Замалко пак да роди.Пак проблеми с охлаждането

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 08 Фев 2006, 19:00

ICE благодаря.Тоя проблем го имаше при вектрата.

Бащата се прибрахме и решихме,че след като я оправим ще се насочваме с 2 Подфорума надолу :mhihi: ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 08 Фев 2006, 21:42

Здравеите
След изчетеното има вероятност капачката на разшерителният съд да е започнала да си тръгва. Ако това е верно, нормално да не държи налягането в системата и да се разтоварва и в следствие на което загрява.
Сложи си охлаждаща течност и може малко боя за яица и като надуе ще разбереш от къде е .
Понякога тези фуги са малки и е трудно.
Има и друг вариант сваляш радиатора и в голям съд с вода го надуваш с въздух 3-4 бара и ще си покаже.
Почти съм сигурен че не ти е проблема от запушен радиатор защото тогава не би трябвало да ти липсва охл. течност..
пробваи и пиши
Good luck

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 09 Фев 2006, 8:11

Bavarishe при 524-ката точно капачката и се беше пр****ла самият клапан не изпускаше и като загрее (а тогава имаше проблем и с виското) и надуваше и така 2 радиатора заминаха пукаха се на едно и също място отстрани имат едни малки кръгли технологични отвори от там просто се вижда как тече по малко сълзи ... иначе читав радиатор взехме от софия по обява от автотруд за 100 лв :mhihi: иначе стария е лепен със силикон и е стегнат със една гайка и о голяма шайба абе върши работа обаче треа се притяга в месеца веднъж :roll: ама свърши работа колкото да закърпи положението тогава .... успех !

http://kureca.hit.bg/rad.JPG ето тука имам снимка на стария ...
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 09 Фев 2006, 13:56

Здраве да е
колега тези технологични отвори ако не греша са за радиаторчето на автоматичната скоростна кутия.От опит казвам там текне ли нема управия/особенно след като 10 години се е паржила тази пласмаса/
Само казанчето /от лаво на радиатора-погледнато от местото на водача/ се продава като консуматив и се сменя лесно .
Good luck
Сега видях линка които си дал точно за това говоря,Погледни че нети тече от тази шаиба дето някои я е сложил а се пукат под пръстена под нея и от там като надуе си отива охл.течност

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 25.01.2006
Пол: Мъж

Мнение от danyo » 09 Фев 2006, 16:43

Гледал ли си когато я палиш дали пушека от ауспуха не е прекалено гъст и бял ? Защото на старата ми кола-318 също ми се губеше антифриз и загряваше ! Оказа се сдухана гарнитура откъм колекторите
и също маслото ми беше чисто ,ама антифриза си изчезваше !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 09 Фев 2006, 18:03

Това което казва колегата може да се провери като се надуят цилиндрите ( един по един ) със сгъстен въздух - около 10 бара.
Така се прави доста добра диагностика на механичното състояние на двигателя, без да се разглобява.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 09 Фев 2006, 18:56

Колеги преди 10 000 км с основния ремонт са сменени всички гарнитури,а и блока си е сух,а колата пуши нормално ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Фев 2006, 19:32

Относно попмпите на съединителя :arrow: от горчив опит ще ти кажа следното :arrow: помпи произведени нейде из Анадола с щампа Febi,на тях вървят към 130 - 150 лв :idea: Карат няколко месеца и дотам :!:

Качествени такива произведени от АТЕ струват 250 лв,но проблеми нямам никакви вече 2-ра година :!:

Понеже смених първо горната,после след 2 дена :shock: по принуда и долната платих 2 пъти труд + части и вкрайна сметка се убедих,че ако бях купил веднага истинските аналози щях да дам горе-долу толкова,но нещата да се приключат до там :!: А после като си теглих чертата :arrow: не искам да се сещам :confused: :confused:

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 09 Фев 2006, 23:14

Ще оправяме и живи здрави сменяме :mhihi: ;)
Благодаря на всички за оказаното съдействие ще пиша какъв е бил проблема ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook