Я кажете:

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 23 Май 2006, 11:36

то всичките коли са така...трябва старателно измиване на радиатора,изправяне на тия ...хмммм....сорри гайз не знам как се казва на БГ но са като филий една под друга и много лесно се изкривяват...играчка е..но ефекта е внишителен когато смениш радиатор,виско,помпа,термостат...колата не загрява просто...само веднъж усетих ефекта на прахосмукачката след като си стоях на едно задръстване 10 мин заради катастрофа и то за 2 мин само и спря...и сега като се сетих не само трябва да стои включен двигателя но да се държат малко обороти например 1500-2000 оборота от време на време като сте на задръстване за да циркулира по бързо водата...това е от мене :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Май 2006, 10:15

Значи по принцип за турбо колите е добре след здрава ръчка да се покарат последните няколко километра по леко и да поработят на място преди да се загасят.
Така се предпазват самата турбина защото при нея температурите са доста високи и големите амплитуди оказват сериозно влияние на лагерите и.
А ефекта при атмосверните с повишаване на температурата след изгасване на мотора се получава защото при здрава ръчка температурата се повишава първо в горивната камера и докато се разпредели се изисква време и така се пукат най често главите,а именно разцепваш я от газ и я газиш :arrow: водната помпа спира да циркулира охладителната течност съответно в главата се получава кипване и от високите температури изкривяване и пукване.
Това е от мен не знам дали се изразих правилно ако някъде има нещо невярно поправете ме :smoke:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 25 Май 2006, 10:28

Много добре обяснено. :clap:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 25 Май 2006, 10:39

М-даааа. Браво за обяснението :clap:.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook