Проблеми с 525тдс - автомат Е34 /1995г.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 30.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: карал е всичко
Детайли за колата: Семейният " кораб майка" :-) , комби - автоматик.

Проблеми с 525тдс - автомат Е34 /1995г.

Мнение от salex75 » 12 Авг 2013, 10:00

Колеги , скоро отново си взех Е34 ка , комби но с някой забележки. Ще Ви помоля за съдействие и съвети как оправя най досадните от тях:
1. Когато спирам колата , в спряло положение на "Д"(директна предавка) често започва да се опитва да потегли и се получава едно "подкачане " на равни интервали , трябва да пусна леко спирачката и пак да я натисна за да изчезне. Автомата го облужих и няма ядове с предавките , включва си перфектно и плавно , без претрисане и т.н. само да го махна това досано "подскачане" в спряло положение, направо те побърква. Забелязвам , че понякога като "заподскача" като натисна спирачката силно до край се оправя , възможно ли е да има датчик на педала който подава сигнал към автомата и той да се бъзика.Колата е с ABS , ако има значение , но той не ми дава грешки , лампата си му гасне и работи без проблеми.

2. Като я запаля ( пали и студена и топла ) след 20-30 сек . въртене и като подам леко газ ( на N- неутрална) падат оборотите и гасне , ако включа на директна пак гасне , трябва да поработи малко на място за да не гасне и работи нормално.

3. Колата няма мощност и мудно ускорява , но видях че помпата е максимално завъртяна към двигателя и ми се струва , че със смяна на верига , ще се оправят нещата с мощноста и паленето.


Предварително Ви благодаря , дано се намери решение за подскачането , че направо откачам... :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблеми с 525тдс - автомат Е34 /1995г.

Мнение от Zubcho » 12 Авг 2013, 14:50

Това с подскачането може да е от много работи. Хубаво е като за начало да я закачиш на диагностика и да се види помпата дали няма някакви грешки.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблеми с 525тдс - автомат Е34 /1995г.

Мнение от zvetiko » 12 Авг 2013, 17:35

. Като я запаля ( пали и студена и топла ) след 20-30 сек . въртене и като подам леко газ ( на N- неутрална) падат оборотите и гасне , ако включа на директна пак гасне , трябва да поработи малко на място за да не гасне и работи нормално.

3. Колата няма мощност и мудно ускорява , но видях че помпата е максимално завъртяна към двигателя и ми се струва , че със смяна на верига , ще се оправят нещата с мощноста и паленето.


Това, че пали след 20-30 сек . въртене изобщо не е нормално. За това, че ускорява мудно трябва да се види другата регулировка на ГНП- количеството на впръсканото гориво. Когато се увеличи може да изчезнат и другите проблеми

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблеми с 525тдс - автомат Е34 /1995г.

Мнение от vladobate » 12 Авг 2013, 20:08

Да на педала на спирачката има датчик , по-скоро ключе , което дава информация натиснат ли е педала или не. Това ключе дава инфо служещо и за изключване на темпомата и съм си имал проблеми с него даже взех друго да го сменям , но се оказа нарушена ( не знам каква по-точно дума да използвам ) центровка на положението му. Обикновено се получава след няколко зверски натискания на педала , с времето му бяга "центровката " . Поогледай го и ако трябва го свали и разглоби , почисти и сглоби пак и ще видиш как точно да го позиционираш . На мен беше ми стигнало до положение да не прави контакт въобще , даже стоповете не ми светеха вече и то само от положението на бутончето върху самото копче . Пробвай като си спрял на светофар вместо да държиш натинат педала на спирачката дръпни ръчната и пусни педала , ако пак подскача да тръгне търси проблема в помпата и по-точно правилната и регулировка ако другото е наред. Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 30.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: карал е всичко
Детайли за колата: Семейният " кораб майка" :-) , комби - автоматик.

Re: Проблеми с 525тдс - автомат Е34 /1995г.

Мнение от salex75 » 13 Авг 2013, 12:44

В събота ще легна да погледна за този датчик , а ще пробвам и с ръчната - тя не държи , но до колкото схванах е важен само сигнала от датчика.

Плочката е пипана от предишният собственик , та помпата ще трябва да се ревизира основно , но къде в София е най добре съпоставено качеството към цената? Ако някой колега ги прави също ще ми е от полза.

За грешки не съм я карал да я проверят , та и тук ако някой ме насочи къде са читави и какви пари струва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблеми с 525тдс - автомат Е34 /1995г.

Мнение от Пресиян Василев » 18 Авг 2013, 9:28

Щом ГНП е завъртяно максимално към мотора не търси ускорение.Причините обаче могат да са повече не само агренаж.
За да стане като хората ще трябва да извадиш от ръкава поне хилядарка за вериги и ревизия на ГНП,а защо не и стартер.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 30.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: карал е всичко
Детайли за колата: Семейният " кораб майка" :-) , комби - автоматик.

Re: Проблеми с 525тдс - автомат Е34 /1995г.

Мнение от salex75 » 22 Авг 2013, 13:48

Пресиян Василев написа:Щом ГНП е завъртяно максимално към мотора не търси ускорение.Причините обаче могат да са повече не само агренаж.
За да стане като хората ще трябва да извадиш от ръкава поне хилядарка за вериги и ревизия на ГНП,а защо не и стартер.

И аз така предполагам , сега ще сменям верига и обтегач , след като помпата се върне на нормална позиция , ще се занимая с нея. Благодаря колега за отговора ,а за ГНП-то ще се свържа с теб за евентуално ревизиране.

п.п. Защо има два вида вериги с 80 и 74 звена , едната се монтирала отгоре , а другата отдоло. И двете ли трабва да закупя , както и обтекачите за тях, ще съм благодарен ако някой ми даде информация , какво точно да закупя. :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 30.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: карал е всичко
Детайли за колата: Семейният " кораб майка" :-) , комби - автоматик.

Re: Проблеми с 525тдс - автомат Е34 /1995г.

Мнение от salex75 » 25 Сеп 2013, 9:23

От понеделник съм с нови вериги , обтегач и гарнитури. Сега колата върви много по арно , но пак не е както трябва. Пали много трудно и на студено и на топло , понякога даже гасне при рязко отнемане на газта. Момчетата които ми помогнаха със смяната не пипаха помпата , която е макс. завъртяна към двигателя , днес ще я завъртя към калника и ще видя какво ще се случи. Позле ще си поиграя и с плочката , та дано най-сетне всичко е на 6. Като цени мога да споделя вериги 2 бр. и обтегач - Febi Bilstain - 183 лева , гарнитура капак клапани и картер - 43 лева , гарнитура капак ангренаж - 33 лева и труд 150 лева... всичко до тук 410 кинта. :mrgreen:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook