Проблем с мощноста

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: Испания

Проблем с мощноста

Мнение от desertrider » 18 Сеп 2006, 16:45

Здравейте пичове,напоследък доста се рових из форумите,четох за доста проблеми но никаде неоткрих като моя или близък до него.
Та ако може някой да ми помогне малко ще сам му много благодарен.
Проблема е следният,отдавна карам BMW524td но напоследък взе да губи мощност вече едвам вдига 130,педала е до ламарина че и след нея но Бавареца неще и да чува за ускоряване,като види баира и почвам да смъквам предавки.По равното няма проблем варви си но пак доста мудно набира.Скоро престана да бачка оборотомера и разходомера,а пък откакто сам я взел електронния километраж и oil servisa-а правят проблеми по-точно неизписва цели цифри а части от тях.Всички филтри са сменени,нафтата е хубава нямям провлем с нея,компресията е добра 4-та дюза скоро я смених а другите са наред.
Нямам проблем със паленето,топла студена пали от раз.
Моля някой ако може да помогне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: кв гоце делчев

Мнение от Ple6ivia » 18 Сеп 2006, 18:11

значи и аз го имам тоз проблем и като огледах колата се оказа че интеркулера е пробит от едната страна виж го а по въпроса с цифричките не мога да помогна мисля че се сменя целия този уред вътре които е свали и радятора и го изчисти от лаинарийте вътре :)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от gtsankov » 18 Сеп 2006, 21:57

в твоята кола двигателят се управлява от два компа единият е чао ако те интерисува кой мога да проверя и утре да ти кажа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 18 Сеп 2006, 22:40

Ple6ivia написа:значи и аз го имам тоз проблем и като огледах колата се оказа че интеркулера е пробит :)

M21 няма кулер :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: Испания

Мнение от desertrider » 19 Сеп 2006, 11:50

Че няма интерколер няма ама за компа незнам.GTSANKOV ще сам ти благодарен ако ми кажеш кой по-точно е и ако можеш да ми кажеш как да го проверя дали бачка защото ако гушнал китката да бягам да поръчвам нов щото като се замисля само компютрите несам сменял по тая кола.Всичко останало е ново по двигателя.А и ако може някой да ми обясни работата на компютрите по-точно и какво оправляват че мене хич ме няма в тази област.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от gtsankov » 20 Сеп 2006, 21:06

значи компа е този с две дупки отдоло когато работи през едната се коригират оборотите а другата количеството гориво

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 21 Сеп 2006, 6:36

Колега, и аз имах такива случаи на 524-ката. Веднъж дюзата правише проблем (но там светва оранжевата лампа, а пък и нали казваш че ти е нова 4-тата). Другия път когато губише ряз, беше се запушил един щуцер с мръсотии. Става въпрос за вакуумния датчик. Та провери си и зачисти си и 2-та щуцера (от към вакуум-а и от колекторите) където влиза маркучето. Значи ходих по майстори ... сменях компове ... ама нищо не се получи, но след като зачистих и се оправи. Виж също дали не са ти мокри комповете и иди да ти замерят надува. Успех ;)
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: Испания

Мнение от desertrider » 21 Сеп 2006, 8:32

Благодаря за помоща но ако можете да ми кажете този вакуумен датчик какво управлява и как да проверя дали бачка.Защото ако е от него добре не е болка за умиране но ако е от е от компа тогава е кофти.А за турбото в събота ще отида хем да взема колата хем да го видя какви ги върши.Благодаря много ще проверя някой работи и пак ще пиша какво става.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 21 Сеп 2006, 16:14

абе хич не си е за подценяване доста скъпа част си е ... вакуума , най-простия начин да пробваш дали е от там изжади маркучето което излзиа от него и карай така да вивидш дали има разлика иначе ако идиш на диагностика и ако му се занимава на майсторам може да ти го премери датчика през компа ... с един волтметър
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от gtsankov » 22 Сеп 2006, 17:30

от този датчик работи на налягане от см колектор но от него неможе да не работи оборотомера и разходомера

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: Испания

Мнение от desertrider » 24 Сеп 2006, 14:20

Всички датчици ги проверих,почистих кабели контакти и разни други ама положението хич не се отправя.Просто вече немога да се сетя защо няма мощност тази кола и това е пък почти всичко е сменено и няма оправия.Остава да погледна компа ама как ще разбера дали бачка хич незнам,а и тука нама чак такива жичкаджий дето да се хванат да го проверяват.Някой ако се сеща за нещо друго моля да каже защото вече почнах да окачам.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook