Нивоматна помпа и хидравлична рейка

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: Нивоматна помпа и хидравлична рейка

Мнение от Bavarishe » 01 Май 2014, 1:41

а кво става като изфърлиш нивомата.Може ли да си остане сегашната помпа?
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Нивоматна помпа и хидравлична рейка

Мнение от KPETEH » 05 Май 2014, 11:38

Важното е с кво работи секторната кутия... В случая с CHF11S, или с една дума ДА.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Нивоматна помпа и хидравлична рейка

Мнение от vladobate » 06 Май 2014, 12:53

KPETEH написа:Важното е с кво работи секторната кутия... В случая с CHF11S, или с една дума ДА.

Не мисля, че секторната кутия я бърка маслото. Слагал съм такава със сервотроник и не беше със зеленото масло, а имах нивомат и впоследствие работеше без бъгове. Маслото е важно за помпата да е препоръчаното заради високото налягане за нивомата, пени се по-малко.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook