Въпрос e34 тдс
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Въпрос e34 тдс
Здрасти на всички първо ...Та смятам да направя почистване на кулер и радиатор на тдс на е34 и на е39 тдс първият въпрос ми е
1.четох че сами се обезвъздушават до тук добре НО не знам само дали като свърша процедурата пълня казанчето с антифриз слагам капачката паля колата и до там или не трябва да я слагам капачката знам ли не искам да стане БУФ от недоразбиране .
2. като изчистя кулера и радиатора по специално кулера трябва ли да го минавам със сгъстен въздух да изсъхне или просто да го оставя да се изтече и да го закачам ?
3.И при тдс-а на е39ката процедурата за интеркулера и радиатора е същата както е описано в раздела за е34 нали?
Извинявам се за глупавите въпроси но за всеки случай
1.четох че сами се обезвъздушават до тук добре НО не знам само дали като свърша процедурата пълня казанчето с антифриз слагам капачката паля колата и до там или не трябва да я слагам капачката знам ли не искам да стане БУФ от недоразбиране .
2. като изчистя кулера и радиатора по специално кулера трябва ли да го минавам със сгъстен въздух да изсъхне или просто да го оставя да се изтече и да го закачам ?
3.И при тдс-а на е39ката процедурата за интеркулера и радиатора е същата както е описано в раздела за е34 нали?
Извинявам се за глупавите въпроси но за всеки случай

Последна промяна Mitko_Bs1 на 08 Сеп 2012, 1:40, променена общо 1 път
Баварец вадя от гараж...
Re: Въпрос e34 тдс
Mitko_Bs1 написа:Здрасти на всички първо ...Та смятам да направя почистване на кулер и радиатор на тдс на е34 и на е39 тдс въпросът ми е четох че сами се обезвъздушават до тук добре НО не знам само дали като свърша процедурата пълня казанчето с антифриз слагам капачката паля колата и до там или не трябва да я слагам капачката знам ли не искам да стане БУФ от недоразбиране .И при тдс-а на е39ката процедурата за интеркулера и радиатора е същата както е описано в раздела за е34 нали?
Извинявам се за глупавите въпроси но за всеки случай
Здрасти Митко! ами относно обезваздушаването се прави налипа се антифриз/вода 50/50 не затваряш капачката за да може да си го обезв иначи ще сложиш капачката ще запалиш и ще протече (относно кулера) според мен трябва да е на един принцип обезваздушаването ?.. Успех

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос e34 тдс
1. Пълниш системата с охладителна течност. Оставяш казанчето отворено. Палиш колата с отворено казанче и пуснато парното на топло. Колата загрява. Трябва да задуха топло в купето. Доливаш нужното количество в казанчето. Затваряш капачката на казанчето. Караш 10-20км. На изстинала кола проверяваше нивото на охл.течност.
2. Оставяш го да си съхне сам.
3. Процедурата е същата.
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
2. Оставяш го да си съхне сам.
3. Процедурата е същата.
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос e34 тдс
zvetiko написа:Zubcho написа:1. Пълниш системата с охладителна течност. Оставяш казанчето отворено. Палиш колата с отворено казанче и пуснато парното на топло. Колата загрява. Трябва да задуха топло в купето. Доливаш нужното количество в казанчето. Затваряш капачката на казанчето. Караш 10-20км. На изстинала кола проверяваше нивото на охл.течност.
Точно това при Е34 няма как да се случи.![]()
Колега, отваряш винта за обезвъздушаване на радиатора и почваш да пълниш казанчето докато не потече от пробката за обезвъздушаване- има един момент когато казанчето е почти пълно догоре но трябва да продължиш да сипваш, влиза през един малък отвор, но много бавно, за тази цел си има специална фуния, която се завива на мястото на капачката на радиатора и така пълненето става по-лесно.После палиш колата,отваряш клапаните на парното и караш известно време да загрее малко двигателя и се отвори термостата.Вкарваш колата във високи обороти 2-3 пъти и гледаш дали е почнало да духа от парното, но за съжаление това се случва рядко особено ако си източил всичко.Тогава оставяш двигателя да изстине за около половин час и въртиш леко пробката за обезвъздушаване, ако няма налягане отвърташ капачката на радиатора, ако има чакаш още, накрая отвърташ капачката и винта на пробката и чакаш няколко часа антифриза да се свие и изгони въздуха,най-добре тая процедура да я направиш вечер и на сутринта просто доливаш.По тази методика ще си спестиш доста разлят напразно антифриз.
Забравяш, че ТДС си има собствено казанче и няма пробка за обезвъздушаване на радиатора


Номер 1 си важи с пълна сила.


Пепи, моля коригирай написаното, за да не стават грешки.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Re: Въпрос e34 тдс
Мерси за отговорите и още нещо да питам ...на тдс-ите със ръчни скоростни кутии няма охлаждане, на течността на скоростната кутия нали ?
И горе долу колко трябва да съхне кулера ако е останало някакво малко кол вода ест. не да тече яко но остатъчно количество вода като се монтира и като тръгна дали ще направи някакъв фал на турбото или двигателя ?
И горе долу колко трябва да съхне кулера ако е останало някакво малко кол вода ест. не да тече яко но остатъчно количество вода като се монтира и като тръгна дали ще направи някакъв фал на турбото или двигателя ?
Баварец вадя от гараж...
Re: Въпрос e34 тдс
axel.folu написа:(относно кулера) според мен трябва да е на един принцип обезваздушаването
Колега на теб някога налагало ли ти се е да обезвъздушаваш интеркулер

Нямат охлаждане ръчните скорости.
В кулера не трябва да остане никаква вода,след сушенето му най-добре запали мотора без да си монтирал тръбата на кулера в колектора ,изфорсирай за да може турбото да издуха,ако е останала някоя капка вода .

by ''kompleksa''
- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Re: Въпрос e34 тдс
Благодаря на всички за изчерпателните отговори
....при е39ката гарнитурата или главата са тръгнали да сгъват ,но чакам да вида кое ще сдаде багажа, за сега надува маркучите само ,при обезвъздушаването дали ще засиля разрушителния ефект .... Спирам вече с въпросите че ще стана за смях :д 


Баварец вадя от гараж...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос e34 тдс
Забравяш, че ТДС си има собствено казанче и няма пробка за обезвъздушаване на радиатора Тези бензини ти изпиха мозъка и забрави как изглежда ТДС-чето.
Вярно, че забравих пък и не обърнах внимание на двигателя- при вас нещата били толкова прости,преди години при едно М20В25 си спомням в един сервиз пренесоха повече от половин тон вода преди да успеят да обезвъздушат.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос e34 тдс
Аз бих отворил мотора, ако надува маркучите, защото може да стане по зле. Казвам го от челен опит. Тръгваш по Витиня и аре пътни помощи и говна. (автомат съм)
Та актуални цени с намаления.
Гарнитура - 110лв виктор рейнц
болтове - 60лв виктор
работа - колкото ти вземат трябва да се пазариш.
Проверка глава и шлайф от 30 - 100лв
Успех.
Та актуални цени с намаления.
Гарнитура - 110лв виктор рейнц
болтове - 60лв виктор
работа - колкото ти вземат трябва да се пазариш.
Проверка глава и шлайф от 30 - 100лв
Успех.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани