Климатик/климатроник

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 09 Окт 2006, 8:27

:shock: как ше духне топло при студен мотор,от каде ще го вземе това топло. да не се бъркаш с моделите дето имат печка :confused:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 09 Окт 2006, 9:10

И от други хора съм чувал, че климатроника духал и топло, но това си е заблуда. Климатроника е най-просташки казано климатик, който може да поддържа постоянна зададена температура. А кола с добре функционираща охладителна система т.е. най-вече работещ термостат,започва да духа топло на 4-5-та минута от запалването на колата.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 09 Окт 2006, 9:36

Разликата между климатик и климатриник е следната:
1. Климатик - има позиция топло и позиция студено. Регулирането на температурата става на ръка, с врътките на парното. Като ти стане много топло - намаляваш и почва да влиза студен въздух. Като ти стане много студено - пускаш малко топъл въздух докато ти стане жега и пак въртиш на обратно.
2. Климатроник - всичките неща от т.1 ги върши електроника. От теб се иска само да зададеш градусите, които да поддържа(дали е на врътки, "часовници" или на дисплей няма значение - това е само интерфейс). И цялото това пускане и спиране на топлата вода към радиатора на парното го командва електронният блок дето е пред филтъра на климатика.
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook