Много масло ми гори

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 17.01.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E34 540i
Мечтае да кара: Z4 M

Re: Много масло ми гори

Мнение от p01s0n » 08 Яну 2013, 14:27

zvetiko написа:
Митко Стоянов написа:Zvetiko, я дай да помислим що има толкова много картерни газове? Да ти кажа ли, или сам ще се сетиш? Само от преебан клапан няма да пуши така, сегменти има фъснали според мен. И това, дет си го показал като клапан за картерните газове - нищо общо...Това е обикновен маслен сепаратор, който трябва да отделя маслото от казовете. Клапана е в задната част на всмукателния колектор - това дет няма номер на графиката, която си споделил.

Представлява ето това:Изображение

Ще те помоля да не пишеш за неща, които не са ти ясни (или само си чел или чул), защото го правиш за пореден път и безсмисленото ти философстване би могло да подведе някой нуждаещ се от помощ!!!



Откъде го измисли това, че има много картерни газове или не правиш разлика между картерни газове и газове през генерацията. :mhihi:

Това, което показваш е снимка на нещо хвърчащо, това, което аз показвам е техническа схема на вентилацията на двигателя, ако не знаеш как да я отвориш, ще ти кажа- кликваш върху сините буквички и ще видиш за какво става въпрос. ;)
При дефектирал клапан на картерните газове съм виждал как за половин час се изсмукват около 2 литра масло от картера в смукателният колектор със съответната димна завеса зад колата.

Май ще трябва да почна да вземам пари за обучението ти- ти не беше толкова зле едно време. ;)


Точно тази клапа на снимката я смених преди около 2 години. Даже имам и една чисто нова резервна от БМВ, но не вярвам за толкова кратко време да е пак за смяна. За компресията на двигателя не помня цифрите, но като направя пак ще споделя.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Много масло ми гори

Мнение от ivan. » 08 Яну 2013, 15:27

баси темата :mhihi:
-компресия има;
-главите са ревизирани;
-клапан картер нов;
-мотор около 200к;
...а гори масло в промишлени количества.Аз си мислих,че духове има само в м51 :mhihi:
Отностно вентилацията на картера ...нали ако е запушена ще качи картерното налягане и най-малко трябва да избие масло от пръчката за маслото,или въобще да избие от някъде.Идва въпроса от къде най-лесно ще отиде в цилиндъра?
Според мен ако е от тоя клапан ще се познае много лесно и няма да има драма....
Изображение
by ''kompleksa''

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Много масло ми гори

Мнение от Митко Стоянов » 08 Яну 2013, 15:39

Майстор Цветко, искам да се извиня за хвърчащото нещо, което пуснах и да ти благодаря за техническата схема за картерна вентилация. Лошото обаче е, че за пореден път подвеждаш (тук се повтарям) с невежеството си. Няма вариант здрав мотор да изгори 2 литра масло през картерната вентилация...трябва да няма никакви сегменти. Ако искаш да ти напратвя клип с извадена навън вентилация да видиш колко масло ще излезе...Колегата с 540-ската си е за ревизия на мотора отвсякъде.
Колкото до клапана на картерните газове - това, което си качил е само сепаратора, а клапана е онова хвърчащо нещенце, което бях така добър да постна.
Това с обучението земи го изтрий, че ще ти се смеят хората :mhihi: :mhihi: :mhihi:

viewtopic.php?f=7&t=110581&hilit=devastator
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/49387
http://home.comcast.net/~vicent/osve38.html

Вземи прочети малко и се ограмоти, Майсторе :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Много масло ми гори

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 08 Яну 2013, 15:57

Качи клип и аз искам да видя колко масло гори , айде :) !

на 28цата бях пробвал да го махна тоя клапан ама такива пушеци се появиха без клапана че още помнят тука димната завеса :) и пак си го оставих.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 17.01.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E34 540i
Мечтае да кара: Z4 M

Re: Много масло ми гори

Мнение от p01s0n » 08 Яну 2013, 18:23

Днес смених водната помпа взех на GK и се надявам доста време да ме изкара. Проблема с маслото остава много сериозен. Майстора при който бях ми каза, че иска нови сегменти :(
Тези дни ще проверя дали има масло по свещите и дали са много черни. Въпроса ми е някой има ли представа колко ориентировъчно би излязал този ремонт ? Яд ме е, че преди година и половина се сваляха главите и се сменяха гарнитури да си бях сменил и сегментите ама от къде да знам. И понеже в момента този ремонт нямам финансовата възможност да го правя има ли някакъв вариант с някоя добавка поне малко по-малко масло да гори и да понамалеят вибрациите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 17.01.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E34 540i
Мечтае да кара: Z4 M

Re: Много масло ми гори

Мнение от p01s0n » 08 Яну 2013, 20:22

Направо ми кажете марка или ми дайте линк и да ги поръчвам. Ако трябва ми пишете на лично, че ми писна с тази кола. Толкова много ремонти съм и направил и винаги изскача нещо ново.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Много масло ми гори

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 08 Яну 2013, 20:41

p01s0n написа:Направо ми кажете марка или ми дайте линк и да ги поръчвам. Ако трябва ми пишете на лично, че ми писна с тази кола. Толкова много ремонти съм и направил и винаги изскача нещо ново.


абе ебаваме те , стегни се ! няма решение , вадиш мотора и го правиш или слагаш масълце и добавки и така....

или търсиш необорудвана 40ка и действаш.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Много масло ми гори

Мнение от zvetiko » 09 Яну 2013, 9:52

Митко Стоянов написа:Майстор Цветко, искам да се извиня за хвърчащото нещо, което пуснах и да ти благодаря за техническата схема за картерна вентилация. Лошото обаче е, че за пореден път подвеждаш (тук се повтарям) с невежеството си. Няма вариант здрав мотор да изгори 2 литра масло през картерната вентилация...трябва да няма никакви сегменти. Ако искаш да ти напратвя клип с извадена навън вентилация да видиш колко масло ще излезе...Колегата с 540-ската си е за ревизия на мотора отвсякъде.
Колкото до клапана на картерните газове - това, което си качил е само сепаратора, а клапана е онова хвърчащо нещенце, което бях така добър да постна.
Това с обучението земи го изтрий, че ще ти се смеят хората :mhihi: :mhihi: :mhihi:

viewtopic.php?f=7&t=110581&hilit=devastator
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/49387
http://home.comcast.net/~vicent/osve38.html

Вземи прочети малко и се ограмоти, Майсторе :mhihi:


Поразрови се малко и ще видиш колко масло може да се изгори при дефектирал, а не премахнат клапан за картерните газове- и други колеги са имали този проблем. ;)

Понеже много знаеш хайде обясни какво прави сепаратора на картерните газове и клапана на картерните газове. Хайде да ти обясня- да кажем в М50 вентилацията става, като картерните газове се вкарват директно в смукателният колектор, но така маслото, което е в тях цапа смукателният колектор и някои от датчиците и изпълнителните механизми на двигателя. За това почват да слагат клапан на картерните газове, който в същноста е сепаратор, който отделя картерните газовете от маслото и те се засмукват от смукателният колектор, а маслото се връща обратно в картера на двигателя. При определен дефект на клапана,в по-голяма или по-малка степен става директна връзка между смукателният колектор и картера на двигателя. Ясно е какво се случва- маслото от картера почва да се засмуква в колектора и един от основните признаци, ако се поровиш ще прочетеш за него и в други подфоруми, е, че при подаването на газ, докато колата е на място, почва да пуши доста силно от генерацията. Мите,вече ти казах, че да продаваш авточасти и да разлистваш каталози, не е като да правиш диагностика на коли, за това трябва да имаш нужните познания и да можеш да разсъждаваш и вече ще почна да вземам пари за обучението ти. ;)


Тези дни ще проверя дали има масло по свещите и дали са много черни. Въпроса ми е някой има ли представа колко ориентировъчно би излязал този ремонт ? Яд ме е, че преди година и половина се сваляха главите и се сменяха гарнитури да си бях сменил и сегментите ама от къде да знам. И понеже в момента този ремонт нямам финансовата възможност да го правя има ли някакъв вариант с някоя добавка поне малко по-малко масло да гори и да понамалеят вибрациите.

Колега p01s0n , свещите няма начин да не са черни, по-добре провери това, което ти казвам или ако искаш на личен ще ти обясня как да го изолираш. Имай предвид, че майсторите много обичат да сменят сегменти по-лесно обясними причени. ;) Съжалявам, че не съм близо до теб за да ти кажа какво точно е на колата ти, дори и да е маслосъбирателен сегмент, преди това задължително трябва да се пробва да се раздвижи със съответните разтворители- при БМВ наистина рядко запичат, но се случва.


Не знам защо, но почвам да имам чувството, че не съм в технически форум, а в такъв за детски картинки. Нищо, някои хора обичат да се радват на шарено. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Много масло ми гори

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 09 Яну 2013, 10:07

Ако компресията е под 11 . 10 10 и малко просто няма какво да коментираме клапани и т.н.

При мен бяха перфектни сегменти и блок но водачите на клапаните малко луфтец имаха :) .

Нищо де , сменятйте клапани и сепаратори па накрая ще се отвори и моторя.

Да вземе да го свали тоя клапан картерен зад колектора е и да се види ако е сцепен добре ,ама ако не е ?

Запекъл сегмент....абе запичат ,не е като да не запичат , по скоро се задръства канала на буталото от хубави масла и нагари и с 3 4 5 литра газ се поотпускат нещата , ама не лежте вие на таз кълка :mhihi: .
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12402
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Много масло ми гори

Мнение от Mollov » 09 Яну 2013, 10:38

До всички, които са с големи познания по "масло" - следващият път по 1-2 седмици BAN.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook