помагаите
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Коя от двете перки, тая дето е за климатика(вижда се отпред като погледнеш през бъбреците) или другата дето е към двигателя? А и как разбра, че играе?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе, ако не искаш не я сменяй. Но после ще смениш водна помпа, ролки, ремъци, 11 литра антифриз.
А, и силиконовия съединител на перката де. Щото той ще е причината за всички гореописани смени 



Недей да бързаш със силиконовия съединител. Него можеш да си го провериш дали е добре и на слух и ан ръка. На слух ше разбереш дали си е заминал ако не издава обичайния шум (плътен) а все едно имаш турбо. Страшно фучене е. На ръка се проверява като преди да запалиш двигателя някой ти помогне в началото да задържиш самата перка. Ако при студен двигател усилието на перката да се завърти е голямо и човека не може да я задържи, да съединителчето си е заминало, но ако спокойно задържи перката и усилието е слабо, съединителя е добре. Аре късмет със ремонта.
When i die, bury me up side down, so the world kiss my ass!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
помагаите
междо другото как се сваля аз като гледам май целия радиатор трябва да се сваля някои да знае в кои сервиз в Пловдив може да я свьршат тая работа и колко lv. е перката от кьде да я купя
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Не трябва да се сваля радиатора.
Развърта се гайката която е на оста на перката
с лява резба е.
Сваляш перката със вискосъдинителя.Развърташ ибусните болтове на перката и я завиваш на новото виско.После всичко по обратен ред.
Развърта се гайката която е на оста на перката

Сваляш перката със вискосъдинителя.Развърташ ибусните болтове на перката и я завиваш на новото виско.После всичко по обратен ред.
помагаите
братлета аз прябва да сьм много зле с тия ремонти досега карах бмв 528 акула 75г. ипроблеми нямах това което купих е с пласмасови всмукатели кои мотор е радиатора както еслед него има пласмасова котия иот неи не може да се брькне
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Е това е М50.Това не е кутия а пластмасов дифузор които се държи на две копки горе в ляво и дясно.Ама като не разбираш иди най-добре на майстор.
Re: помагаите
melni4ara написа:междо другото как се сваля аз като гледам май целия радиатор трябва да се сваля някои да знае в кои сервиз в Пловдив може да я свьршат тая работа и колко lv. е перката от кьде да я купя
---Иди при Емо.(НемоКар).Намира се точно до военна болница.Като застанеш с лице пред военна болница от дясната ти страна има една затворена улица с павилион.Точно зад него е сервиза.Там ще ти свършат работа и са страшно компетентни.А що се отнася за цената,не мога да ти кажа.Успех.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани