Парно Е34 и датчици??
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Парно Е34 и датчици??
Колеги, днеска разггбобявах за смяна на радиаторчето за парното... Баси, то цялата кола се разглобява, но това едно на ръка. Причината, поради която пускам темата са два ?? датчика? ,, или поне на мен ми приличат на такива, от двете страни на пластмасовият капак, завити на самото тяло, което покрива радиатора. Разположени са от двете страни, точно над питите на радиатора, имат си кабелчета тип- мъжко/женско, които се връзват в инсталацията на колата. Каква е ролята им, моля ако някой е запознат да сподели, че ми стана интересно. Моля да бъда извинен, ако се повтаря темата, ако е така, моля посочете ми я,че не намирам,, след което ще помоля модераторите да заключат моята, за да не се дублират.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Парно Е34 и датчици??
1. ако си махал цялото табло за радиаторчето значи си будала и не си прегледал важните теми, сваля се само централна конзола.
2. сподели с нас с кой модел климатик или парно си че те са 10 вида
2. сподели с нас с кой модел климатик или парно си че те са 10 вида


- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Парно Е34 и датчици??
Те датчиците са взаимно заменяеми.Много често като се скапват и започва да духа само топло или само студено в зависимост от това дали датчика е от ляво или отдясно.
Могат да се замерват с омметър.
Могат да се замерват с омметър.
- bimma
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 3.12.2010
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
Re: Парно Е34 и датчици??
я кажете че тъкмо мислих да се захвана с този проблем(духа само топло)
,та като гледам те са хиляди тънкости бих бил благодарен на някои копетентен колега от форума ако ми даде съвет.Та за случая с климатроник съм бях се насочил към дуо винтилите които са в коша на мотора но като гледам работата е сложна
,другото е че средните духалки които имат реглаж студено топло духат също само топло,мисълта ми е че на повечето автомобили които съм имал тези духалки в положение студено вкарват директно свеж въздух отвън без да го прекарват през парно/радиатор,така ли е и при този климатроник или това е свързано с проблема че ми духа само топло от всякаде
,търсачката не помогна с някакви компетентни мнения,а пък виждам 4е все пак има доста факири наоколо в форума,не ми се открива топлата вода,пък и нямам времето
мерси предварително




мерси предварително
- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: Парно Е34 и датчици??
bimma написа:я кажете че тъкмо мислих да се захвана с този проблем(духа само топло),та като гледам те са хиляди тънкости бих бил благодарен на някои копетентен колега от форума ако ми даде съвет.Та за случая с климатроник съм бях се насочил към дуо винтилите които са в коша на мотора но като гледам работата е сложна
,другото е че средните духалки които имат реглаж студено топло духат също само топло,мисълта ми е че на повечето автомобили които съм имал тези духалки в положение студено вкарват директно свеж въздух отвън без да го прекарват през парно/радиатор,така ли е и при този климатроник или това е свързано с проблема че ми духа само топло от всякаде
,търсачката не помогна с някакви компетентни мнения,а пък виждам 4е все пак има доста факири наоколо в форума,не ми се открива топлата вода,пък и нямам времето
![]()
мерси предварително
може клапаните да са ти блокирали само на високите градуси и за това да ти духа само топло пробваи да ги чукнеш с нещо кото работи колата ако са клиясали може и да тръгнат.

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Парно Е34 и датчици??
Към колегата 65536 кв сек! Колега просто незнаеш в каква голяма грешка си и сега ще разбереш, че будалата си ти а не колегата. Предварително искам да знаеш, че не се заяждам или дразня с теб. Искам да ти обясня как стоят нещата. Ако колегата е с нормално парно за да смени радяторчето на парното се вади цялото табло и корпуса на парното. Самия радиатор се намира в най- долната част на корпуса. Самия пластмасов кожух е хванат с две видийки в задната част и еднствиния начин да се извади е като се разколачи цялото табло. Казвам го защото и аз се опитах да не го вадя като гледах някаква схема от форума. Обаче се оказа че моето няма нищо общо с реалноста. Освен скобичките които държат капака са и двете видиики. Та значи демонтажа е по следния начин на кратко: разколачват се всички кори, маха се жабката, вдига се таблото, вади се горната част на корпуса на парното, като преди това се разкачват скобичките, които го държат за долната част. Развиват се двете видиики и воала радиатора се открива с цялата си прелест. В самия радиатор влизат три тръби които се държат на две видиики. Развиват се много внимателно и се издърпват настрани и се вади радиатора които седи хоризонтално доло във втората част на корпуса. Принципно е работа за един ден но на мен ми отне близо седмица защото реших, че се вади само капака. Вече знам как се прави и не е никак сложно и трудно. Има много ама много мамата ама нема как. Та ако на колегата радиатора му е в същото положение това е начина, който е най лесния няма друга опция.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Парно Е34 и датчици??
Към колегата бимма! Колега демонтажа и разглабянето на клапаните не е никак трудно. Махаш декоративния капак и развиваш трите гайки. Има три маркуча за трите изхода в долната част на корпуса. Следващата стъпка е разглабянето на клапаните. Разглабя се надве части като двете части са свързани посредством 6 болченца. Тези болченца се развиват с ключ евреиска звезда. Ако не се получи с една ножовка правиш канал и с плоска отверка развиваш. След тази маниполация цепиш корпуса но внимамаваш да не пракъснеш контактите. Значи има още една тънкост имаш няколко пласта на разглабяне като сандвич. Незнам как да ти го обясня по точно. Като ги отвориш вътре има две буталца които обикновенно са клеасали. Почистваш ги и ги мажеш със смазка някаква и след това събираш пообратен ред. Малко тъпо го обясних но незнам как по друг начин!
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Парно Е34 и датчици??
Kregec написа:Към колегата 65536 кв сек! Колега просто незнаеш в каква голяма грешка си и сега ще разбереш, че будалата си ти а не колегата. Предварително искам да знаеш, че не се заяждам или дразня с теб. Искам да ти обясня как стоят нещата. Ако колегата е с нормално парно за да смени радяторчето на парното се вади цялото табло и корпуса на парното. Самия радиатор се намира в най- долната част на корпуса. Самия пластмасов кожух е хванат с две видийки в задната част и еднствиния начин да се извади е като се разколачи цялото табло. Казвам го защото и аз се опитах да не го вадя като гледах някаква схема от форума. Обаче се оказа че моето няма нищо общо с реалноста. Освен скобичките които държат капака са и двете видиики. Та значи демонтажа е по следния начин на кратко: разколачват се всички кори, маха се жабката, вдига се таблото, вади се горната част на корпуса на парното, като преди това се разкачват скобичките, които го държат за долната част. Развиват се двете видиики и воала радиатора се открива с цялата си прелест. В самия радиатор влизат три тръби които се държат на две видиики. Развиват се много внимателно и се издърпват настрани и се вади радиатора които седи хоризонтално доло във втората част на корпуса. Принципно е работа за един ден но на мен ми отне близо седмица защото реших, че се вади само капака. Вече знам как се прави и не е никак сложно и трудно. Има много ама много мамата ама нема как. Та ако на колегата радиатора му е в същото положение това е начина, който е най лесния няма друга опция.
М-у другото ако свалиш калниците, престилката, предния мост, мотора и челното стъкло ще се свали мноого лесно

Колега, радиаторите за тоя модел(Е34) са точно само и единствено 3 вида, като разликата между всеки един вид е само входовете и изходите на тръбичките:
1 вид - радиатор, при който и трите тръби влизат отпред(тръбите са черни, пластмасови)
2 вид - Радиатор при който 2 от тръбите влизат отстрани(ляво се пада) и една отпред по средата(на мойта е тоя)
3 вид - Радиатор при който и трите тръби влизат отстрани(на 2 и 3 тръбите са метални)
Та, сваляш барчето, централната конзола със всякаквите радио-касетофони, бордове големи малки и све+ управлението на климата, преместваш си кабеляка да ти не пречи, отвиваш двете винтчета отдолу на кожуха, сваляш всичките щипки, вадиш кожуха или по-точно капака му, отвиваш болтовете на щуцерите на тръбите, лекичко, вадиш една по една тръбичките и остава само да извадиш стария киликандзер.
Ако ти се налага да сваляш цялото тяло на отоплението да, но само за радиаторчето на парното няма нужда


- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Парно Е34 и датчици??
Колега много грешиш. Много ме кефят такива като теб. Много знаете на теория за всико на практика само за личната,кола и решавате, че всички Е34-ки са еднакви. Това което написах е от личен опит по моятс кола и е така както го описах.
- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Парно Е34 и датчици??
Здравейте господа ,да кажа само че всички сте прави,не спорете моля ,макар че в спора се ражда истината, в този случай,истините са две,,,,.Аз също сменях цялото тяло на моя измамник,взех тяло от Славянко ,това което ми даде той му се махаше само лицевия капак ,който е опасан с щипки и се разкрива целия радиатор на парното(следователно нема нужда да се маха горната част на таблото) ,така .Обаче като раглобих всичко при мен излезна модел който е Valeo и нема лицев капак ,а е опасан с щипки надлъжно по целтото тяло ,в смисъл разглобява се на две части едната половина на ляво а другата половина на тялото на дясно ,е при този случаи ако сменяш само радиатор ,нема начин да не разкачиш целото табло,даже Стоян може да потвърди правехме го заедно 



- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Парно Е34 и датчици??
Kregec написа:Колега много грешиш. Много ме кефят такива като теб. Много знаете на теория за всико на практика само за личната,кола и решавате, че всички Е34-ки са еднакви. Това което написах е от личен опит по моятс кола и е така както го описах.
колега, не знам защо си мислиш че пиша свободни съчинения, нали преди 1 седмица го сменявах, отделно че това табло сигурно 20 пъти вече съм го свалял за какво ли не. На тоя автомобил интериора вече със затворени очи го разкоствам и събирам после

Ако не ми вярваш, заповядай да демонстрираш демонтаж на радиатора, обаче ако се сваля без да махаш цялото табло ми купуваш чисто-нов радиатор, ако не аз купувам нещо по твой избор.Навит?

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Парно Е34 и датчици??
chiko написа:Здравейте господа ,да кажа само че всички сте прави,не спорете моля ,макар че в спора се ражда истината, в този случай,истините са две,,,,.Аз също сменях цялото тяло на моя измамник,взех тяло от Славянко ,това което ми даде той му се махаше само лицевия капак ,който е опасан с щипки и се разкрива целия радиатор на парното(следователно нема нужда да се маха горната част на таблото) ,така .Обаче като раглобих всичко при мен излезна модел който е Valeo и нема лицев капак ,а е опасан с щипки надлъжно по целтото тяло ,в смисъл разглобява се на две части едната половина на ляво а другата половина на тялото на дясно ,е при този случаи ако сменяш само радиатор ,нема начин да не разкачиш целото табло,даже Стоян може да потвърди правехме го заедно
Точно и аз това се присетих когато Kregec-a му прочетох поста, така че и неговото твърдение е вярно.



Еми да се радваме тези които имаме капачета за радиаторчето и така




- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Парно Е34 и датчици??
kemakozeE36 написа:Kregec написа:Колега много грешиш. Много ме кефят такива като теб. Много знаете на теория за всико на практика само за личната,кола и решавате, че всички Е34-ки са еднакви. Това което написах е от личен опит по моятс кола и е така както го описах.
колега, не знам защо си мислиш че пиша свободни съчинения, нали преди 1 седмица го сменявах, отделно че това табло сигурно 20 пъти вече съм го свалял за какво ли не. На тоя автомобил интериора вече със затворени очи го разкоствам и събирам после
Ако не ми вярваш, заповядай да демонстрираш демонтаж на радиатора, обаче ако се сваля без да махаш цялото табло ми купуваш чисто-нов радиатор, ако не аз купувам нещо по твой избор.Навит?
Колега немаш грижи щети купя това да ти е проблема! Работата е там, че това което съм прочел и разпитал преди да предприема тази стъпка е така както го описа ти и другите. Започнах демонтажа стигнах до самото тяло на парното. Разкачих всички възможни щипки и неще и неще да излиза. Накрая с 300 зора го изкарах като при ваденето на капака се чу звук каточупене напластмаса. Когато го извадих видях, че е хванат в задната си част с две видии за корпуса на купето. Преди това цялото тяло го изкарах на части. Лостовете клапите които пускат въздуха абе всичко на части. Мисълта ми в предните постове беше, че това което беше изписано нямаше нищо общо с моето парно. Та за това го написах това да се знае, че не всичко е еднакво. Както виждам на повечето колеги корпуса на парното е по едентичен начин. Дефакто в цялата история аз излязох каръка и за товапри мен се вади цялото табло. Ако ти не вярваш идвам аз разглабям твоето парно а ти моето. Ако успееш да го разглобиш без да вадиш цялото табло ти купувам нов радятор на парното. Ако го разглобиш по моя начин както съм го описал ти ми купуваш нещо за колата равностоино като стоиност на радяторчето ти за парното!
Re: Парно Е34 и датчици??
_65536_kb_sec_ написа:1. ако си махал цялото табло за радиаторчето значи си будала и не си прегледал важните теми, сваля се само централна конзола.
Колега би ли споделил къде точно се намира темата, в която е описано как се сваля панела на парното с врътките (без климатик), защото търсих и не успях да намеря, а имам една крушка за смяна и не искам да счупя нещо

Благодаря превдарително

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани