Проблем с окачването или

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Проблем с окачването или

Мнение от Хаос » 23 Окт 2013, 10:23

На снимката се вижда ясно проблема. Това проблем на окачването ли е или е от задкормилното устройство?
Ult.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Проблем с окачването или

Мнение от Nickelback » 23 Окт 2013, 10:42

Първо ми изглежда пистата крива в комбинация с прекалено агресивно влизане в завой. Или снимката лъже...

Иначе нормално това се получава при лош баланс на амортисьора баунд-ребаунд и мека реактивна щанга донякъде...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: Проблем с окачването или

Мнение от SlowMotion » 23 Окт 2013, 10:51

Това конкретно е Ринг-а ,по точно завоя се казва Карусел , и специално наклона на този завой е огромен от там идва това ,вече ако на равна настилка имаш тоя проблем ,колегата по-горе го е обеснил :smoke:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем с окачването или

Мнение от ACCELERATOR » 23 Окт 2013, 15:35

Това съм го виждал и на е36-ци с по-мощни двигатели. Интересно, че винаги вдигат предна лява гума, и си мисля, че има общо с двигателя и въртящият му момент при пълна газ при излизане от завой. Освен, че при излизане и пълна газ центърът не тежестта се измества назад към задна дясна гума, надлъжно поставеният двигател допълнително спомага за усукването. Предполагам всеки е усещал как колата се клати странично, когато подадете рязко газ на място. Щом на празен ход се клати, представете си какво е усукването при двигател 340кс., пълна газ, и в завой..
Окачването няма връзка в случая. Ребаунда означава колко бързо амортисьора ще позволи на пружината да се разпъне след свиване. В случая гумата си "виси" на края на хода на окачването.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1817
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с окачването или

Мнение от ивчо » 23 Окт 2013, 16:45

Маме, ти каза нещо дето само влекач - http://vbox7.com/play:92198ee8 го прави ...Оназ турбинираната Е34 дето е 700+ коня и тя така не се чекне ! Мисля че снимката е "в точният момент", и само след секунда всичко ще е ОК !
Или поне така си мисля ... То това ако така се движи на всяка бабуна, евем ти и окачване !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с окачването или

Мнение от zvetiko » 23 Окт 2013, 18:48

Хаос написа:На снимката се вижда ясно проблема. Това проблем на окачването ли е или е от задкормилното устройство?
Ult.jpg


Не виждам нещо впечатляващо- три от колелата са в една равнина, четвъртото е увиснало поради големият наклон. Вижда се, че пружината му е максимално разтегната, но не може да компенсира денивелацията, просто защото е извън възможностите и за компенсация, защото колата не е офроуд машина, а Е34.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем с окачването или

Мнение от ACCELERATOR » 24 Окт 2013, 0:23

ивчо написа:Маме, ти каза нещо дето само влекач - http://vbox7.com/play:92198ee8 го прави ...Оназ турбинираната Е34 дето е 700+ коня и тя така не се чекне ! Мисля че снимката е "в точният момент", и само след секунда всичко ще е ОК !
Или поне така си мисля ... То това ако така се движи на всяка бабуна, евем ти и окачване !

Еее, имах предвид, че въртящият момент само помага за повдигане на крачето, а не, че го предизвиква :lol:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем с окачването или

Мнение от b00st » 24 Окт 2013, 0:35

Хаос написа:На снимката се вижда ясно проблема. Това проблем на окачването ли е или е от задкормилното устройство?
Ult.jpg

Това става от меки задни пружини. Поне така казват и има логика. Отпред се вдига, защото отзад окачването му позволява.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1817
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с окачването или

Мнение от ивчо » 24 Окт 2013, 8:19

Добре де - слънчасахте ли ?! Какви пружини задни и биелетки предни !?
Не виждате ли как е "атакувал" завоя !?
Че се е влетял с предна лява гума ... То това да не е кораб че да потъне веднага ... Дето е казал Пепи - за това окачване, това е лимита ... След секунда вече ще кацне и готово ! Нито виждам проблем, нито нищо !
Все едно някой да снима някоя WRC кочин в режим "полет", и да почнем да се чудим що са и увиснали колелата ?!
И как па не ги дразни да я карат таз кола с таз вдигната лява чистачка ?! :mhihi:
ПП а тук какво не е наред :mhihi:
dtm1.jpg


Ето идентична ситуация

dtm2.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с окачването или

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Окт 2013, 16:16

И аз смятам, че всичко най-вероятно е ок. Комбинацията от агресивна атака на завоя + специфичността на самия завой водят до това натигане на предната гума. Sharo има снимка с едно е30, където и двете му гуми са във въздуха :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 6.02.2011
Пол: Мъж
Кара: 528i '97

Re: Проблем с окачването или

Мнение от Ant0n » 26 Окт 2013, 14:03

Не виждам коя кола не би изглеждала така, след като предна лява гума е попаднала във виража, а останалите 3 стоят на равно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Проблем с окачването или

Мнение от VesoPesa » 30 Окт 2013, 23:55

Аз още съм в размисли това сериозна тема ли е или поредната ебавка... :conf:


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Проблем с окачването или

Мнение от Хаос » 31 Окт 2013, 13:53

Темата е да подискутираме окачвания и поведение в завой. Като цяло на мен ми е ясно какво се е случило на снимката и защо се е случило. като цяло с друг ъгъл на атака на завоя всички колела стъпват на асфалта. Просто снимката е страхотна и е повод да подискутираме малко техническата част на нещата зад нея.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook