Проблем с окачването или
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с окачването или
На снимката се вижда ясно проблема. Това проблем на окачването ли е или е от задкормилното устройство?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проблем с окачването или
Първо ми изглежда пистата крива в комбинация с прекалено агресивно влизане в завой. Или снимката лъже...
Иначе нормално това се получава при лош баланс на амортисьора баунд-ребаунд и мека реактивна щанга донякъде...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Иначе нормално това се получава при лош баланс на амортисьора баунд-ребаунд и мека реактивна щанга донякъде...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Проблем с окачването или
Това конкретно е Ринг-а ,по точно завоя се казва Карусел , и специално наклона на този завой е огромен от там идва това ,вече ако на равна настилка имаш тоя проблем ,колегата по-горе го е обеснил 

- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем с окачването или
Това съм го виждал и на е36-ци с по-мощни двигатели. Интересно, че винаги вдигат предна лява гума, и си мисля, че има общо с двигателя и въртящият му момент при пълна газ при излизане от завой. Освен, че при излизане и пълна газ центърът не тежестта се измества назад към задна дясна гума, надлъжно поставеният двигател допълнително спомага за усукването. Предполагам всеки е усещал как колата се клати странично, когато подадете рязко газ на място. Щом на празен ход се клати, представете си какво е усукването при двигател 340кс., пълна газ, и в завой..
Окачването няма връзка в случая. Ребаунда означава колко бързо амортисьора ще позволи на пружината да се разпъне след свиване. В случая гумата си "виси" на края на хода на окачването.
Окачването няма връзка в случая. Ребаунда означава колко бързо амортисьора ще позволи на пружината да се разпъне след свиване. В случая гумата си "виси" на края на хода на окачването.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1817
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с окачването или
Маме, ти каза нещо дето само влекач - http://vbox7.com/play:92198ee8 го прави ...Оназ турбинираната Е34 дето е 700+ коня и тя така не се чекне ! Мисля че снимката е "в точният момент", и само след секунда всичко ще е ОК !
Или поне така си мисля ... То това ако така се движи на всяка бабуна, евем ти и окачване !
Или поне така си мисля ... То това ако така се движи на всяка бабуна, евем ти и окачване !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с окачването или
Хаос написа:На снимката се вижда ясно проблема. Това проблем на окачването ли е или е от задкормилното устройство?
Не виждам нещо впечатляващо- три от колелата са в една равнина, четвъртото е увиснало поради големият наклон. Вижда се, че пружината му е максимално разтегната, но не може да компенсира денивелацията, просто защото е извън възможностите и за компенсация, защото колата не е офроуд машина, а Е34.
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем с окачването или
ивчо написа:Маме, ти каза нещо дето само влекач - http://vbox7.com/play:92198ee8 го прави ...Оназ турбинираната Е34 дето е 700+ коня и тя така не се чекне ! Мисля че снимката е "в точният момент", и само след секунда всичко ще е ОК !
Или поне така си мисля ... То това ако така се движи на всяка бабуна, евем ти и окачване !
Еее, имах предвид, че въртящият момент само помага за повдигане на крачето, а не, че го предизвиква

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем с окачването или
Хаос написа:На снимката се вижда ясно проблема. Това проблем на окачването ли е или е от задкормилното устройство?
Това става от меки задни пружини. Поне така казват и има логика. Отпред се вдига, защото отзад окачването му позволява.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1817
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с окачването или
Добре де - слънчасахте ли ?! Какви пружини задни и биелетки предни !?
Не виждате ли как е "атакувал" завоя !?
Че се е влетял с предна лява гума ... То това да не е кораб че да потъне веднага ... Дето е казал Пепи - за това окачване, това е лимита ... След секунда вече ще кацне и готово ! Нито виждам проблем, нито нищо !
Все едно някой да снима някоя WRC кочин в режим "полет", и да почнем да се чудим що са и увиснали колелата ?!
И как па не ги дразни да я карат таз кола с таз вдигната лява чистачка ?!
ПП а тук какво не е наред
Ето идентична ситуация
Не виждате ли как е "атакувал" завоя !?
Че се е влетял с предна лява гума ... То това да не е кораб че да потъне веднага ... Дето е казал Пепи - за това окачване, това е лимита ... След секунда вече ще кацне и готово ! Нито виждам проблем, нито нищо !
Все едно някой да снима някоя WRC кочин в режим "полет", и да почнем да се чудим що са и увиснали колелата ?!
И как па не ги дразни да я карат таз кола с таз вдигната лява чистачка ?!

ПП а тук какво не е наред

Ето идентична ситуация
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с окачването или
И аз смятам, че всичко най-вероятно е ок. Комбинацията от агресивна атака на завоя + специфичността на самия завой водят до това натигане на предната гума. Sharo има снимка с едно е30, където и двете му гуми са във въздуха 

Re: Проблем с окачването или
Не виждам коя кола не би изглеждала така, след като предна лява гума е попаднала във виража, а останалите 3 стоят на равно.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Проблем с окачването или
Аз още съм в размисли това сериозна тема ли е или поредната ебавка... 

Re: Проблем с окачването или
Темата е да подискутираме окачвания и поведение в завой. Като цяло на мен ми е ясно какво се е случило на снимката и защо се е случило. като цяло с друг ъгъл на атака на завоя всички колела стъпват на асфалта. Просто снимката е страхотна и е повод да подискутираме малко техническата част на нещата зад нея.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани