Проблем с паленето на 524тд
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с паленето на 524тд
Колеги строши ми се кокала помагайте. Карам 524тд 90г до вчера палеше от зъб свърши ми нафтицата и колата почна да пали много трудно.Свещите са здрави,релето също,не смуче въздух,карах я на диагностика казаха ми датчика на коляновия вал смених го 204лв и пак не пали,от пробката на филтъра на контакт тече нафта значи и помпата е здрава.Единственото стрнно е че като въртя да я поля тази кочина оборотомера показва 3000 оборота, а тя не е запалила.Ако някои знае да помага ще ЧЕРПЯ.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Проблем с паленето на 524тд
ти ли го сменя тоя датчик или в сервиз?аз се съмнявам в датчика
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
Re: Проблем с паленето на 524тд
Ей тва не мога го разбра отиваш при един диагностик и той ти казва смени това ти му плащаш и отиваш при друг да ти го смени и пак му плащаш ама той датчик кол. вал сменял ли е не знаеш и всъщност знае ли как ти пак не знаеш . Някой провери ли от ГНП фърля ли нафта към дюзите сигурно не ама датчик кол. вал за 200кинта си купи , клапана за горивото проверен ли е отваря ли или не щот и два датчика паралелно по 500лева бройката да вържеш все тая ако няма гориво. Тва за оборотите при палене свързано ли е със светкането на една гадна лампичка на таблото , казвам и гадна че тя кат светне все няма палене пущината онази с искричките имам предвид. Свети докат въртиш и оборотите така показват може и датчика да не е сложен как требе , маха се само от държача ( един болт ) , а не държача от корпуса на двг ( уби се центровка на датчика и после трябва инструмент за тариране на рзастоянието ) .
Re: Проблем с паленето на 524тд
vladobate написа:Ей тва не мога го разбра отиваш при един диагностик и той ти казва смени това ти му плащаш и отиваш при друг да ти го смени и пак му плащаш ама той датчик кол. вал сменял ли е не знаеш и всъщност знае ли как ти пак не знаеш . Някой провери ли от ГНП фърля ли нафта към дюзите сигурно не ама датчик кол. вал за 200кинта си купи , клапана за горивото проверен ли е отваря ли или не щот и два датчика паралелно по 500лева бройката да вържеш все тая ако няма гориво. Тва за оборотите при палене свързано ли е със светкането на една гадна лампичка на таблото , казвам и гадна че тя кат светне все няма палене пущината онази с искричките имам предвид. Свети докат въртиш и оборотите така показват може и датчика да не е сложен как требе , маха се само от държача ( един болт ) , а не държача от корпуса на двг ( уби се центровка на датчика и после трябва инструмент за тариране на рзастоянието ) .
колега тоя клапан за гориво къде се намира?
Re: Проблем с паленето на 524тд
lastika79 написа:vladobate написа:Ей тва не мога го разбра отиваш при един диагностик и той ти казва смени това ти му плащаш и отиваш при друг да ти го смени и пак му плащаш ама той датчик кол. вал сменял ли е не знаеш и всъщност знае ли как ти пак не знаеш . Някой провери ли от ГНП фърля ли нафта към дюзите сигурно не ама датчик кол. вал за 200кинта си купи , клапана за горивото проверен ли е отваря ли или не щот и два датчика паралелно по 500лева бройката да вържеш все тая ако няма гориво. Тва за оборотите при палене свързано ли е със светкането на една гадна лампичка на таблото , казвам и гадна че тя кат светне все няма палене пущината онази с искричките имам предвид. Свети докат въртиш и оборотите така показват може и датчика да не е сложен как требе , маха се само от държача ( един болт ) , а не държача от корпуса на двг ( уби се центровка на датчика и после трябва инструмент за тариране на рзастоянието ) .
колега тоя клапан за гориво къде се намира?
Върху помпата трябва да е , виж на контакт отваря ли само като осещане е че щрака и пак не е сигурно . Трябва да знаеш имаш ли нормално горивоподаване и след ГНП налягане към дюзите пък тогава копай по електрики и датчици кол. вал. щот май и без тоя датчик трябва да запали .
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с паленето на 524тд
Като е свършила нафтата ще е налапала разни буклуци от резервоара.
Тоя датчик за обороти на КВ ,не се скапва от веднъж.Това че таблото стои на 3к оборота ,не значи ,че датчика е тръбясъл.Може инсталацията към него да не е в ред и затова да го дава като дефект.
С неизправен датчик трябва да запали авариино и да работи с около 2500 об.Ще взима взаимстващ сигнал от обер дюзата.
Виж наистина му откачи буксата да не е на кьсо.
Тоя датчик за обороти на КВ ,не се скапва от веднъж.Това че таблото стои на 3к оборота ,не значи ,че датчика е тръбясъл.Може инсталацията към него да не е в ред и затова да го дава като дефект.
С неизправен датчик трябва да запали авариино и да работи с около 2500 об.Ще взима взаимстващ сигнал от обер дюзата.
Виж наистина му откачи буксата да не е на кьсо.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Проблем с паленето на 524тд
Пресиян Василев написа:Като е свършила нафтата ще е налапала разни буклуци от резервоара.
Тоя датчик за обороти на КВ ,не се скапва от веднъж.Това че таблото стои на 3к оборота ,не значи ,че датчика е тръбясъл.Може инсталацията към него да не е в ред и затова да го дава като дефект.
С неизправен датчик трябва да запали авариино и да работи с около 2500 об.Ще взима взаимстващ сигнал от обер дюзата.
Виж наистина му откачи буксата да не е на кьсо.
като му откача буксата изобщо не пали.Смених и горивния филтър ,а като запали върви много добре всичко си е наред.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани