Късметлия-с молба за помощ към Бат Жеко

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 22 Сеп 2006, 17:00

Често ми се е случвало дюзи които на стенда работят перфектно на двигателя чукат нее истина вчера на пример на един мерцедес от основен ремонт така чукаше сякаш буталото се удряше в главата.Сменихме разпръсквача и заспа!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 24 Сеп 2006, 5:38

Здраве да е
Когато се качи една дюза на стенд се гледат неколко неща, за да "заспи"Налягане на отваряне, на затваряне, количество на горивото , и "картина"(диаграма) на разпъскване,теч, и др.
Добре е да се гледат тези неща , за да има ефект от стенда.
Ако работи перфектно и после е било необходимо да се смени разпръсквача нещо не е било догледано както трябва.
Good luck

p.s.
Нищо лично към Милен,просто ми се изка да има обосновка, на това което пишем , Нека не забравяме че този форум се чете

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 25 Сеп 2006, 9:32

А какво стана с компресията?
Или я забравихме? Не е нормално на един цилиндър да е 26, а на друг 17!!!
Според мен двигателя си иска ново припасване на клапаните към главата и нови сегменти. Естествено и на дюзите е хубаво да се сменят разпръсквачите.
Всичко друго е компромис, особено след така замерена компресия.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 26 Сеп 2006, 8:17

Здравейте колеги, пробвано е в самото начало със смяна на местата на дюзите(без да сваляме колекторите, момчетата го направиха доста ловко)! Шума остава в трети цилиндър, разпръсквачите ги сменях преди по-малко от година.
Компресия не съм мерил втори път защото колата, върви первфектно, спря пушилкатаи както изказа опасения Бат Жеко и аз мразя да ми пипат колекторите.
Вчера ходих до София(участвах в градското рали на 1серия) и държах 160км/ч през по-голямата част от пътя, маслото не е мръднало с косъмче надолу по щеката :shock: само този шум ме безпокои?
Последна промяна Tod на 26 Сеп 2006, 14:37, променена общо 1 път
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 26 Сеп 2006, 11:06

Шума е или от клапани, или от сегменти. ;)
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 26 Сеп 2006, 14:49

Или от крива биела, не дай Боже...
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 26 Сеп 2006, 15:40

kam_tod написа:Или от крива биела, не дай Боже...


Спри се бре! :D
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook