Трудно пали 324td
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Трудно пали 324td
Колеги пускам и тук темата защото има доста 524-ки в форума та може някои да му се е случвало.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=39240
Благодаря предварително
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=39240
Благодаря предварително


- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Според мен трябва да провериш некои неща и по принципа на елиминирането да сведеш проблемите до един.
Правилно си започнал, с въздуха.
Дизела не пали ако нема компресия или ако има въздух в горивната сиситема.Това е основно.
Това че помпата в резервоара ти е умряла не би трябвало да ти е причина да не пали, и то ако системата ти е плътна.
Гледал съм преди че на 525тдс и 524 тд имат почти еднакви помпивисоко налягане, те не се влиаят от налягането на входа защото имат собствено засмукване.
Ако си забелязал /при 525тдс пиша/ помпата в резервоара се включва само за неколко секунди и след това спира/аз лично промених системат и я оставих да работо постоянно/.
И дебита на тази помпа е изключително малък, тя служи да създаде налягане в ситемата първоначално, и при смяна на горивния филтър да можеш да обезвъздушиш, без проблем.
Ако всичко ти е наред , не би тябвало да ти се разтоварва ситемата имам в предвид да ти се връша горивото в резервоара.Сигурен съм че германците са сложили невъзвратен клапан, но ако е сдал багажа, си постави един електрически/четох че доста коли от италия/бмв525тдс/идват с такъв допълнително монтиран- електрически-хем предпазва против кражба, хем не ти позволява да ти се разтоварва системата.
Това което сате посъветвали колегите е много правилно да погледнеш филтъра в резервоара, дали е забит- според мен не е чак толкова щом някога колата пали.Провери и какъв е дебита на тази помпа- даи контакт като преди тива си разкачил нагнетателния краи на маркуча.
Провери полученото количество с това дадено по каталог ,
Друг проблем според мен е компреисята.Ти си познаваш колата наи добре , но вземи и замери копресията когато е студена.Ако там е зле положението , сменяи едни сегнемти и караи.Според мен това е по възможния вариант както казваш еи тъка из веднъж се случи.Въртиш въртиш и тя накрая пали, после докато е топла и трябва по малко компресия так пали , изтива и драмата започва.
И остава само едно да ти избяга центровката на помпата но това за мен е краен вариянт.
Има и други неща но свърши първите две според мен .
Не се отчаиваи спокоино си отметни нещата едно по едно от по евтините към по скъпите.
Good luck
Дано да съм ти бил полезен.
Според мен трябва да провериш некои неща и по принципа на елиминирането да сведеш проблемите до един.
Правилно си започнал, с въздуха.
Дизела не пали ако нема компресия или ако има въздух в горивната сиситема.Това е основно.
Това че помпата в резервоара ти е умряла не би трябвало да ти е причина да не пали, и то ако системата ти е плътна.
Гледал съм преди че на 525тдс и 524 тд имат почти еднакви помпивисоко налягане, те не се влиаят от налягането на входа защото имат собствено засмукване.
Ако си забелязал /при 525тдс пиша/ помпата в резервоара се включва само за неколко секунди и след това спира/аз лично промених системат и я оставих да работо постоянно/.
И дебита на тази помпа е изключително малък, тя служи да създаде налягане в ситемата първоначално, и при смяна на горивния филтър да можеш да обезвъздушиш, без проблем.
Ако всичко ти е наред , не би тябвало да ти се разтоварва ситемата имам в предвид да ти се връша горивото в резервоара.Сигурен съм че германците са сложили невъзвратен клапан, но ако е сдал багажа, си постави един електрически/четох че доста коли от италия/бмв525тдс/идват с такъв допълнително монтиран- електрически-хем предпазва против кражба, хем не ти позволява да ти се разтоварва системата.
Това което сате посъветвали колегите е много правилно да погледнеш филтъра в резервоара, дали е забит- според мен не е чак толкова щом някога колата пали.Провери и какъв е дебита на тази помпа- даи контакт като преди тива си разкачил нагнетателния краи на маркуча.
Провери полученото количество с това дадено по каталог ,
Друг проблем според мен е компреисята.Ти си познаваш колата наи добре , но вземи и замери копресията когато е студена.Ако там е зле положението , сменяи едни сегнемти и караи.Според мен това е по възможния вариант както казваш еи тъка из веднъж се случи.Въртиш въртиш и тя накрая пали, после докато е топла и трябва по малко компресия так пали , изтива и драмата започва.
И остава само едно да ти избяга центровката на помпата но това за мен е краен вариянт.
Има и други неща но свърши първите две според мен .
Не се отчаиваи спокоино си отметни нещата едно по едно от по евтините към по скъпите.
Good luck
Дано да съм ти бил полезен.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Здравей, разбира се че си полезен!
Сега разглобих отзад от дясно но там има само цедка и полавък,не намирам помпа.Къде да я търся?
В поплавъка влизат два мъркуча може би този модел е без помпа?
Сега разглобих отзад от дясно но там има само цедка и полавък,не намирам помпа.Къде да я търся?
В поплавъка влизат два мъркуча може би този модел е без помпа?

Естествено, че е без помпа. Поне аз така знам. Сигурен ли си, че оправи въздуха в нафтата?
Друго дето ми идва на акъла - виж да не се е разхлабила ГНП и да се е завъртяла радиално спрямо ангренажния ремък. Малко вероятно е, но може да се случи, особено ако е затегната под напрежение.
Друго дето ми идва на акъла - виж да не се е разхлабила ГНП и да се е завъртяла радиално спрямо ангренажния ремък. Малко вероятно е, но може да се случи, особено ако е затегната под напрежение.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Значи сутринта изчистих цедката в резервоара и намаше ефект.
Оказа се че този модел няма помпа в резервоара това там е само нивомер с цедка за боклуци.
След това я закарах за диагностика в Супер Дизел Бош на Околовръсното.Там диагнозата беше,че алтернатора не зарежда добре и акомулатора е много слаб и затова не ще да пали лесно.
От там на жичкаджия човека затегна малко ремъка и каза че е бил леко хлабав и това бил проблема.Но според него въртяла много енергично и било невъзможно това да и е проблем за паленето въпреки,че потвърди,че акомулатора е много разреден.
Та сега ще видя след едночасово обикаляне дали ще има резултат от позаредения вече акомулатор.
Но силно ме съмнява.Ако пак пали кофти ненам вече
В сервиза на Бош казаха че помпата и компютъра са Перфектни и не било от тях
Иначе във вървенето няма проблем върви си нормално но като я оставя за малко 5-10 мин. и почва яко въртене.
Пали що годе лесно веднага след като е загасена но пак прави няколко оборота не е като преди като и покажа ключа
и тя да е запалила вече.
Всичко това от петък следобяд насам внезапно
Едва ли е изгубила компресия от веднъж.
Оказа се че този модел няма помпа в резервоара това там е само нивомер с цедка за боклуци.
След това я закарах за диагностика в Супер Дизел Бош на Околовръсното.Там диагнозата беше,че алтернатора не зарежда добре и акомулатора е много слаб и затова не ще да пали лесно.
От там на жичкаджия човека затегна малко ремъка и каза че е бил леко хлабав и това бил проблема.Но според него въртяла много енергично и било невъзможно това да и е проблем за паленето въпреки,че потвърди,че акомулатора е много разреден.
Та сега ще видя след едночасово обикаляне дали ще има резултат от позаредения вече акомулатор.
Но силно ме съмнява.Ако пак пали кофти ненам вече

В сервиза на Бош казаха че помпата и компютъра са Перфектни и не било от тях

Иначе във вървенето няма проблем върви си нормално но като я оставя за малко 5-10 мин. и почва яко въртене.
Пали що годе лесно веднага след като е загасена но пак прави няколко оборота не е като преди като и покажа ключа

Всичко това от петък следобяд насам внезапно

Едва ли е изгубила компресия от веднъж.

какво стана бе Влади, запали ли? 

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани