Проблем с парното

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Re: Проблем с парното

Мнение от plboy » 01 Авг 2012, 13:32

metalium написа:plboy ne не колега не се опрви се една и саща нямам хубаво парно и това е и сега имам ядове стрелката пончкога ми стои след 12-си и като я огася и и сле малко пак дам контакт и стрелката отива чак на следващата чартичка и немога да разбера защо ?

1 - температурата трябва да ти е на 90 няма значение от оборотите, така ли е ?
2 - С клапанчетата какво стана - напълно възможно е те да ти намаляват дебита както писа Zvetiko
3- допълнителната водна помпа работи ли ти
King Regards, 0888 750 222

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Проблем с парното

Мнение от biem_w » 01 Авг 2012, 22:01

plboy написа:
metalium написа:plboy ne не колега не се опрви се една и саща нямам хубаво парно и това е и сега имам ядове стрелката пончкога ми стои след 12-си и като я огася и и сле малко пак дам контакт и стрелката отива чак на следващата чартичка и немога да разбера защо ?

1 - температурата трябва да ти е на 90 няма значение от оборотите, така ли е ?
2 - С клапанчетата какво стана - напълно възможно е те да ти намаляват дебита както писа Zvetiko
3- допълнителната водна помпа работи ли ти


а варянта главата да е пробила отпада ли ?
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Re: Проблем с парното

Мнение от plboy » 02 Авг 2012, 14:53

biem_w написа:
plboy написа:
metalium написа:plboy ne не колега не се опрви се една и саща нямам хубаво парно и това е и сега имам ядове стрелката пончкога ми стои след 12-си и като я огася и и сле малко пак дам контакт и стрелката отива чак на следващата чартичка и немога да разбера защо ?

1 - температурата трябва да ти е на 90 няма значение от оборотите, така ли е ?
2 - С клапанчетата какво стана - напълно възможно е те да ти намаляват дебита както писа Zvetiko
3- допълнителната водна помпа работи ли ти


а варянта главата да е пробила отпада ли ?

Отпада - няма надуване и загуба на течност, Колата каза колегата е обезвъздушена.
King Regards, 0888 750 222

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с парното

Мнение от PornoMANo » 02 Авг 2012, 21:39

Щом има вода и е добре обезвъздушена, като загрее пипни радиатора, ако е хладък сменяй водна помпа и ще забравиш.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 2.08.2012
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520 91 год.

Re: Проблем с парното

Мнение от kiro_roki » 03 Авг 2012, 0:39

:help: ЗДРАВЕИТЕ.колеги и спецелисти тук съм нов съвсем нов имам почти сходен проблем с вашия имам бмв 520 91 година с врътки ми е парното и градуси и можеби двуозонов климатик не разбирам не работи поради спукан радятор и изтекал фриох.
ИСКАМ да попитам защо не ми духа нищо от кам шофорската страна ни топло ни студено на предния прозореце салбо от към ШОФОРСКАТА страна иначе от пасажерската страна всичко е ОК духа си топло студено свеж ваздух силно слабо.знам за клапите до двигатела работят,флтъра на климатикае свален за по голяма сила на обдухване ефекта е нулев.мисля че някоя клапа в купето не отваря кам шофора ако може някои да ми каже коя точно клапа или моторче в купето или някаде другаде с подробна информация ще сам ви благодарен защото ми писна да разглабям ел.таблото БЛАГОДАРЯ ВИ........... :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 7.06.2011
Местоположение: Твърдица
Пол: Мъж
Кара: BMW E34

Re: Проблем с парното

Мнение от metalium » 13 Ное 2013, 17:34

plboy написа:
metalium написа:plboy ne не колега не се опрви се една и саща нямам хубаво парно и това е и сега имам ядове стрелката пончкога ми стои след 12-си и като я огася и и сле малко пак дам контакт и стрелката отива чак на следващата чартичка и немога да разбера защо ?

1 - температурата трябва да ти е на 90 няма значение от оборотите, така ли е ?
2 - С клапанчетата какво стана - напълно възможно е те да ти намаляват дебита както писа Zvetiko
3- допълнителната водна помпа работи ли ти



колата си държи 90 градоса няма проблеми радиатора си е топъл допълнителната помпа си работи много добре обаче пак няма хубаво парно пробвах да махна клапаните сложих една тетка да няма кво да спира водата и пак няма :banghead: извадих мъркучите и набих мъркуча от чешмата в входа и гледах през изхода как излиза водата ами няма нищо да я спира.... и вече съм се отказал.... наи ме е яд че средната конзола духа студено само нчма опцич да духа топло и тва си е...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 7.06.2011
Местоположение: Твърдица
Пол: Мъж
Кара: BMW E34

Re: Проблем с парното

Мнение от metalium » 13 Ное 2013, 17:38

kiro_roki написа::help: ЗДРАВЕИТЕ.колеги и спецелисти тук съм нов съвсем нов имам почти сходен проблем с вашия имам бмв 520 91 година с врътки ми е парното и градуси и можеби двуозонов климатик не разбирам не работи поради спукан радятор и изтекал фриох.
ИСКАМ да попитам защо не ми духа нищо от кам шофорската страна ни топло ни студено на предния прозореце салбо от към ШОФОРСКАТА страна иначе от пасажерската страна всичко е ОК духа си топло студено свеж ваздух силно слабо.знам за клапите до двигатела работят,флтъра на климатикае свален за по голяма сила на обдухване ефекта е нулев.мисля че някоя клапа в купето не отваря кам шофора ако може някои да ми каже коя точно клапа или моторче в купето или някаде другаде с подробна информация ще сам ви благодарен защото ми писна да разглабям ел.таблото БЛАГОДАРЯ ВИ........... :help:



колега не е от ел моторчетата щом от дясно е ок а от лчво е зле значи има някои изваден или скъсна маркуч които провежда въздоха....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1199
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Проблем с парното

Мнение от The Heartlistener » 15 Ное 2013, 14:29

metalium написа:
kiro_roki написа::help: ЗДРАВЕИТЕ.колеги и спецелисти тук съм нов съвсем нов имам почти сходен проблем с вашия имам бмв 520 91 година с врътки ми е парното и градуси и можеби двуозонов климатик не разбирам не работи поради спукан радятор и изтекал фриох.
ИСКАМ да попитам защо не ми духа нищо от кам шофорската страна ни топло ни студено на предния прозореце салбо от към ШОФОРСКАТА страна иначе от пасажерската страна всичко е ОК духа си топло студено свеж ваздух силно слабо.знам за клапите до двигатела работят,флтъра на климатикае свален за по голяма сила на обдухване ефекта е нулев.мисля че някоя клапа в купето не отваря кам шофора ако може някои да ми каже коя точно клапа или моторче в купето или някаде другаде с подробна информация ще сам ви благодарен защото ми писна да разглабям ел.таблото БЛАГОДАРЯ ВИ........... :help:



колега не е от ел моторчетата щом от дясно е ок а от лчво е зле значи има някои изваден или скъсна маркуч които провежда въздоха....

Е, сега - маркучи... Въздуховоди, пластмасови... :)
Няма как да се изхлузи просто така въздуховод, те са с гъвкави зони и авансова дължина, нанизват се под напрежение в отворите на духалките. За скъсване да не говорим. :lol:
Колегата не е уточнил в шофьорските крака има ли духане :lol:. По описание, проблемът май основно е в ляв сектор на централната духалка, която обслужва и въздуховода на вратата.
Изображение
Не е зле да се погледне тая клапа отваря ли... Снимката е примерна, 91-ва "прасето" трябва да е 2-ро поколение, с микс моторче вдясно, не с жило.
Тия занимавки са кофти тръпка, табла и конзоли падат, ама...
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook