BMW 525 ix, Е 34
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
BMW 525 ix, Е 34
Здравейте!
Подхващам темата за този модел, като напълно би ме устроило едно сравнение с 525 i, 24 клапана: в техническо отношение, проблемни места и разходи по поддръжка и гориво. Бих желал да чуя мнението на притежатели на Баварското куатро.
Благодаря предварително!
Успехи!
Подхващам темата за този модел, като напълно би ме устроило едно сравнение с 525 i, 24 клапана: в техническо отношение, проблемни места и разходи по поддръжка и гориво. Бих желал да чуя мнението на притежатели на Баварското куатро.
Благодаря предварително!
Успехи!
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Ами колега яка болка са им на повечето така наречения среден диференциал-раздатка!А и частите са му по скъпички!Почти няма сходни части по ходовата част,а също и врати и калници с нормалните петици!!!Калниците са по къси и какво ли не!
Поздрави!
Поздрави!
BMW Service Team
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
За ламарините не съм сигурен дали имат разлика
Ако имат то ще е най-много в предните калници ...
Наклона на макферсоните е различен от този на нормалните автомобили с класическа компоновка,клиренса е по-голям като следствие.Частите по ходовата част са тотално различни,произвеждани са само от БМВ и от никоя друга фирма,което само по себе си е страшно - цените са много високи и си заслужава да се поддържа автомобил в перфектно състояние,разни изтърбушени екземпляри просто може да разорят човек за 0 време
Има модернизации в системата за задвижване на всички колела от тази при Е30, 3 серия, автомобила се представя доста добре на сняг
серийно се предлага с кожа,ASC+T,климатроник,16 цола лети джанти,устройства за миене на фаровете и общо взето всичко за модела.
Разлика в разходите на движение има,като на пълноприводния вариант разхода на 100км средно е с около литър по-висок,задвижването е пармаментно
Трансмисията оказва влияние и върху динамиката на автомобила - максималната му скорост е с 10 км/ч по-ниска а времето за ускорение до 100 км/ч е с над 0,5 сек по-слабо.Въпреки всичко мощноста е предостатъчно
Колегата МадМакс от Гренобъл има уникален туринг с абсол'тно всички екстри,но скоро не съм му чел постове тук във форума
Надявам се да види темата и да се вкл'чи с практически опит
Георги Пенчев

Наклона на макферсоните е различен от този на нормалните автомобили с класическа компоновка,клиренса е по-голям като следствие.Частите по ходовата част са тотално различни,произвеждани са само от БМВ и от никоя друга фирма,което само по себе си е страшно - цените са много високи и си заслужава да се поддържа автомобил в перфектно състояние,разни изтърбушени екземпляри просто може да разорят човек за 0 време


Има модернизации в системата за задвижване на всички колела от тази при Е30, 3 серия, автомобила се представя доста добре на сняг

Разлика в разходите на движение има,като на пълноприводния вариант разхода на 100км средно е с около литър по-висок,задвижването е пармаментно


Колегата МадМакс от Гренобъл има уникален туринг с абсол'тно всички екстри,но скоро не съм му чел постове тук във форума

Надявам се да види темата и да се вкл'чи с практически опит
Георги Пенчев
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
За 525iX не мога да споделя опит, но за Е30 325iX мога.
В сравнение с 325i динамиката е малко по лоша, с изключение на първите 20 метра - там е обратното. Разхода - аз под 12.5 не можах да я смъкна. Частите по ходовата част (само отпред) са в пъти по-скъпи от тези за 325i. И то поне 5-6 пъти.За пример - два шарнира - 170 лева. Отзад са еднакви. При Е30 тенекиите са еднакви.
Поведението на iX-а е коренно ралично от това на екземплярите само със задно задвижване. Когато поднесе трябва да очакваш изненади и да си подготвен - патил съм.
Най-голямото предимство на 4х4 задвижването се вижда когато условията се влошат. На сняг, лед, кал и вода iX започва да блести. Една зима над Банско теглих 5-тонен камион, който се беше завъртял и беше задръстил пътя.
В сравнение с 325i динамиката е малко по лоша, с изключение на първите 20 метра - там е обратното. Разхода - аз под 12.5 не можах да я смъкна. Частите по ходовата част (само отпред) са в пъти по-скъпи от тези за 325i. И то поне 5-6 пъти.За пример - два шарнира - 170 лева. Отзад са еднакви. При Е30 тенекиите са еднакви.
Поведението на iX-а е коренно ралично от това на екземплярите само със задно задвижване. Когато поднесе трябва да очакваш изненади и да си подготвен - патил съм.

Най-голямото предимство на 4х4 задвижването се вижда когато условията се влошат. На сняг, лед, кал и вода iX започва да блести. Една зима над Банско теглих 5-тонен камион, който се беше завъртял и беше задръстил пътя.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани