високо налягането примерно не колкото е атмосферното първоначално , а 110 килопаскала примерно .Ще завърви повече със сигурност .
Това не е странно а невъзможно .
Ако искаш да и дадеш още малко ряз , сложи един потенциометър около 100ком на сигнала от мапа към компа . Лъжеш компа че е малко по високо налягането примерно не колкото е атмосферното първоначално , а 110 килопаскала примерно .Ще завърви повече със сигурност .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Турбо Тдс
Директно означава, че меря налягането в турбото и то е по-ниско от варианта когато го меря в колекторите. Аз имам съмнение, че поради променения студен охлюв (престъргван е заради доста по-голямата компресорна перка) налягането което се мери от щуцера на въпросната студена част е по-ниско, но аз лично не мога да го обясня и затова и попитах. Може би вече мястото от което трябва да се вземе налягане от охлюва трябва да е друго.
Последна промяна vladobate на 16 Юни 2014, 7:51, променена общо 1 път
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Турбо Тдс
Да ,така е както предполагаш .Непосредствено на изхода на турбото е най реалноИмай предвид че че в зависимост от начина на управление на гейта ,на линията която го задейства може да има разтоварващ клапан към атмосфера така че там не е подходящо място за вземане на налягане.Действителното налягане за мотора е това в колектора .Ако има разлика ,според мен вземи налягане от там където показва реалното в колектора за електрониката .Това ниското налягане което измерваш може би не е от подходящо място в охлюва .По принцип от турбото до колектора трябва да има спад около 0.1-0.2 бара от местни съпротивления така че по добре е да се мери в колектора .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Турбо Тдс
Jordana написа:Това ниското налягане което измерваш може би не е от подходящо място в охлюва .По принцип от турбото до колектора трябва да има спад около 0.1-0.2 бара от местни съпротивления така че по добре е да се мери в колектора .
Ами мястото е от заводското на турбината и затова ми е чудно защо е по-ниско с 0.2-0.3 бара от това в колектора. Но явно при намесата в студения охлюв има промяна, факт, преди можех да хващам по-големи загуби в налягането по турбопътищата сега вече не.
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани