Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 9.05.2011
Местоположение: Sofia City
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: BMX

Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?

Мнение от ehot » 22 Май 2011, 19:39

Незнам как да формирам проблема,значи имам преди силикона едни клапи който затварят радиатора да не духа студено към двигателя,това е с цел по бързо постигане на оптимална температура на двигателя и когато загрее те се отварят и вече влиза въздух навътре към двигателя.. тези клапани са на вакум.. Но от скоро спряха да работят стоят в отворено положение само,Капана не е блокирал защото на ръка се мърда без проблеми.. за това си мислех че нещо вакумат на двигателя не е в час? Понже колата почна да ми гасне от време на време горе долу когато се появи този проблем ако може да има нещо общо?
Изображение

Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?

Мнение от rottweiler » 22 Май 2011, 20:25

нз нищо по проблема ти, но само да вметна че тия клапи се казват жалюзи.
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 9.05.2011
Местоположение: Sofia City
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: BMX

Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?

Мнение от ehot » 22 Май 2011, 20:53

rottweiler написа:нз нищо по проблема ти, но само да вметна че тия клапи се казват жалюзи.

Мерси :yes:
Изображение

Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?

Мнение от Zubcho » 22 Май 2011, 23:10

Има 1 черен клапан, от който излизат маркучлетата за ЕГР и жалюзите. Стои под входящия колектор. Намира се на средата между вакум помпата и сервото за спирачките. Обикновено с времето този клапан се изпича и става трошлив. Първото което му се троши са щуцерите, в които влизат тези маркучи към ЕГР и жалюзите. Та от там може да не ти работят и да ти гасне колата, защото се е разхерметизирала цялата система. Сега и най-лошата част въпросният клапан се продава с целия маркуч от вакум помпата до сервото = 150лв или нещо подобно. На втора употреба не го търси, защото пак ще е изпечен. На мен ми се разпадна буквално в ръцете като го пипнах.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 9.05.2011
Местоположение: Sofia City
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: BMX

Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?

Мнение от ehot » 23 Май 2011, 10:57

Сега видях че тоя клапан ми е лепен и на мене,но не би ли следвало като неработи спирачките също да не ми работят?
Изображение

Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?

Мнение от Zubcho » 23 Май 2011, 13:30

ehot написа:Сега видях че тоя клапан ми е лепен и на мене,но не би ли следвало като неработи спирачките също да не ми работят?


Тц това е възвратен клапан. След него ако си е нагнетено ще имаш спирачки. Ако се преебе маркуча след него обаче - спирачките изчезват и става весело. Педалът се удървя и трябва с 4 крака да го натискаш.

При мен този клапан е сменен с друг от друга кола. Нямам жалюзи и ЕГР съм го премахнал. Все някой ден ще си сложа оригиналния, защото ми е малко по-твърд педала на спирачката и леко ме дразни. До тогава съм с този от др. кола. (мисля, че е от голф 2 :lalala: )
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 9.05.2011
Местоположение: Sofia City
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: BMX

Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?

Мнение от ehot » 23 Май 2011, 16:49

на мен проблема не ми е главно в това на радиатора с сложното име :mhihi: ами търся главно проблема в гасненето на колата :) би ли обяснил какво общо може да има с гасненето ?
Изображение

Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с Вакум Клапаните на Радиатора?

Мнение от Zubcho » 24 Май 2011, 15:25

Мисля двете неща нямат нищо общо. Жалюзите помагат на колата да загрее по бързо, а при изпуснал вакум няма да имаш спирачки. Нито едно от двете ако не работи пак трябва да си трака мотора. Търси проблема в подкачваща помпа и нейната цедка, горивен филтър, път на нафтата и ГНП.

Почваш да ровиш с търсачката и ще разбереш какво да правиш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook