BMW 525 ix, Е 34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

BMW 525 ix, Е 34

Мнение от ktv » 12 Сеп 2006, 20:16

Здравейте!
Подхващам темата за този модел, като напълно би ме устроило едно сравнение с 525 i, 24 клапана: в техническо отношение, проблемни места и разходи по поддръжка и гориво. Бих желал да чуя мнението на притежатели на Баварското куатро.
Благодаря предварително!
Успехи!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 12 Сеп 2006, 21:15

Ами колега яка болка са им на повечето така наречения среден диференциал-раздатка!А и частите са му по скъпички!Почти няма сходни части по ходовата част,а също и врати и калници с нормалните петици!!!Калниците са по къси и какво ли не!



Поздрави!
BMW Service Team

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Сеп 2006, 10:04

За ламарините не съм сигурен дали имат разлика :roll: Ако имат то ще е най-много в предните калници ...

Наклона на макферсоните е различен от този на нормалните автомобили с класическа компоновка,клиренса е по-голям като следствие.Частите по ходовата част са тотално различни,произвеждани са само от БМВ и от никоя друга фирма,което само по себе си е страшно - цените са много високи и си заслужава да се поддържа автомобил в перфектно състояние,разни изтърбушени екземпляри просто може да разорят човек за 0 време :!: :!:

Има модернизации в системата за задвижване на всички колела от тази при Е30, 3 серия, автомобила се представя доста добре на сняг :arrow: серийно се предлага с кожа,ASC+T,климатроник,16 цола лети джанти,устройства за миене на фаровете и общо взето всичко за модела.

Разлика в разходите на движение има,като на пълноприводния вариант разхода на 100км средно е с около литър по-висок,задвижването е пармаментно :idea: Трансмисията оказва влияние и върху динамиката на автомобила - максималната му скорост е с 10 км/ч по-ниска а времето за ускорение до 100 км/ч е с над 0,5 сек по-слабо.Въпреки всичко мощноста е предостатъчно :D

Колегата МадМакс от Гренобъл има уникален туринг с абсол'тно всички екстри,но скоро не съм му чел постове тук във форума :roll:
Надявам се да види темата и да се вкл'чи с практически опит


Георги Пенчев
Изображение

Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

Мнение от Един » 13 Сеп 2006, 12:42

За 525iX не мога да споделя опит, но за Е30 325iX мога.
В сравнение с 325i динамиката е малко по лоша, с изключение на първите 20 метра - там е обратното. Разхода - аз под 12.5 не можах да я смъкна. Частите по ходовата част (само отпред) са в пъти по-скъпи от тези за 325i. И то поне 5-6 пъти.За пример - два шарнира - 170 лева. Отзад са еднакви. При Е30 тенекиите са еднакви.
Поведението на iX-а е коренно ралично от това на екземплярите само със задно задвижване. Когато поднесе трябва да очакваш изненади и да си подготвен - патил съм. :mhihi:
Най-голямото предимство на 4х4 задвижването се вижда когато условията се влошат. На сняг, лед, кал и вода iX започва да блести. Една зима над Банско теглих 5-тонен камион, който се беше завъртял и беше задръстил пътя.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook