Кормилна щанга
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Кормилна щанга
vladobate написа:D_U_D_E_ написа:JIKI_RACER написа:Свали я , рециклирай смело и пак слагай! 120 лв щанга , после реглажи майстори разправии и пак тропа след 6 месеца. рециклираш и слагаш , няма нужда от реглаж.
![]()
колега за реглажа сигурен ли си, аз сиг. ще направя де. Има ли големи напрежения на тази щанга в смисъл може ли да изскочи болта от ябълката.
Ми то го държи една пластмаса и акт се износи нали се сещаш кво го държи , дуки. Иначе или качествена щанга или по-добре при доверен мастор да я рециклира ( шарнирното съединение де ) . Това е мое мнение не съм го правил на щанга само на шарнирите на носачите отпред и останах доволен .
По принцип за рециклиране си мисля и аз, само че ме наплашиха, че излизали болтовете от шарнира. А колегата от моя град, колега на мнение съм че рециклиран шарнирен болт може да стане много по здрав отколкото някой ментак. Предния път от кризистни ограничения сложих едни ментажни носачи с намаления от един познат, които ме изкараха точно 2 месеца и почнаха да тракат кат на баща ми 190-ката. А да оставим настрана че гумата ходеше напред назад с по 1-2см. Запазих си старите и ми ги направи един майстор(също е34 фен), за сега съм много доволен. Та смятам че напреженията в тая щанга са по-малки от тея в носачите.
- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: Кормилна щанга
Колега рециклираи и не му се притесняваи.... успех
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани