Много масло ми гори
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- p01s0n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 17.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E34 540i
- Мечтае да кара: Z4 M
Re: Много масло ми гори
zvetiko написа:Митко Стоянов написа:Zvetiko, я дай да помислим що има толкова много картерни газове? Да ти кажа ли, или сам ще се сетиш? Само от преебан клапан няма да пуши така, сегменти има фъснали според мен. И това, дет си го показал като клапан за картерните газове - нищо общо...Това е обикновен маслен сепаратор, който трябва да отделя маслото от казовете. Клапана е в задната част на всмукателния колектор - това дет няма номер на графиката, която си споделил.
Представлява ето това:
Ще те помоля да не пишеш за неща, които не са ти ясни (или само си чел или чул), защото го правиш за пореден път и безсмисленото ти философстване би могло да подведе някой нуждаещ се от помощ!!!
Откъде го измисли това, че има много картерни газове или не правиш разлика между картерни газове и газове през генерацията.![]()
Това, което показваш е снимка на нещо хвърчащо, това, което аз показвам е техническа схема на вентилацията на двигателя, ако не знаеш как да я отвориш, ще ти кажа- кликваш върху сините буквички и ще видиш за какво става въпрос.![]()
При дефектирал клапан на картерните газове съм виждал как за половин час се изсмукват около 2 литра масло от картера в смукателният колектор със съответната димна завеса зад колата.
Май ще трябва да почна да вземам пари за обучението ти- ти не беше толкова зле едно време.
Точно тази клапа на снимката я смених преди около 2 години. Даже имам и една чисто нова резервна от БМВ, но не вярвам за толкова кратко време да е пак за смяна. За компресията на двигателя не помня цифрите, но като направя пак ще споделя.
Re: Много масло ми гори
баси темата
-компресия има;
-главите са ревизирани;
-клапан картер нов;
-мотор около 200к;
...а гори масло в промишлени количества.Аз си мислих,че духове има само в м51
Отностно вентилацията на картера ...нали ако е запушена ще качи картерното налягане и най-малко трябва да избие масло от пръчката за маслото,или въобще да избие от някъде.Идва въпроса от къде най-лесно ще отиде в цилиндъра?
Според мен ако е от тоя клапан ще се познае много лесно и няма да има драма....

-компресия има;
-главите са ревизирани;
-клапан картер нов;
-мотор около 200к;
...а гори масло в промишлени количества.Аз си мислих,че духове има само в м51

Отностно вентилацията на картера ...нали ако е запушена ще качи картерното налягане и най-малко трябва да избие масло от пръчката за маслото,или въобще да избие от някъде.Идва въпроса от къде най-лесно ще отиде в цилиндъра?
Според мен ако е от тоя клапан ще се познае много лесно и няма да има драма....

by ''kompleksa''
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Много масло ми гори
Майстор Цветко, искам да се извиня за хвърчащото нещо, което пуснах и да ти благодаря за техническата схема за картерна вентилация. Лошото обаче е, че за пореден път подвеждаш (тук се повтарям) с невежеството си. Няма вариант здрав мотор да изгори 2 литра масло през картерната вентилация...трябва да няма никакви сегменти. Ако искаш да ти напратвя клип с извадена навън вентилация да видиш колко масло ще излезе...Колегата с 540-ската си е за ревизия на мотора отвсякъде.
Колкото до клапана на картерните газове - това, което си качил е само сепаратора, а клапана е онова хвърчащо нещенце, което бях така добър да постна.
Това с обучението земи го изтрий, че ще ти се смеят хората
viewtopic.php?f=7&t=110581&hilit=devastator
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/49387
http://home.comcast.net/~vicent/osve38.html
Вземи прочети малко и се ограмоти, Майсторе
Колкото до клапана на картерните газове - това, което си качил е само сепаратора, а клапана е онова хвърчащо нещенце, което бях така добър да постна.
Това с обучението земи го изтрий, че ще ти се смеят хората



viewtopic.php?f=7&t=110581&hilit=devastator
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/49387
http://home.comcast.net/~vicent/osve38.html
Вземи прочети малко и се ограмоти, Майсторе


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Много масло ми гори
Качи клип и аз искам да видя колко масло гори , айде
!
на 28цата бях пробвал да го махна тоя клапан ама такива пушеци се появиха без клапана че още помнят тука димната завеса
и пак си го оставих.

на 28цата бях пробвал да го махна тоя клапан ама такива пушеци се появиха без клапана че още помнят тука димната завеса


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- p01s0n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 17.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E34 540i
- Мечтае да кара: Z4 M
Re: Много масло ми гори
Днес смених водната помпа взех на GK и се надявам доста време да ме изкара. Проблема с маслото остава много сериозен. Майстора при който бях ми каза, че иска нови сегменти
Тези дни ще проверя дали има масло по свещите и дали са много черни. Въпроса ми е някой има ли представа колко ориентировъчно би излязал този ремонт ? Яд ме е, че преди година и половина се сваляха главите и се сменяха гарнитури да си бях сменил и сегментите ама от къде да знам. И понеже в момента този ремонт нямам финансовата възможност да го правя има ли някакъв вариант с някоя добавка поне малко по-малко масло да гори и да понамалеят вибрациите.

Тези дни ще проверя дали има масло по свещите и дали са много черни. Въпроса ми е някой има ли представа колко ориентировъчно би излязал този ремонт ? Яд ме е, че преди година и половина се сваляха главите и се сменяха гарнитури да си бях сменил и сегментите ама от къде да знам. И понеже в момента този ремонт нямам финансовата възможност да го правя има ли някакъв вариант с някоя добавка поне малко по-малко масло да гори и да понамалеят вибрациите.
- p01s0n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 17.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E34 540i
- Мечтае да кара: Z4 M
Re: Много масло ми гори
Направо ми кажете марка или ми дайте линк и да ги поръчвам. Ако трябва ми пишете на лично, че ми писна с тази кола. Толкова много ремонти съм и направил и винаги изскача нещо ново.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Много масло ми гори
p01s0n написа:Направо ми кажете марка или ми дайте линк и да ги поръчвам. Ако трябва ми пишете на лично, че ми писна с тази кола. Толкова много ремонти съм и направил и винаги изскача нещо ново.
абе ебаваме те , стегни се ! няма решение , вадиш мотора и го правиш или слагаш масълце и добавки и така....
или търсиш необорудвана 40ка и действаш.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Много масло ми гори
Митко Стоянов написа:Майстор Цветко, искам да се извиня за хвърчащото нещо, което пуснах и да ти благодаря за техническата схема за картерна вентилация. Лошото обаче е, че за пореден път подвеждаш (тук се повтарям) с невежеството си. Няма вариант здрав мотор да изгори 2 литра масло през картерната вентилация...трябва да няма никакви сегменти. Ако искаш да ти напратвя клип с извадена навън вентилация да видиш колко масло ще излезе...Колегата с 540-ската си е за ревизия на мотора отвсякъде.
Колкото до клапана на картерните газове - това, което си качил е само сепаратора, а клапана е онова хвърчащо нещенце, което бях така добър да постна.
Това с обучението земи го изтрий, че ще ти се смеят хората![]()
![]()
![]()
viewtopic.php?f=7&t=110581&hilit=devastator
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/49387
http://home.comcast.net/~vicent/osve38.html
Вземи прочети малко и се ограмоти, Майсторе
Поразрови се малко и ще видиш колко масло може да се изгори при дефектирал, а не премахнат клапан за картерните газове- и други колеги са имали този проблем.

Понеже много знаеш хайде обясни какво прави сепаратора на картерните газове и клапана на картерните газове. Хайде да ти обясня- да кажем в М50 вентилацията става, като картерните газове се вкарват директно в смукателният колектор, но така маслото, което е в тях цапа смукателният колектор и някои от датчиците и изпълнителните механизми на двигателя. За това почват да слагат клапан на картерните газове, който в същноста е сепаратор, който отделя картерните газовете от маслото и те се засмукват от смукателният колектор, а маслото се връща обратно в картера на двигателя. При определен дефект на клапана,в по-голяма или по-малка степен става директна връзка между смукателният колектор и картера на двигателя. Ясно е какво се случва- маслото от картера почва да се засмуква в колектора и един от основните признаци, ако се поровиш ще прочетеш за него и в други подфоруми, е, че при подаването на газ, докато колата е на място, почва да пуши доста силно от генерацията. Мите,вече ти казах, че да продаваш авточасти и да разлистваш каталози, не е като да правиш диагностика на коли, за това трябва да имаш нужните познания и да можеш да разсъждаваш и вече ще почна да вземам пари за обучението ти.

Тези дни ще проверя дали има масло по свещите и дали са много черни. Въпроса ми е някой има ли представа колко ориентировъчно би излязал този ремонт ? Яд ме е, че преди година и половина се сваляха главите и се сменяха гарнитури да си бях сменил и сегментите ама от къде да знам. И понеже в момента този ремонт нямам финансовата възможност да го правя има ли някакъв вариант с някоя добавка поне малко по-малко масло да гори и да понамалеят вибрациите.
Колега p01s0n , свещите няма начин да не са черни, по-добре провери това, което ти казвам или ако искаш на личен ще ти обясня как да го изолираш. Имай предвид, че майсторите много обичат да сменят сегменти по-лесно обясними причени.

Не знам защо, но почвам да имам чувството, че не съм в технически форум, а в такъв за детски картинки. Нищо, някои хора обичат да се радват на шарено.

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Много масло ми гори
Ако компресията е под 11 . 10 10 и малко просто няма какво да коментираме клапани и т.н.
При мен бяха перфектни сегменти и блок но водачите на клапаните малко луфтец имаха
.
Нищо де , сменятйте клапани и сепаратори па накрая ще се отвори и моторя.
Да вземе да го свали тоя клапан картерен зад колектора е и да се види ако е сцепен добре ,ама ако не е ?
Запекъл сегмент....абе запичат ,не е като да не запичат , по скоро се задръства канала на буталото от хубави масла и нагари и с 3 4 5 литра газ се поотпускат нещата , ама не лежте вие на таз кълка
.
При мен бяха перфектни сегменти и блок но водачите на клапаните малко луфтец имаха

Нищо де , сменятйте клапани и сепаратори па накрая ще се отвори и моторя.
Да вземе да го свали тоя клапан картерен зад колектора е и да се види ако е сцепен добре ,ама ако не е ?
Запекъл сегмент....абе запичат ,не е като да не запичат , по скоро се задръства канала на буталото от хубави масла и нагари и с 3 4 5 литра газ се поотпускат нещата , ама не лежте вие на таз кълка


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Много масло ми гори
До всички, които са с големи познания по "масло" - следващият път по 1-2 седмици BAN.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани