Някакъв странен проблем
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Някакъв странен проблем
Прав си Ванка за педала ама незабавя за сеунди а въобще умира и докато не изключа от скорост да живне ,тогава пак включвам и става,а за плочката я мърдах малко щото на четвъртия ден след като взе да прави тия номера взе да няма тяга въобще и трябваше да потеглям на полусъединител за това я бутнах малко и сега е като бясна аааааааа и зарат друго я бутнах ,че накрая като я запаля сутрин пали като барут но педала за гаста не реагираше и след около минута след като работи се задеистваше ама тромаво,
Та за това я мръднах малко но не съм я свалял зада я поставя неправилно пък и вече тая помпа я научих на изуст когато я сменях като бях в Испания затова втре ще видя какво ще направя.
Та за това я мръднах малко но не съм я свалял зада я поставя неправилно пък и вече тая помпа я научих на изуст когато я сменях като бях в Испания затова втре ще видя какво ще направя.
Re: Някакъв странен проблем
Dido73 написа:Та за това я мръднах малко но не съм я свалял зада я поставя неправилно пък и вече тая помпа я научих на изуст когато я сменях като бях в Испания затова втре ще видя какво ще направя.
Ако решиш да сваляш плочката и не си го правил до сега,при зацепването на помпата по-добре разгледай снимки и питай,защото при неправилно зацепване има голяма вероятност да счупиш оста.

by ''kompleksa''
Re: Някакъв странен проблем
Даите все пак линк да си сверя часовника за начина на сваляне и качване на плочката ако се наложи днес да я свалям да не направя някоя по голяма беля ако има подробност дето я незнам,че пусках 100-запитвания в търсачката и нищо не излиза.
Re: Някакъв странен проблем
Dido73 написа:Даите все пак линк да си сверя часовника за начина на сваляне и качване на плочката ако се наложи днес да я свалям да не направя някоя по голяма беля ако има подробност дето я незнам,че пусках 100-запитвания в търсачката и нищо не излиза.
Кажи с кой вид плочка си първо(достатъчно е да кажеш щуцера за излишното гориво каде се намира-отгоре или отзад на плочката),това няма значение за зацепването,но ако я сваляш да ти дадем съвет какво можеш да направиш за плочката....така и така ще я сваляш.
за зацепването на плочката към помпата най-важно е да отцелиш най-долната малка ,метална част на плочката(аз и' викам ''пъпка'')...

....да влезне в отвора на диска,който се движи върху хидравличната ос и се намира в долната част на отворената помпа



п.п. ако се хванеш да отваряш помпата си купи предварително гумичките на плочката и ги смени(не са скъпи).
п.п.2 ако искаш други снимки пиши

by ''kompleksa''
Re: Някакъв странен проблем
ок ще пробвам,днес видях че датчика за температурата,на входящия въздух/отдолу на кулера до смукателните траби/е скъсан и само стои като тапа там дали не е от него
А обратната нафта на помпата е от горе 


Re: Някакъв странен проблем
Dido73 написа:ок ще пробвам,днес видях че датчика за температурата,на входящия въздух/отдолу на кулера до смукателните траби/е скъсан и само стои като тапа там дали не е от негоА обратната нафта на помпата е от горе
сложи и една добавка двойна доза ,преди да правиш каквито и да е ремонти


by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Някакъв странен проблем
Dido73 написа:ок ще пробвам,днес видях че датчика за температурата,на входящия въздух/отдолу на кулера до смукателните траби/е скъсан и само стои като тапа там дали не е от негоА обратната нафта на помпата е от горе
Това го оправи с кабела задължително! Скъсването става когато се сваля колектора и свалящия не знае за наличието на този датчик. Дърпа бързо и може да скъса кабела.
@ivan.
Какво значи, когато изхода за излишната нафта е отгоре на ГНП? Ограмоти ни малко да знаем.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Някакъв странен проблем
Zubcho написа:Dido73 написа:ок ще пробвам,днес видях че датчика за температурата,на входящия въздух/отдолу на кулера до смукателните траби/е скъсан и само стои като тапа там дали не е от негоА обратната нафта на помпата е от горе
Това го оправи с кабела задължително! Скъсването става когато се сваля колектора и свалящия не знае за наличието на този датчик. Дърпа бързо и може да скъса кабела.
@ivan.
Какво значи, когато изхода за излишната нафта е отгоре на ГНП? Ограмоти ни малко да знаем.
бъзикаш ме нали...така съм чел,че питат и аз барабар петко с мъжете ,така питам

Иначе погледни твоята помпа на нея изхода за излишната нафта е отгоре на капака на плочката-това говори още ,че плочката е от ''новите'' ...не е от тия със пистите.
На другите,''старите'' със пистите изхода за излишната нафта е отзад на плочката....

by ''kompleksa''
Re: Някакъв странен проблем
Не бъзикам никой само отговарям на някои от ваще питания за да ви стане по ясно за да влеза и аз в час щото проблема си продължава но съм много зает и все не се намира време много да човъркам и да влизам да пиша,-и когато питам нещо значи не съм в час и затова питам за да си оправя колицата а не само да си правя занимавка-ЗА ИЗЛИЩНАТА НАФТА НА ПОМПАТА ОТГОВАРЯХ НА колегата Иван че ме питаше откъде е същата на помпата а за този датчик на колекторите не е скъсан а е изгорял и е изпаднал направо и докато го намеря запуших отвора за да не дърпа въздух от там и с едното да ви питам м/е ли всички тези моткания да са от този датчик щото се оказа че на моита кола няма и Дебитомер и се чудя дали този дето ми е изгорял на колекторите не играе и роля като дебитомер,а ако има такъв някой да ми кайе къде е та да проверя и него да не е сдал багажа,иначе това умиране при определени обороти го оправих оказа се от потанцйометъра на педала за газта.
Re: Някакъв странен проблем
Не бъзикам никой само отговарям

защото се предполага ,че от 100 години във форума и още толкова с тдс ,трябва да знае поне разликата в плочките,аз съм му го казвал и на живо на него,а той пак пита тук...
ЗА ИЗЛИЩНАТА НАФТА НА ПОМПАТА ОТГОВАРЯХ НА колегата Иван
от мястото на тоя щуцер зависи възможността за ремонт на плочката...ама здраве да е ,аз съм дo тук в темата .
Успех
а колегата ти не ти е длъжен ,само се опитва да помогне....а ти за какво му се караш с тези главни букви



by ''kompleksa''
Re: Някакъв странен проблем
Щуцера за обратното гориво отгоре върху плочката ( вертикално положение) говори че плочката е от стария тип с писти и контактни пластинки 8 на брой което е малко по-недобрия вариант като възможност да влезе в час ( ГНП ) с почистване понеже има необратимо износване на триещи части. Въпросния изпаднал датчик от всмукателния колектор е температурен сензор който мери температурата на входящия въздух и заедно ( в тандем ) с мапа играе ролята на дебитомер на тоз мотор , демек ти нямаш такъв (дебитомер) и няма нужда да го търсиш. Повреден такъв датчик играе роля отрицателна в разхода на гориво демек завишава се. Липсата на тоз датчик на мястото му ( не знам как е изгорял и паднал като е с метален край на резба и се завива на металния колектор отдолу ) още повече отворила се дупка ще доведе до още по-голям разход на гориво и значително падане на мощността също така и тромавост поради "изтичане " ( не засмукване ) на нагнетен от турбото въздух. Затова на ниски обороти когато турбината на ТДС ( тя достига максимума на надува си на 2200оборота ) е все още "слаба" и не се развъртяла достатъчно имаш изтичане на малкото и без това нагнетен въздух което води до тромавост и пушлявене отзад . Добре си запушил дупката ама там е доста горещо дано не е плат че ще се подпалиш имайки предвид още повече че може би ЕГР-а ти работи . Съвет : купи си датчик оригинален ( не е чак толкоз скъп 30-40лв по спомен ) от представител и си го монтирай прилежно после хакни буксата в него за да има смисъл
. Успех.


26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани