Проблем с паленето на 524тд

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 19.08.2011
Пол: Мъж

Проблем с паленето на 524тд

Мнение от lastika79 » 09 Яну 2012, 22:07

Колеги строши ми се кокала помагайте. Карам 524тд 90г до вчера палеше от зъб свърши ми нафтицата и колата почна да пали много трудно.Свещите са здрави,релето също,не смуче въздух,карах я на диагностика казаха ми датчика на коляновия вал смених го 204лв и пак не пали,от пробката на филтъра на контакт тече нафта значи и помпата е здрава.Единственото стрнно е че като въртя да я поля тази кочина оборотомера показва 3000 оборота, а тя не е запалила.Ако някои знае да помага ще ЧЕРПЯ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Проблем с паленето на 524тд

Мнение от golov_bg » 10 Яну 2012, 0:42

ти ли го сменя тоя датчик или в сервиз?аз се съмнявам в датчика
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето на 524тд

Мнение от vladobate » 10 Яну 2012, 2:00

Ей тва не мога го разбра отиваш при един диагностик и той ти казва смени това ти му плащаш и отиваш при друг да ти го смени и пак му плащаш ама той датчик кол. вал сменял ли е не знаеш и всъщност знае ли как ти пак не знаеш . Някой провери ли от ГНП фърля ли нафта към дюзите сигурно не ама датчик кол. вал за 200кинта си купи , клапана за горивото проверен ли е отваря ли или не щот и два датчика паралелно по 500лева бройката да вържеш все тая ако няма гориво. Тва за оборотите при палене свързано ли е със светкането на една гадна лампичка на таблото , казвам и гадна че тя кат светне все няма палене пущината онази с искричките имам предвид. Свети докат въртиш и оборотите така показват може и датчика да не е сложен как требе , маха се само от държача ( един болт ) , а не държача от корпуса на двг ( уби се центровка на датчика и после трябва инструмент за тариране на рзастоянието ) .

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 19.08.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето на 524тд

Мнение от lastika79 » 10 Яну 2012, 2:09

vladobate написа:Ей тва не мога го разбра отиваш при един диагностик и той ти казва смени това ти му плащаш и отиваш при друг да ти го смени и пак му плащаш ама той датчик кол. вал сменял ли е не знаеш и всъщност знае ли как ти пак не знаеш . Някой провери ли от ГНП фърля ли нафта към дюзите сигурно не ама датчик кол. вал за 200кинта си купи , клапана за горивото проверен ли е отваря ли или не щот и два датчика паралелно по 500лева бройката да вържеш все тая ако няма гориво. Тва за оборотите при палене свързано ли е със светкането на една гадна лампичка на таблото , казвам и гадна че тя кат светне все няма палене пущината онази с искричките имам предвид. Свети докат въртиш и оборотите така показват може и датчика да не е сложен как требе , маха се само от държача ( един болт ) , а не държача от корпуса на двг ( уби се центровка на датчика и после трябва инструмент за тариране на рзастоянието ) .

колега тоя клапан за гориво къде се намира?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето на 524тд

Мнение от vladobate » 10 Яну 2012, 2:27

lastika79 написа:
vladobate написа:Ей тва не мога го разбра отиваш при един диагностик и той ти казва смени това ти му плащаш и отиваш при друг да ти го смени и пак му плащаш ама той датчик кол. вал сменял ли е не знаеш и всъщност знае ли как ти пак не знаеш . Някой провери ли от ГНП фърля ли нафта към дюзите сигурно не ама датчик кол. вал за 200кинта си купи , клапана за горивото проверен ли е отваря ли или не щот и два датчика паралелно по 500лева бройката да вържеш все тая ако няма гориво. Тва за оборотите при палене свързано ли е със светкането на една гадна лампичка на таблото , казвам и гадна че тя кат светне все няма палене пущината онази с искричките имам предвид. Свети докат въртиш и оборотите така показват може и датчика да не е сложен как требе , маха се само от държача ( един болт ) , а не държача от корпуса на двг ( уби се центровка на датчика и после трябва инструмент за тариране на рзастоянието ) .

колега тоя клапан за гориво къде се намира?

Върху помпата трябва да е , виж на контакт отваря ли само като осещане е че щрака и пак не е сигурно . Трябва да знаеш имаш ли нормално горивоподаване и след ГНП налягане към дюзите пък тогава копай по електрики и датчици кол. вал. щот май и без тоя датчик трябва да запали .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с паленето на 524тд

Мнение от Пресиян Василев » 10 Яну 2012, 10:10

Като е свършила нафтата ще е налапала разни буклуци от резервоара.
Тоя датчик за обороти на КВ ,не се скапва от веднъж.Това че таблото стои на 3к оборота ,не значи ,че датчика е тръбясъл.Може инсталацията към него да не е в ред и затова да го дава като дефект.
С неизправен датчик трябва да запали авариино и да работи с около 2500 об.Ще взима взаимстващ сигнал от обер дюзата.
Виж наистина му откачи буксата да не е на кьсо.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 19.08.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето на 524тд

Мнение от lastika79 » 10 Яну 2012, 17:43

Пресиян Василев написа:Като е свършила нафтата ще е налапала разни буклуци от резервоара.
Тоя датчик за обороти на КВ ,не се скапва от веднъж.Това че таблото стои на 3к оборота ,не значи ,че датчика е тръбясъл.Може инсталацията към него да не е в ред и затова да го дава като дефект.
С неизправен датчик трябва да запали авариино и да работи с около 2500 об.Ще взима взаимстващ сигнал от обер дюзата.
Виж наистина му откачи буксата да не е на кьсо.

като му откача буксата изобщо не пали.Смених и горивния филтър ,а като запали върви много добре всичко си е наред.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook