тдс радиатор
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Dony Brasko
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.02.2006
- Местоположение: Varna
тдс радиатор
здравейте
значи проблема е следния: днес реших да си сваля интерколера и да го промия и когато развих едното болтче което се завива за радиатора протече антифриз
после се осетих че предния път като съм го свалял не знам как съм сложил по дълъг болт и се е пробил радиатора но май не е текло от там
сега сложих една гумена шайба, намазах болта с лепило и го стегнах яко
според вас да пробвам ли да карам така и въобще какво може да се направи...
значи проблема е следния: днес реших да си сваля интерколера и да го промия и когато развих едното болтче което се завива за радиатора протече антифриз
после се осетих че предния път като съм го свалял не знам как съм сложил по дълъг болт и се е пробил радиатора но май не е текло от там
сега сложих една гумена шайба, намазах болта с лепило и го стегнах яко
според вас да пробвам ли да карам така и въобще какво може да се направи...
.
ми може и да държи ама не се знае ... може да стане фал на дълаг път... ми принципно мисля 4е ако не е голяма дупката да се запои ..
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Мисля си че може да се отремонтира по неколко начина /с металпластик например-температуроустоичив е и даржи на налягане един колега си залепи блока на фиата и си кара тъка
http://www.belzona.com/products.aspx
, друг начин е да си вземеш едно болче 6мм (предполагам толкова ти е дупката) и си го хващаш на менгимето със сечението нагоре, взимаш ножовката и си правиш около 4 мм срез , после перпендикулярно на среза си пробиваш едно отворче 3-3,5 мм .Изрязваш си една планка 2х5 мм и си правиш същия отвор 3-3.5мм но асиметрично на нея т.е не в средата.
Тази планка се нанизва на в среза които си направил на болчето и като доидат отвочите слагаш едно болче 3 мм , или просто некои щифт ако може неръждавеика наи добре, Приготваш си една гаика 6 мм ,една шаиба с вътрешен диаметър 6мм и външен 10-12мм и една тъкава самоче от гума . всичко това се нанизва на болчето и после се мушка в отвора на радиатора с планката напред разбира се , таи като тя е подвижна в среза като влезне в отвора ще се законтри сама въре и ти като обираш гаиката се стяга това изделие , гумата обира идеално и държи на налягане и температура без проблеми/такива играчки се използват при пукане на горивопроводи, никои не бяга да заварява винаги и веднага щом се пукне.
Играта е за 20 мин с работата и всичко и е надежно.
Заварката на алуминии колко е надежна не знам , аз пробвах и на аргон , но не стана , може и некои да му е хванал цаката , питаи.
и последното е нов радиатор,.
Един съвет, не си играи с налягането в ситемата там шега не бива може да ти направи доста бели , преди да хварли водата се получават въздушни джобове които не позволяват блока или главата да се охлаждат и после главата излиза с релефа на стара планина.
Good luck
Мисля си че може да се отремонтира по неколко начина /с металпластик например-температуроустоичив е и даржи на налягане един колега си залепи блока на фиата и си кара тъка
http://www.belzona.com/products.aspx
, друг начин е да си вземеш едно болче 6мм (предполагам толкова ти е дупката) и си го хващаш на менгимето със сечението нагоре, взимаш ножовката и си правиш около 4 мм срез , после перпендикулярно на среза си пробиваш едно отворче 3-3,5 мм .Изрязваш си една планка 2х5 мм и си правиш същия отвор 3-3.5мм но асиметрично на нея т.е не в средата.
Тази планка се нанизва на в среза които си направил на болчето и като доидат отвочите слагаш едно болче 3 мм , или просто некои щифт ако може неръждавеика наи добре, Приготваш си една гаика 6 мм ,една шаиба с вътрешен диаметър 6мм и външен 10-12мм и една тъкава самоче от гума . всичко това се нанизва на болчето и после се мушка в отвора на радиатора с планката напред разбира се , таи като тя е подвижна в среза като влезне в отвора ще се законтри сама въре и ти като обираш гаиката се стяга това изделие , гумата обира идеално и държи на налягане и температура без проблеми/такива играчки се използват при пукане на горивопроводи, никои не бяга да заварява винаги и веднага щом се пукне.
Играта е за 20 мин с работата и всичко и е надежно.
Заварката на алуминии колко е надежна не знам , аз пробвах и на аргон , но не стана , може и некои да му е хванал цаката , питаи.
и последното е нов радиатор,.
Един съвет, не си играи с налягането в ситемата там шега не бива може да ти направи доста бели , преди да хварли водата се получават въздушни джобове които не позволяват блока или главата да се охлаждат и после главата излиза с релефа на стара планина.
Good luck
- Dony Brasko
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.02.2006
- Местоположение: Varna
благодаря за съветите
аз забравих да спомена че всъщност пробива е не в алуминия а в пластмасовата част
това е един отвор в който има метална резба. болта минава през ухото на интерколера и се стяга в радиатора
не става ли да го напълня с някакво лепило и да завия един болт
а интерколера да го хвана с някаква планка отстрани
аз забравих да спомена че всъщност пробива е не в алуминия а в пластмасовата част
това е един отвор в който има метална резба. болта минава през ухото на интерколера и се стяга в радиатора
не става ли да го напълня с някакво лепило и да завия един болт
а интерколера да го хвана с някаква планка отстрани
- Dony Brasko
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.02.2006
- Местоположение: Varna
и още нещо извинявам се за можеби тъпите въпроси ама...
интересува ме как точно се обезвъздушава най добре тдс-а че нещо ми е мъгла
вчера след като ми изтече около литър допълних само в казанчето на запален двигател и днес гледам че е текло малко през дренажното маркуче. да не би да е останал въздух в системата?
интересува ме как точно се обезвъздушава най добре тдс-а че нещо ми е мъгла
вчера след като ми изтече около литър допълних само в казанчето на запален двигател и днес гледам че е текло малко през дренажното маркуче. да не би да е останал въздух в системата?
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
При студен мотор си сипвеш охл.течност докато поеме, после палиш и си включваш парното като отиде в средата стрелката гасиш чакаш малко , може и да стискаш неколко пъти маркучите долу на радиатора таи като в този момент имаш само естествена циркулация, постоянно наливаш в казанчето зашото нивоти си пада, като спрат да излизат балончета си готовв.Тази гимнастика аз зи я правих кам 20 минути за да сам сигурен че нама въздух , и парното да работи не го забравяи.
Отдели повече време , ама да си спокоен после.
ЗА това казанче пласмасовото лепенето е почти невъзможно, самата пласмаса е на пластове некаква пореста.
Аз си пукнах моята в областа на радиаторчето за скорустната кутия и с всичките чудеса дето ги имам е не стана .
Продава се като елемент само то.тук ми го сложиха и заспа.Аз се опитах сам но не стана защото се опитах да си сложа стария оринг които е под казанчето.Пичовете обаче си го напалних изобилно с черен силикон на виурт и на пресата си го натиснахаи заспа.
Внимателно ако го правиш ти че се късат лесно зъбите дето даржат казанчето , алуминия с годините е станал доста крехък тъка че умната.
Good luck
При студен мотор си сипвеш охл.течност докато поеме, после палиш и си включваш парното като отиде в средата стрелката гасиш чакаш малко , може и да стискаш неколко пъти маркучите долу на радиатора таи като в този момент имаш само естествена циркулация, постоянно наливаш в казанчето зашото нивоти си пада, като спрат да излизат балончета си готовв.Тази гимнастика аз зи я правих кам 20 минути за да сам сигурен че нама въздух , и парното да работи не го забравяи.
Отдели повече време , ама да си спокоен после.
ЗА това казанче пласмасовото лепенето е почти невъзможно, самата пласмаса е на пластове некаква пореста.
Аз си пукнах моята в областа на радиаторчето за скорустната кутия и с всичките чудеса дето ги имам е не стана .
Продава се като елемент само то.тук ми го сложиха и заспа.Аз се опитах сам но не стана защото се опитах да си сложа стария оринг които е под казанчето.Пичовете обаче си го напалних изобилно с черен силикон на виурт и на пресата си го натиснахаи заспа.
Внимателно ако го правиш ти че се късат лесно зъбите дето даржат казанчето , алуминия с годините е станал доста крехък тъка че умната.
Good luck
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
здраве да е
сега погледнах в реал оем и не го видях като самостоятелна част, предполагам че некои обаче го прави, защото на мен ми го сложиха ново, от пакет.Аз в неделя си трагвам за Бг тъка че ако не го намериш пиши, тук цените са доста яки , може да излезне по евтино да си смениш радиатора с нов , отколко само това казанче , но ...
Good luck
сега погледнах в реал оем и не го видях като самостоятелна част, предполагам че некои обаче го прави, защото на мен ми го сложиха ново, от пакет.Аз в неделя си трагвам за Бг тъка че ако не го намериш пиши, тук цените са доста яки , може да излезне по евтино да си смениш радиатора с нов , отколко само това казанче , но ...
Good luck
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани